Проблема при студения и топлия въздух е че топлия съдържа по-малко кислород, от там и по-лош процес на горене, това важи и за газ и за бензин 
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Като загрее до 90градуса губи мощност на газ. Какво е според
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
верно че беше точно така ,то затова има и една клапа /която в повечето случаи вече не работи/ когато мотора е още студен да взима въздух от колекторите, а когато загрее да взима отвън ,и тази клапа го регулира тва нещо, но ако не работи по добре да взима въздух отвън самоCrusader написа:Проблема при студения и топлия въздух е че топлия съдържа по-малко кислород, от там и по-лош процес на горене, това важи и за газ и за бензин
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Хммм, ще взема да пусна една тема, че да разчепкаме въпроса ......stef написа:ами нещо такова - но е факт че при мен имаше проблем с топлия въздух когато колата е на газПС става въпрос з уното ми което е карбуратор ако има някво значение деbrat_John написа:Излиза, че бензина иска топъл въздух, а газта не! Така ли да разбирам? Ще взема да пробвам да махна маркуча и да видя дали има разлика. Макар, че не мисля, че колата ми се спъва като загрее.....stef написа:ами ако дърпа топъл въздух разхода се вдига и спъва колата /тва е като загрее/ газта иска студен въздух -това ми го обясниха в един сервиз за газови щото и аз си я бях направил да взима топъл въздух уж за по хубаво ама неFIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
като пуснах темата не очаквах че чак такава одисея ще стане с този мой проблем. Водих колата на какви ли не майстори и компютри, набутах сума ти пари и нямаше почти никакъв резултат. Онзи ден в Кюстендил ми препоръчаха някакъв майстор който определено нямаше компютър за тестване на системата но свърши работа и дори и пари не ми искаше за такава играчка. А аз колко майстори обиколих преди това?! Човека просто ми отвинти тръбата на виздушния филтър и я отнесе някъде, след малко се върна и каза: Карай мойто момче?! Подкарах и колата върви както и на бензин така и на газ- просто супер! После ми каза какво е направил - просто е сложил нещо във въпросната тръба и е намалил притока на кислород. Колата върви супер и вече само него ще търся - аман от специалисти с компютри които само пари взимат и нищо не вършат и няколко месеца вче се мъча като грешен дявол. Сега колата върви повече от перфектно и съм много щастлив!The world belongs to those who dare to be first
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ами никой не предположи че смесителя ти е кофти,намаляването на входния диаметър се прави ако си с кофти плочка(неподходяща),не е болка за умиралка,щом така ти върви добре колата карай така ,макар че ще почнат да те убеждават че така колата се спъва и други подобни :Dтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
не знам колко е кофти въпросната плочка защото няколко години си вървеше много добре автомобила.Изведнъж започна да прави номерата. А за спъване и дума не можа да става защото сега си върви перфектно. Но пък щом за 5 мин се реши проблема явно наистина не е болка за умиралка :DThe world belongs to those who dare to be first
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар