Значи имам един мн сериозен проблем,четох много във форума но не намерих решение точно на моя проблем.Имам Фиат Брава 1,6 с обикновенна газова уредба и колата ми патка мн сериозно,аа на бензин нещо придърпва и не иска да се наеме,получава се едно такова изчакване и като се наеме тръгва....А до скоро това гърмене на газ беше мн по малко а сега даже ми изгърмя и кутията за нагнетяване на въздуха която е,даже и там имам пукалка но явно много сериозно пука и не стига.Моля дайте ми съвет как да оправя това пукане и придърпването на бензин.Като пукането е само на газ а на бензин си придърпва колата.Утре мисля да сменя свещите моля дайте ми и съвет за тях!Мерси многоТеодор :P :P :PАко някой иска може и на лично да ми обясни
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много яко "паткане" на ГАЗ на Брава 1,6 с АГУ
Collapse
X
-
deadairplane -
Re: Много яко "паткане" на ГАЗ на Брава 1,6 с АГ
то хубаво ме съветваш но аз като гледам слаганата ГУ няма нито емулатор,нито ламда контрол маи нищо няма...... ааа какви точно да си взема и колко парички струват, а и как се ресетва това ЕКУто?deadairplane написа:Смени си емулатора на дюзите с подходящ за тоя мотор, сложи ламда контрол, и накрая като свършиш тези неща ресетни ЕКУто. Евтиното, накрая излиза скъпо.veselinov87 написа:Значи имам един мн сериозен проблем,четох много във форума но не намерих решение точно на моя проблем.Имам Фиат Брава 1,6 с обикновенна газова уредба и колата ми патка мн сериозно,аа на бензин нещо придърпва и не иска да се наеме,получава се едно такова изчакване и като се наеме тръгва....А до скоро това гърмене на газ беше мн по малко а сега даже ми изгърмя и кутията за нагнетяване на въздуха която е,даже и там имам пукалка но явно много сериозно пука и не стига.Моля дайте ми съвет как да оправя това пукане и придърпването на бензин.Като пукането е само на газ а на бензин си придърпва колата.Утре мисля да сменя свещите моля дайте ми и съвет за тях!Мерси многоТеодор :P :P :PАко някой иска може и на лично да ми обясни
Коментар
-
deadairplane -
deadairplane -
deadairplane -
приятел много правилно казваш но как да го рестартирам или оправя това ЕКУто,от скоро така ми придърпва и наистина е под 3000 оборота и после се оправя на високите.Кажи ми как да го оправя и как да го ресетна ако е възможно и наистина мн скоро се получи до преди няколко дена нямаше проблеми...но за 3-4 дена минах над 1000 км само на газ и се получи така........deadairplane написа:Гърменето е придружено с придърпване и липса на мощност само под 3000 оборота, определено не е от кабели и свещи. Ако беше в целия диапазон на обороти можеше и да е от това което казваш. ЕКУто се е обучило на грешни параметри, вследствие от липсата (или неподходящи) емулатори при работата на газ.biker_81 написа:99% проблема ти с гърменето ще се оправи след смяна на кабели и свещи
Коментар
-
еми да ти кажа имам едно проблемче в 4 цилиндър на бавните нещо не ще но после на високите се включва.....замервал съм го и компресията е добре.....аа иначе незнам какъв емулатор имам и дали имам....но да ти кажа инжектора ми свети като натискам педала когато съм на газ...... ии определено сигурно трупа грешкиdeadairplane написа:Моли се да не е от клапан, по добре да са тоците. Намери си емулаторите какви са и му прати снимки да ти каже дали са подходящи. Не може да нямаш никакви, без емулатор на дюзите няма да има какво да ги спира при работа на газ, и при това положение ще бъдеш на 2те горива. Това няма как да не го усетиш. И за ламда сонда трябва да имаш някакъв, иначе ще ти свети лампата за грешка на ЕКУто (освен ако газаджиите не са толкова смотани, че да прекъснат веригата на самата лампа).veselinov87 написа:какво имаш предвид от някой клапан ?qnisZ написа:Това е от тоците или от някой клапан.
Коментар
-
deadairplane -
то хубаво ама тук в силистра като няма ни един кадърен какво да направя и каде и как да слагам.......направо съм се видял в ужас....... може ли някой да сложи някоя снимка да видя емулатора и ламда сондата да видя каде да търся и да ти кажа какво имам или направо след малко ще снимам мойта да кажете....но нали казвам свети ми инжекциона........което е мн гадноdeadairplane написа:Дори и да го ресетнеш сега, няма полза, след като се е получило така след няколко дена ЕКУто пак ще се самообучи на грешни параметри. Първо си оправи газовата, всички параметри които отчита ЕКУто трябва да са наред за да не се обучава така. Тогава ще го ресетнеш. Иначе за самия ресет лошо. Нашите двигатели са с ЕКУ на Марели, които трудно можеш да ги излъжеш. Аз смених бая емулатори и накрая като сложих ламбда контрол нещата си влязоха в релсите. Ресета става на компютърна диагностика.ПС Смени си кабелите и свещите преди да почнеш каквото и да било. След като имаш проблеми само в един от цилиндрите е твърде възможно да е от свещи. С проблем в газовата проблемите ще са във всички цилиндри, а не само в един. На диагностика могат да ти кажат дали бубината е наред. Ама за това е по добре да дойдеш на някоя от срещите има хора от форума с Виза и ще погледне. (За да не даваш излишни пари)veselinov87 написа:приятел много правилно казваш но как да го рестартирам или оправя това ЕКУто,от скоро така ми придърпва и наистина е под 3000 оборота и после се оправя на високите.Кажи ми как да го оправя и как да го ресетна ако е възможно и наистина мн скоро се получи до преди няколко дена нямаше проблеми...но за 3-4 дена минах над 1000 км само на газ и се получи така........deadairplane написа:Гърменето е придружено с придърпване и липса на мощност само под 3000 оборота, определено не е от кабели и свещи. Ако беше в целия диапазон на обороти можеше и да е от това което казваш. ЕКУто се е обучило на грешни параметри, вследствие от липсата (или неподходящи) емулатори при работата на газ.biker_81 написа:99% проблема ти с гърменето ще се оправи след смяна на кабели и свещи
Коментар
-
deadairplane
Реклама
Collapse

Коментар