@Stefan HadjovОК, сори ако съм те засегнал. Просто си далеч от истината. Ако при теб оригиналните са били NKG, това не значи, че при някой друг няма да са били примерно Champion, схващаш ли? Отдавна производителите на автомобили не се ограничават до определена марка за голяма част от компонентите - слагат каквото имат доставено към момента. Това важи за много други части в колата. Например на 1.6 16V слагат съединител - може да е AP, Valeo, LUK... бобина BERU, Champion...За това с какво ще го смениш в последствие си решаваш сам. Да отсечеш - (цитирам) "Оргинала свещ за 1,6/16V е NGK.И NGK няма турски,нито китайски и струват 18 лв броя" или изказване, че NKG са по-добри от Denso... този път без коментар.Колкото за самата тема - написал съм, както и други, че свещи и кабели са много вероятна причина. Първото е консуматив, към който работата на газ е много чувствителна, а второто след 10г просто се разпада при смяната на свещи. Пазя ги даже да видиш, ако искаш, оригиналните кабели. Както и клапан, което е кофти вариянт. Ти какъв съвет даваш - да махне ГУ в раздела за ГУ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много яко "паткане" на ГАЗ на Брава 1,6 с АГУ
Collapse
X
-
Tи не си ли прочел какво съм го посъветвал.Може да е причина свещи и кабели,но пъро трябва да се установи,а не да си дава парите защото ти като си ги бил сменил и нещата се оправили.Ами ако не е това проблема??На 10 год на някои кабелите може да са дали фира,но на много са си ОК.Това не е нещо за 3 лв и хайде пробвай да го смениш,па ако не стане ще продължаваш наред кой каквото ти каже да сменяш.Казах за свещи NGK че са оргинални,защото е препоръчано от фирмата и по мои наблюдения този мотор работи най добре с тях.И разбира се всеки е в правото си да си слага каквито си иска.Както виждаш един си е турил и от Жигули свещи. Естествено,че съвета ми да махне ГУ да е в раздела за ГУ.Ти да не искаш да го пиша в раздел дизели,или тунинг.Или смяташ,че не всеки има право да пише в този раздел,или е само за хора които сляпо вярват в предимствата на газта.Друго мнение е неприемливо и щом се появи,значи е глупости.P.S.Заблудил съм се и съм допуснал грешка-свещите NGK не са по 18 лв,а по 12.Възможно е някъде и да са по евтини,но няма ментета от тях.От Shampion има и лесно се различават.wwalker написа:@Stefan HadjovОК, сори ако съм те засегнал. Просто си далеч от истината. Ако при теб оригиналните са били NKG, това не значи, че при някой друг няма да са били примерно Champion, схващаш ли? Отдавна производителите на автомобили не се ограничават до определена марка за голяма част от компонентите - слагат каквото имат доставено към момента. Това важи за много други части в колата. Например на 1.6 16V слагат съединител - може да е AP, Valeo, LUK... бобина BERU, Champion...За това с какво ще го смениш в последствие си решаваш сам. Да отсечеш - (цитирам) "Оргинала свещ за 1,6/16V е NGK.И NGK няма турски,нито китайски и струват 18 лв броя" или изказване, че NKG са по-добри от Denso... този път без коментар.Колкото за самата тема - написал съм, както и други, че свещи и кабели са много вероятна причина. Първото е консуматив, към който работата на газ е много чувствителна, а второто след 10г просто се разпада при смяната на свещи. Пазя ги даже да видиш, ако искаш, оригиналните кабели. Както и клапан, което е кофти вариянт. Ти какъв съвет даваш - да махне ГУ в раздела за ГУ?
Коментар
-
на този двг лулите нямат нищо общо с ладовите, на 1,4 мисля, че може. на 1,6 трябва преправяне, аз съм го правил за 1-2 кабела, но не бих ги сложил за повече от временно, докато се прибера отнякъде. просто не става стабилна връзката към бубината, може би и да може да се направи, но на мен не ми се занимава с простотии. направих си един такъв, ако някъде на път ми се случи един кабел да издаде багажа да си имам резервен да се прибераLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Мойте старите свещи бяха NGK BRK6EKC с надпис фиат- ланчия върху тях. Предполагам че са били оригиналните.Сега съм пак с NGK същия модел. Карам на газ и съм доволен - не ми е гръмнала нито веднъж, въпреки че имам пукнатини по лулите на кабелите.Свещите са по 10 лв с отстъпката при вносителя Auto help.При положение че не са кой знае колко скъпи не виждам какъв е смисъла да се пробва с други при положение че НГК са доказано добри.Дори проблема да е от друго мисля че не е зле да са сменени профилактично свещите с нови.Stefan Hadjov написа:В този форум,когато трябва да се обясни на някой че не е прав или бърка,веднага му се заявява че говори глупости.Типично български модел на общуване.Аз обаче няма да го ползвам спрямо теб. Оргинала свещ за 1,6/16V е NGK.И NGK няма турски,нито китайски и струват 18 лв броя.А ти си в правото си да си туриш каквито искаш други на колата,както например по горе един си е сложил от Жигула за 2 лв броя.wwalker написа:Защо говориш пълни глупости? Какво неоригинално има в Denso K20TNR(както ти казваш, "двуполюсни"), които си излизат по каталог от световен производител? Цената която съм посочил е крайна клиентска от Косер, официален вносител на марката. Само не ми казвай, че NKG видиш ли били по-хубави. За Janmor не ми се спори, но не отстъпват на никоя марка по качество и не са турски, за разлика от много оригинали на пазара.Stefan Hadjov написа:Aко купиш оргинални свещи NGK-двуполюсни са по 18 лв броя.Оргинал кабели -75 лв,а не турски за 50.То с разни боклуци от смешни производители може да ги намериш и за 30 лв.wwalker написа:На газ всичко по запалителната система трябва да е перфектно. За 30лв. се купуват 4 бр. Denso K20TNR от вносителя (Косер). Оригиналните кабели на 1.6 16V след 10г са си чист боклук. Мисля още ги пазя - единия се разпадна при вадене, а 2 от останалите ’здрави’ вече показваха безкрайно съпротивление. Около 50лв. са комплект Janmor, така че не виждам за какви 150лв. говориш или си привърженик да не се сменят свещи и кабели?Няма лошо да вземи за проба ако има от къде, но аз лично бих ги сменил, както и направих още като взех колата. Всъщност свещите вече са ми втори комплект от тогава.Stefan Hadjov написа:Е,много хубав съвет му даваш.Да отиде да хвърли още 150 лв за кабели и свещи без да е сигурен че там е проблема.А аз съм сугурен че не там.На чужд задник 100 тояги са малко....wwalker написа:Те ти казаха хората - смени свещите(примерно Denso K20TNR) ако не спре паткането смени и кабелите им. Ако гърмежите спрат имаш вече работеща кола на газ. После се свързваш с qnisZ и се разбирате да ти вкара АГУ-то в час за нисък разход и да не ошашква работата на бензин.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
така приятели днес бях на преглед и се оказа че бубините не са в ред и не подават правилно и достатъчно силно ток..... след което отчете и грешка на ЕкоТо което ресетнахме и изчистихме грешката и след нов преглед се установи че ЕкоТо не се самообучава а на всяко гасене си изтрива информацията..... И сега проблема е мн голям и нз какво да правя с тва Еко.... аа паткането ще се оправи с смяната на бубината....но с тоя компютър какво да правя......Някой даже знае ли колко е цената на бубината,а другото което искам да питам е дали някои знае какво да правя с това Еко след като не иска да се обучава и си изтрива информацията след всяко загасяне на колата!Мерси предварително
Коментар
-
Re: кола
еми колата е Fiat Brava 1,6 16V 103,,иначе гледахме дали има реле което да прекасва няма защото то трябва да влиза компа а няма такав никакав кабел и не намерихме и реле......иначе имам симулатор но не е вързан към ламбдата но тва не е проблемkluchar написа:за каква кола ти трябва ECU № ако му имаш може да измислим нещо да не би да ти прекъсват ECU за ресетване като прехвърляш газ -бензин може да се презапише ECU или друго втора употреба но не вървам да е ECU толкова проблемно имаш ли емулатор на дюзите или на ланда сондата
Коментар
-
1.Kak установиха че бубините не дават достатъчно ток.Те не дават ток ,а напрежение,а тока зависи от други неща.Това се установява само с високоволтов осцилоскоп.Съмнявам се че са го имали.Вероятно преценката е по презумция.Бобините струват 150 лв.,но може да ги дадеш и на празно тези пари.2.Имаш идеалния контролер за газова уредба.При всяко гасене на колата изтрива всичко от адаптивната памет.veselinov87 написа:така приятели днес бях на преглед и се оказа че бубините не са в ред и не подават правилно и достатъчно силно ток..... след което отчете и грешка на ЕкоТо което ресетнахме и изчистихме грешката и след нов преглед се установи че ЕкоТо не се самообучава а на всяко гасене си изтрива информацията..... И сега проблема е мн голям и нз какво да правя с тва Еко.... аа паткането ще се оправи с смяната на бубината....но с тоя компютър какво да правя......Някой даже знае ли колко е цената на бубината,а другото което искам да питам е дали някои знае какво да правя с това Еко след като не иска да се обучава и си изтрива информацията след всяко загасяне на колата!Мерси предварително
Коментар
-
добре може и ти да си прав напрежение да е но я вързахме и някакви стоиности 4 или нещо такова трябвало да дава а не дава...... и на диаграмите си отчете че има проблем в бубините,когато вързахме колата към компютърStefan Hadjov написа:1.Kak установиха че бубините не дават достатъчно ток.Те не дават ток ,а напрежение,а тока зависи от други неща.Това се установява само с високоволтов осцилоскоп.Съмнявам се че са го имали.Вероятно преценката е по презумция.Бобините струват 150 лв.,но може да ги дадеш и на празно тези пари.2.Имаш идеалния контролер за газова уредба.При всяко гасене на колата изтрива всичко от адаптивната памет.veselinov87 написа:така приятели днес бях на преглед и се оказа че бубините не са в ред и не подават правилно и достатъчно силно ток..... след което отчете и грешка на ЕкоТо което ресетнахме и изчистихме грешката и след нов преглед се установи че ЕкоТо не се самообучава а на всяко гасене си изтрива информацията..... И сега проблема е мн голям и нз какво да правя с тва Еко.... аа паткането ще се оправи с смяната на бубината....но с тоя компютър какво да правя......Някой даже знае ли колко е цената на бубината,а другото което искам да питам е дали някои знае какво да правя с това Еко след като не иска да се обучава и си изтрива информацията след всяко загасяне на колата!Мерси предварително
Коментар
-
Re: кола
Нищо ти няма на екуто. Не слушай глупостиveselinov87 написа:еми колата е Fiat Brava 1,6 16V 103,като тук имам една карта с кодове като на механичен код пише W6818 а електонен 76429,иначе гледахме дали има реле което да прекасва няма защото то трябва да влиза компа а няма такав никакав кабел и не намерихме и реле......иначе имам симулатор но не е вързан към ламбдата но тва не е проблемkluchar написа:за каква кола ти трябва ECU № ако му имаш може да измислим нещо да не би да ти прекъсват ECU за ресетване като прехвърляш газ -бензин може да се презапише ECU или друго втора употреба но не вървам да е ECU толкова проблемно имаш ли емулатор на дюзите или на ланда сондата
Наред си е просто най вероятно газажиите са му прекъснали постоянния + от акумулатора и затова при гасене се получава все едно си откачил акумулатора на колата.И това което не помни е единствено информацията от самообучението и грешките най вероятно.А това което си дал са кодовете на имобилайзера и механичния код на ключа. Не ги слагай така из форума че някой като колегата kluchar който знае какво са може по тях да си направи дубликат на ключовете ти и чао фиатче
:D
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Re: кола
E хубава работа.Ти сега kluchara хайдук ли го искара.infineon написа:А това което си дал са кодовете на имобилайзера и механичния код на ключа. Не ги слагай така из форума че някой като колегата kluchar който знае какво са може по тях да си направи дубликат на ключовете ти и чао фиатче
:D
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар