Браво 1.4 12 клапана моно инжекция .Сложихме газова ,всичко ОК .Искаме да спрем помпата бензиновата но нещо не ни се отдава.Моля кажете от къде точно се спира.??Мерси предварително.!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля кажете от къде се спира бензиновата помпа на Браво
Collapse
X
-
Единия начин е намираш и кабела, режеш и шунтираш с реле.По лесния начин е навеждаш се под седалката и измъкваш буксата под аварийния бутон.
Аз го направих така за по мързеливо. :D
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
deadairplane -
Re: Моля кажете от къде се спира бензиновата помпа на Браво
Обърни се към колегата u_bo.Той в момента работи по този въпрос.realprofesora написа:Браво 1.4 12 клапана моно инжекция .Сложихме газова ,всичко ОК .Искаме да спрем помпата бензиновата но нещо не ни се отдава.Моля кажете от къде точно се спира.??Мерси предварително.!!
Коментар
-
Помпата се спира като се прекъсне с реле бушона намиращ се под пластмасата зад моното на стената на бокса.Там има 2 бушона - единия е за инжектора, другия за помпата. Прекъсва се кабела на този за помпата като се свързва на нормално затворените контакти на релето - т.е. да прекъсва тока на помпата само като му се подаде + от газовия клапан. Проблеми няма - не трупа грешки. На снимката - номер 3 са двата бушона за които говоря. Само дето при мен бяха сложени не един до друг, а един зад друг, та се наложи да ги разпознавам.Номер 5 според диаграмата са релетата за помпата и инджекцията, ако искате управлявайте тях.Аз така съм го направил че за 20 секунди мога да възстановя заводския вид на окабеляването ако се наложи - т.е. се повреди релето което съм сложил.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
1.Не му давай неправилни съвети да си усложнява живота и да дава излишни пари.Никакво реле не му трябва за да прекъсне помпата.Фабрично помпата си има реле,което задейства три неща:помпата,инжектора и нагреватела на ламбда сензора.Като подаде с ключето плюс или отнеме плюс на операционната намотка на релето то се изключват и трите неща,които не му трябват при работа на газ.2.Грешиш! Не се допуска предпазител на инжектора и той няма такъв.За предпазителите за които говориш единия е за помпата-15А,а другия е за нагреватела на Ламбда сензора-10 А.Yavor написа:Помпата се спира като се прекъсне с реле бушона намиращ се под пластмасата зад моното на стената на бокса.Там има 2 бушона - единия е за инжектора, другия за помпата. Прекъсва се кабела на този за помпата като се свързва на нормално затворените контакти на релето - т.е. да прекъсва тока на помпата само като му се подаде + от газовия клапан. Проблеми няма - не трупа грешки. На снимката - номер 3 са двата бушона за които говоря. Само дето при мен бяха сложени не един до друг, а един зад друг, та се наложи да ги разпознавам.Номер 5 според диаграмата са релетата за помпата и инджекцията, ако искате управлявайте тях.Аз така съм го направил че за 20 секунди мога да възстановя заводския вид на окабеляването ако се наложи - т.е. се повреди релето което съм сложил.
Коментар
-
deadairplane -
Аз не знам каква грешка си чистил и дали е била помпа.Но като твърдиш това е хубаво да кажеш кой датчик отчита работи ли или не работи помпата.Фабрично помпата се включва и изключва от реле,което се задейства от контактния ключ и ако само тя е изключена ЕКО-то ти няма как да знае за това.Или грешката ти е била в резултат на друго или си изключвал и нещо друго освен бенз.помпа,което има отношение към контролера на колата.Ако си в час,разгледай елсхемата на контролера и ще се убедиш в това.deadairplane написа:Колко пъти си чистил грешка помпа от моето ЕКУ по времето когато я бях спрял, че изобщо се обаждаш?Stefan Hadjov написа:При никое Браво/а,Мареа ЕКО-то не следи състоянието на помпата.Няма такава обратна връзка и то не може да разбере работи ли или не работи помпата.deadairplane написа:Обаче при тебе ЕКУто следи състоянието на помпата.
Коментар
-
deadairplane -
Koнтролера не измерва налягането на бензиновата магистрала.Налягането никога не надхвърля определена стойност,защото има регулатор,който не допуска това.Ще те помоля да цитираш датчика който отчита налягането на бензиновата магистрала и дава инфо на контролера.Помпата се изключва само принудително като се спре работата на двигателя.При работа на двигателя на бензин работи непрекъснато.На газ ,ако не се спре принудително си работи както на бензин непрекъснато.За това е необходимо когато работи на газ да се спира,защото не е необходимо да работи,няма функция-безсмислено е да работи.Излишно се износва.deadairplane написа:ПС освен това ЕКУто измерва налягането в горивната магистрала и ако няма се появява грешка. Ако налягането надхвърли определена стойност ЕКУто спира помпата и тогава не се появява грешка. Така, че няма смисъл да си спирате помпите, те и без това работят само няклоко секунди когато сте на газ. Освен ако от горивната магистрала не изтича гориво някъде.
Коментар
-
Стефане ако си сложиш една АГУ ша се родиш брат, няма да има кво да ти се опре, ко се чудиш още не знам. Сигурен съм че така ще я направиш че няма да има дертове с нищо.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
То ще е голям майтап ако си туря газова.Не вярвам това да се случи.Ама,то човек не трябва да казва никога.Slavi_Lancia написа:Стефане ако си сложиш една АГУ ша се родиш брат, няма да има кво да ти се опре, ко се чудиш още не знам. Сигурен съм че така ще я направиш че няма да има дертове с нищо.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар