Какво ви е мнението за този сервиз? Има ли колеги които са го посещавали? Доволни ле сте? Става въпрос за този сервиз http://www.fobos-bg.com/index.php?l=3.58.299
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сервиз "Фобос" София - Долни Богров
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Мой приятел от Опел форума ходи там да си слага на Астрата и е много доволен. Общо взето аз преди време се интересувах от Фобос и мненията за сервизите им са много добри. Виждал съм и техни монтажи, и определено се стараят. За жалост аз като слагах газ нямаха сервиз в София още иначе щях и аз да сложа Фобос.
-
В сряда ще ходя имам уговорен час. Диагностика обновяване на софта и малко настройки. Ти имаш ли омасляване на клапаните?Scorpion_BV написа:Мой приятел от Опел форума ходи там да си слага на Астрата и е много доволен. Общо взето аз преди време се интересувах от Фобос и мненията за сервизите им са много добри. Виждал съм и техни монтажи, и определено се стараят. За жалост аз като слагах газ нямаха сервиз в София още иначе щях и аз да сложа Фобос.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Какво омасляване на капаните колега?Система,която да ти ги омаслява?Atanas71 написа:В сряда ще ходя имам уговорен час. Диагностика обновяване на софта и малко настройки. Ти имаш ли омасляване на клапаните?Scorpion_BV написа:Мой приятел от Опел форума ходи там да си слага на Астрата и е много доволен. Общо взето аз преди време се интересувах от Фобос и мненията за сервизите им са много добри. Виждал съм и техни монтажи, и определено се стараят. За жалост аз като слагах газ нямаха сервиз в София още иначе щях и аз да сложа Фобос.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Ето за това става въпрос http://www.fobos-bg.com/index.php?l=276dudulia написа:Какво омасляване на капаните колега?Система,която да ти ги омаслява?Atanas71 написа:В сряда ще ходя имам уговорен час. Диагностика обновяване на софта и малко настройки. Ти имаш ли омасляване на клапаните?Scorpion_BV написа:Мой приятел от Опел форума ходи там да си слага на Астрата и е много доволен. Общо взето аз преди време се интересувах от Фобос и мненията за сервизите им са много добри. Виждал съм и техни монтажи, и определено се стараят. За жалост аз като слагах газ нямаха сервиз в София още иначе щях и аз да сложа Фобос.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
два пъти съм бил там, един път за ъпдейт на софтуеара и настройки + чистене на грешки от бензиновия компютър, а втория път за смяна на филтри + масло. определено съм доволен. рядко съм попадал на такова отношение към клиент в сервиз. за другото... не съм капацитет, но за сега не съм имал проблем, а си минаха вече почти 30 000 километра. Единственото е, че мине не мине и ми светне чек лампата, което е малко дразнещо, ама...
Коментар
-
Много добре обяснено защо не трябва да се ползва газ за гориво на двигател.Между другото е допусната фундаментална грашка в обясненията.При работа на газ е НЕВЪЗМОЖНО да се увеличава температурата в горивната камера поради факта,че газта е с 20% по-ниска калоричност от бензина.А причините за поразиите по клапани и гнезда които се получават при ползване на газ са съвсем други,но явно на авторите не са им били известни.Запознати са само с крайния резилтат.Atanas71 написа:Ето за това става въпрос http://www.fobos-bg.com/index.php?l=276
Коментар
-
Колега нещо си се объркал. Газта гори с по висока темп. от бензина. :D Да не правя сега снимки за да те обеждавам но ми повярвай че е така.Stefan Hadjov написа:Между другото е допусната фундаментална грашка в обясненията.При работа на газ е НЕВЪЗМОЖНО да се увеличава температурата в горивната камера поради факта,че газта е с 20% по-ниска калоричност от бензина.
Коментар
-
Аз съм с масло за газ - VS Gas, на селения, и отзад си пише че при газта се вдига по-висока температура, заради която трябва да се използва подобно масло, което да издържа по-дълго на нея. Едва ли селения грешат.Ако си взема кола на която да слагам газ, бих отишъл при тези хора, виждал съм инжоекциони, сложени от тях, много добре изглеждат.Stefan Hadjov написа:Много добре обяснено защо не трябва да се ползва газ за гориво на двигател.Между другото е допусната фундаментална грашка в обясненията.При работа на газ е НЕВЪЗМОЖНО да се увеличава температурата в горивната камера поради факта,че газта е с 20% по-ниска калоричност от бензина.А причините за поразиите по клапани и гнезда които се получават при ползване на газ са съвсем други,но явно на авторите не са им били известни.Запознати са само с крайния резилтат.Atanas71 написа:Ето за това става въпрос http://www.fobos-bg.com/index.php?l=276Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Браво.При по ниска калоричност 20% се отделя по-висока температура.Ти си на път да откриеш perpetum-mobile.Защо тогава при газ и на всичкото отгоре газта има по високо октаново число,се получава 20 % по-ниска мощност.А сигурно си от тези,които твърдят,че при газ колата върви повече...............qnisZ написа:Колега нещо си се объркал. Газта гори с по висока темп. от бензина. :D Да не правя сега снимки за да те обеждавам но ми повярвай че е така.Stefan Hadjov написа:Между другото е допусната фундаментална грашка в обясненията.При работа на газ е НЕВЪЗМОЖНО да се увеличава температурата в горивната камера поради факта,че газта е с 20% по-ниска калоричност от бензина.
Коментар
-
Не съм сигурен дали гори с по-висока температура, но гори по-бавно и много често продължава да гори и след работния такт (дали от неточен аванс или лоша смес), т.е.през изп. клапан преминава огън, а не пушек, както трябва да е. Това е причината да се загрява повече главата и мотора като цяло, ако няма резерви откъм охлаждане.
Коментар
-
Ами това доказва,че газта е кофти гориво за двигатели.Не загрява повече,защото ако е верно,щеше да го отчетеш на термометъра.А защо се развалят клапани и гнезда е дълга тема и сега не мога да я обяснявам.max-2 написа:Не съм сигурен дали гори с по-висока температура, но гори по-бавно и много често продължава да гори и след работния такт (дали от неточен аванс или лоша смес), т.е.през изп. клапан преминава огън, а не пушек, както трябва да е. Това е причината да се загрява повече главата и мотора като цяло, ако няма резерви откъм охлаждане.
Коментар
-
Аз искам мнение за сервиза защото утре ще го посетя а тя каква стана като всяка газаджийска тема :D Че газта изгаря при по-висока температура спор не ще . Ясно при ремонт на клапани се вижда оцветяването на клапана в червеникаво-кафяв цвят , а към контактната част отива към белия спектър. Често липсват доста големи части от работната повърхност. Получих два положителни отговора за този сервиз от колегите BolgAryan и GTipo това е. Темата е за кошчето
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Търсих извод по тази тема- Сервиз "Фобос" София - Долни Богров- мнения и коментари . След като темата я оакахте до неузнаваемост наистина е за коша. Няма проблем редовно се случва след твой коментар тема да се завърти на 180 градуса. Това е поредната. Моля модераторите да заключат или изтрият тази тема .Stefan Hadjov написа:Щом стигна до този извод,наистина темата е за кошчето.Atanas71 написа:Че газта изгаря при по-висока температура спор не ще .Темата е за кошчето
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар