Здравейте! Честит Антонов-ден! Отскоро имам Типо 1.4-карбуратор.Понеже се е запушил някакъв жиглиор в карбуратора(според комший-разбирачи),сутрин не мога да паля на бензин.Та според тази причина-паля на газ.Всяка божа сутрин.Паля от раз.Ама те(разбирачите) казват,че не трябва да паля на газ.Първо трябвало на бензин и после на газ.За да не "мъча" колата.Аз така палех с Москвича,ама той не палеше на газ ако станеше 0 градуса.А Типо-то си пали и при -10.От раз! Молбата ми е следната: Ако може някой да ми обясни с аргументи защо трябва да паля първо на бензин,а после да превключвам на газа да не "мъча" колата,защото в тоя студ хич не ми се продухват жиглиори.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Запалване на газ
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Запалване на газ
Не мъчиш колата. На нея даже и е кеф да пали на газ. Проблема е в изпарителя. Когато колата е студена няма какво да затопля газта в изпарителя и тя се изпарява със силно охлаждане на изпарителя. Възможни са следните варианта: 1. Изпарява се само пропана а бутана, в течен вид, напълва изпарителя и му пречи да работи правилно - колата гасне. 2. Температурата става толкова ниска, че замръзва антифриза в изпарителя и спират да се изпаряват и пропана и бутана. Това е по-честият случай при големи студове или при средни студове и високо натоварване на студен двигател. 3. Другата опасност е, от големият студ да се втвърдят и/или спукат мембраните на изпарителя както и да започнат да изпускат уплътненията с О-пръстени.Тъй като охлаждането зависи от количеството газ което минава през изпарителя, възможно е да се пали на газ, ако двигателя не се товари изобщо докато позагрее. Аз паля точно така - запалвам и от смукача задържам оборотите толкова ниски, колкото да работи устойчиво двигателя (за да минава по-малко газ през изпарителя), докато мръдне стрелката на термометъра. След това може да се тръгва, но до 50 градуса гледам да не я товаря много. След това вече не може да замръзне.Предполагам, че тези трикова стават до температури -5..6 градуса при по-ниски , трудно.spas4o написа:Ако може някой да ми обясни с аргументи защо трябва да паля първо на бензин,а после да превключвам на газа да не "мъча" колата,защото в тоя студ хич не ми се продухват жиглиори.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Е, не си прочел много точно. Мотора със сигурност не го скапваш, но живота на изпарителя се скъсява при всички случаи. Но какво пък едни мембрани са 20-тина лева.spas4o написа:Радвам се да про1ета това което си ми написал,johnfound! Щом не прецаквам нищо по мотора и изпарителя-така ще бъде до пролетта.После ще видя какво ще и "бабувам".
							
						Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Споко колега, предишния Алфонсо 33 палеше на газ на -20, номера е наистина да не даваш много газ докато "отлепи" стрелката /щот замръзва изпарителя/ а иначе наистина се скапват мембраните /само че за минимум 2 години/, та тука си прав нервите ти струват повече от 20 кинта, пали на газ стига да няма детонациии.....упс ти си с карб, е значи нямаш грижи!Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар