Shadowandust написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне при изключена скорост
Collapse
X
-
колега моя изпарител е същия,ще дадеш ли малко инфо накъде се завърта това което си оградил за да се стабилизарат оборотите че и моите като съм с над 80-90км/ч и дам на свободна и падат-колата гасне.и за какво е най-отдолу това със шестостена че един път го развих и излезе яко мизерия от там..конденз и ръжда в едно сякаш и мноо кофти миризма.1.6 16v Abarth
-
Посоката няма значение важно е да ги стабилизираш когато колата е загряла напълно,демек да се включи перката и тогава маниполираш копчето.Значи при мен при всяка смяна на въздушен филтър или при промяна на външната температура си го връткам за не гасне или двигателя да не работи на пониски обороти.Сега като се стопливеднага се променя и работа на празен ход и съответно лека центровка с това копче.Поздрави!xtry написа:колега моя изпарител е същия,ще дадеш ли малко инфо накъде се завърта това което си оградил за да се стабилизарат оборотите че и моите като съм с над 80-90км/ч и дам на свободна и падат-колата гасне.и за какво е най-отдолу това със шестостена че един път го развих и излезе яко мизерия от там..конденз и ръжда в едно сякаш и мноо кофти миризма.Shadowandust написа:На испарителя има врътка с нея се стабилизират оборотите като почне да прави така.Поне при моя е така.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Не колега,не е пробка за боклуците.Принципно има и такава,но това е съвсем различно нещо и доколкото ми е известно влияе за изравняване на налягането в камерите,което пък спомага за по-добра регулировка и да не гасне.Имах някъде подробно описание на този принцип и при интерес мога да се опитам да го изровя и кача.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
ами колега тя колата като загрее пак си държи стабилни оборотите проблема ми е само на свободна като съм с над 80-90 км/ч.прочетох че ако запуша отпред дупката от въздуховода да не влиза много въздух може да се оправи.аз съм и със спортен филтър и може и това да е от някакво значение но днес мисля да пробвамShadowandust написа:Посоката няма значение важно е да ги стабилизираш когато колата е загряла напълно,демек да се включи перката и тогава маниполираш копчето.Значи при мен при всяка смяна на въздушен филтър или при промяна на външната температура си го връткам за не гасне или двигателя да не работи на пониски обороти.Сега като се стопливеднага се променя и работа на празен ход и съответно лека центровка с това копче.Поздрави!xtry написа:колега моя изпарител е същия,ще дадеш ли малко инфо накъде се завърта това което си оградил за да се стабилизарат оборотите че и моите като съм с над 80-90км/ч и дам на свободна и падат-колата гасне.и за какво е най-отдолу това със шестостена че един път го развих и излезе яко мизерия от там..конденз и ръжда в едно сякаш и мноо кофти миризма.Shadowandust написа:На испарителя има врътка с нея се стабилизират оборотите като почне да прави така.Поне при моя е така.1.6 16v Abarth
Коментар
-
Колеги,първо че вярвах че е от това що да не ми се вярва?аз ако не ви вярвах нямаше да споделям с вас.предималко пробвах но няма разлика.този дебелия маркуч изобщо го нямам и запуших дупката на въздуховода но както казах без промяна.има и някаква тънка тръба която пак е към въздушния после и нея запуших и пак без промяна пак огасва колата.някви други идеи от какво може да е ?1.6 16v Abarth
Коментар
-
Напълно си прав за майсторите.А това за въздуха който духа директно знам че не е добре,ето на моята езад фара да не е директно на струята.xtry написа:на майстори нямам вяра,предпочитам тук от форума да разбера какъв ми е проблема от колеги от колкото да се учат на мойта кола в тоя град ’майсторите’Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
колега защо не вземеш да опиташ да си почистиш стъпковото моторче дето е за ниските обороти надявам се да става вапрос за колата от подписа ти 1.6 16В иначе и останалите съвети на колегите биха помогнали но ако то си е исправно и на колегата дето питаше за какво е пробката отдоло на испарителя да тя е точно за источване на маслото и конденза(мизерийте) който се натрупват пред мембраната за вакуум и е необходимо от време на време да се развива за да истекат да кажем на два три месеца успехи от мен на всички
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар