Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата не върви и на газ :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата не върви и на газ :(

    Така... Здравейте отново. Да започна и по тази тема. Както споменах вече колицата ми е мн мн зле на бензин - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43887 . Сега да се оплача и от газта. Тук мисля че работата опира до точна центровка. Започвам от началото. Преди месец трябваше да сменям масло. Реших да смяна и въздушния филтър. Точно оттам тръгнаха мизериите. По принцип маркуча дебелия който излиза от въздушния филтър (за топлия въздух) го махнаха при поставянето на газта и сега си стои отворено от едната страна. Пречеше на изпарителя, а и не ми трябвал в случая. Да уточня, че колата е Брава 1.4 моно. Та смених въздушния филтър и всичко се обърка. Преди смяната точно бях отвил крана на газта с четвърт оборот (разликата беше огромна честно казано, разхода ми падна с литър и градско и извънградско и не съм предполагал че тази кола е била удушена до момента) и взе да върви наистина много и супер много ми харесваше, щом на четвърта с малко газ и с ниска скорост ускоряваше. След смяната започна нещо да гърми отпред от въздушния филтър точно. Като тръгвам нагорнище от място или пък другия вариант на 2ра примерно или 3та предавка с ниска скорост като карам или като натисна по рязко педала на газта на празен ход не може да вдигне оборот и май се дави. Казаха че е бедна смес. И оттам се почнаха газаджии глупости да регулират сместа. Бутаха обороти, правиха ми преходния режим защото забиваше нос при превключване на скорост. Преходния се оправи, но гърменето продължи, колата почна да не върви. Слагаха ми на мястото на тая тръба една пластинка да ограничи малко въздуха. С нея като че ли беше по зле, махах я слагах я, въртях крана напред назад, просто исках да си докарам онзи вървеж преди да сменя филтъра. 10 пъти сигурно я пипа тоя "майстор" и нищо и нищо. Праща ме на диагностика за грешки, няма такива... Гледах свещите, всичко е ок. Последно вчера смъкнахме плочката и гарнитурата. И там всичко уж е наред, плочката си е тази, която трябва за модела, гарнитурката си е бакелитовата. Особеното на тая Брава е, че дюзата не е конусовидна а върви до долу с една дебелина и накрая леко се закръгля и затова слагаше допълнителна гарнитура да надигне още малко. Е, слага пак, бута обороти и ми се струва че последно там разбута много нещата. В момента накъдето и да въртя крана и да отвивам и да завивам половин-един оборот едно и също, че ако не и по зле. Гърменето поне спря, но просто на 2ра едвам ускорявам и разхода значително се увеличи доста. Кажете какво да правя или препоръчайте някой свестен човечец, че ми се плаче като знам тия 80 кончета как си бягаха като за тоя клас, а сега имам чувството че е 40 . Благодаря предварително и се извинявам за РОМАНА !
    Fiat Brava 1.4 12V

    #2
    Колега май първо трябва да оправиш да работи на бензин нормално и след това вече да се мисли. Газовата уредба стара ли е или ти си я слагал, имулатори има ли, или трупа грешки постоянно? Ако е хубав изпарителя да не е някой турски боклук се прави една регулировка и това е. За вървенето да попитам преди напъвал ли си я много и колко е карана на газ, може да са ти прогорели изпускателнте клапани.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      van_dal написа:
      Колега май първо трябва да оправиш да работи на бензин нормално и след това вече да се мисли. Газовата уредба стара ли е или ти си я слагал, имулатори има ли, или трупа грешки постоянно? Ако е хубав изпарителя да не е някой турски боклук се прави една регулировка и това е. За вървенето да попитам преди напъвал ли си я много и колко е карана на газ, може да са ти прогорели изпускателнте клапани.
      Газовата е Lovato на няма и 2 години е. Всичко по нея си е ловато, слагана е в сервиз, не от мен. Има емулатор за ламбда сонда и би трябвало да чисти грешките. Струва ми се, че специално на газ си е въпрос на идеална настройка. Защото всичко се "оака" с извинение след смяната на въздушния филтър. Иначе съм съгласен за вървенето на бензин, но не разбирам от всичко по колата и ме е малко шубе да бутам и сам да пробвам от кое може да е, затова събирам съвети и мнения и после ще реша какво да правя По належащо ми е като че ли на газ да тръгне както преди или поне да може да се кара нормално.
      Fiat Brava 1.4 12V

      Коментар


        #4
        Колеги, виждам, че няма особена активност, но да си кажа. Оправих гърменето - каза се, че е от свещите, уж ги бях гледал. Смених ги с нови и всичко е ок. Но вървенето е все така спънато, каквато и настройка да си правя. На около 4300-4500 оборота започва едно друсане и като ги мина всичко е ОК. Това и на бензин и на газ. Май остава наистина варианта с неправилно зацепен ремък. Защото пробвах и датчици и филтри и кво ли не... Някой да знае някой качествен сервиз или майстор за да ми зацепи ремъка наново. Защото нямам въпросната пета, която ми трябва...
        Fiat Brava 1.4 12V

        Коментар


          #5
          Dandy написа:
          Колеги, виждам, че няма особена активност, но да си кажа. Оправих гърменето - каза се, че е от свещите, уж ги бях гледал. Смених ги с нови и всичко е ок. Но вървенето е все така спънато, каквато и настройка да си правя. На около 4300-4500 оборота започва едно друсане и като ги мина всичко е ОК. Това и на бензин и на газ. Май остава наистина варианта с неправилно зацепен ремък. Защото пробвах и датчици и филтри и кво ли не... Някой да знае някой качествен сервиз или майстор за да ми зацепи ремъка наново. Защото нямам въпросната пета, която ми трябва...
          за свестен сервиз във ВТ - хвалят колега от форума - стенли му е ник-аа също може да видиш в Ямбол - www.axm-auto.com

          Коментар


            #6
            аз не разбрах кога е сменян ремъка? нали си е вървяла колата добре и след като е бил сменен ремъка и е осрана от настройката на газта? в софия мога да ти кажа едни пичове, от които съм доволен. намират се близо до студентски град. въпрос на настройки е, не се шашкай. освен това 4300-4500 са си обороти, на които няма нужда често да се кара. моята на 4300 оборота е на 140 на 5-та, така че можеш да се замъкнеш на едни 200-300 км. може пък да се окаже болката на този двг 1,4????абе как не е писал още тук един човек: "ей, аз ви казвам, като искате евтино купете си дизел, газта е компромис, отсега нтатък само проблеми ще имаш" почвам да се притеснявам вече за него?
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Ами сменян е преди да стане тая мизерия с вървежа.... Не съм го сменял аз, но се съмнявам да не е зацепен правилно, да е прехвърлен зъб. Но от смяната на ремъка до смяната на филтъра имаше 1 седмица, така че със сигурност не съм я карал на бензин и не мога да кажа дали вървежа в тая една седмица е бил като хората на бенз. Колкото за газта - беше уж ОК, но може и да е станало съвпадение на смяната на филтър и оакването на ремъка и затова аз да си мислех до момента, че е от филтъра. Знам, че ви е трудно да ме разберете, но аз самия вече се обърках от толкова ровене Та колегата със сервиза във ВТ - ще видя какво ще издиря като ходя другата седмица, а за тия пичове в до Студентски ако може малко повече инфо. Къде, как Според мен момента с настройката на газ отпадна вече, защото как ли не рових, какво ли не правих по тая газ и не мърда град вървежа...
              Fiat Brava 1.4 12V

              Коментар

              Working...
              X