Здравейте!Проблемът е следния:Когато включа на зад и отпускам съединителя двигателя започва да глъхнеи да гасне.Не може да се форсира двигателя. На бензин няма проблеми.Така е напоследък дори и на равно..(преди го забелязвах и то по-леко, но само когатоназад е нагорнище.)Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Типо-на газ на задна двигателя глъхне
Collapse
X
-
При мене е напречно на движението и такъв проблем няма. Слаган е в БРЦ България.nylon написа:Най-вероятно разположението на изпарителя е неправилно. Трябва да е поставен надлъжно по посока на движението, а не напречно. Може би и като спираш колата изгасва. Целта е инерционните сили да не влиаят на голямата мембрана.Tipo 1.4i.e 94 - Alesio, DLS, Pioneer, BRC, NGK....
Коментар
-
Капака на Изпарителя е към калника, а не към фаровете, така , че мисля , че не е в това проблема...а и при рязко спиране не променя обороти...нито на баир....в друго ще да е проблема.....нещо ел.???Благодаря!nylon написа:Най-вероятно разположението на изпарителя е неправилно. Трябва да е поставен надлъжно по посока на движението, а не напречно. Може би и като спираш колата изгасва. Целта е инерционните сили да не влиаят на голямата мембрана.
Коментар
-
Пусни я по някой голям наклон на зад,обаче на свободна и по бързичко.Ако загасне значи е от въздуха или нещо друго ако не загасне значи е от това че включваш заднаMaster28 написа:Капака на Изпарителя е към калника, а не към фаровете, така , че мисля , че не е в това проблема...а и при рязко спиране не променя обороти...нито на баир....в друго ще да е проблема.....нещо ел.???Благодаря!nylon написа:Най-вероятно разположението на изпарителя е неправилно. Трябва да е поставен надлъжно по посока на движението, а не напречно. Може би и като спираш колата изгасва. Целта е инерционните сили да не влиаят на голямата мембрана.
Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)
ZFA16000002608488
ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар