Здравейте приятели.Притежавам един прекрасен автомобил-Фиат Брава 1.6 16V.Страшно съм доволен от него.Всичко му е както трябва освен едно-Запаля ли количката ми на бензин и веднага я прехвърля на гас тя угасва.Винаги е така.Докато не вдигне градуси немога и да си помисля за минаване на гас,защото угасва и после с мъка пали чрез доста въртене.Тук съвсем очаквано ще дойде въпроса с каква газова съм-е ще ви кажа-с обикновенна поставяна в Италия.Досега съм карал само коли на бензин и можеби затова не разбирам толкова от газови уредби,но моята е обслужена по перфектен начин преди 6 месеца.Когато позагрее и карам на гас варви перфектно,даже повече от перфектно.Моля дайте савет или окажете помощ.Работата ми е на 8 км. от нас и сами разбирате,че в тая зима не съм видял каране на гас освен извън града.Досега все си виках майната му,но като застудя загрява малко по бавно и по тоя начин не я карам на гас.Тук и осъзнах-ЗАЩО по дяволите ми е газова уредба като не карам на гас.Ето за това се обращам кам вас с молба ако можете да помагате.Благодаря ви предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малко помощ за един невеж фиатаджия
Collapse
X
-
До максимум 2км трябва стрелката на температурата ти да е отлепила и да можеш да минеш на газ.Ако се питаш за какво ти е,то можеш изобщо да не минаваш на газ и да си джъткаш на бензин.По темата:За да работи добре двигателя на газ,първо колата ти трябва да загрее малко и тогава да минеш на газ.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
u_bo
1. на газ се превключва СЛЕД като загрее колата - ако не го направиш - давиш я и трудно пали - както сам си разбрал2. ИЗГЛЕЖДА , че трудно ти загрява - провери си термостатаНа къси разстояния , през зимата - ще караш на бензин - НЯМА КАК
Коментар
-
аз мойта в най-големите студове я оставях да работи на бензин докато я изчистя от сняг или скреж и после я карах още малко докато се качи температурана до първата чертичка и тогава минавах на газ и си вървеще без проблеми. можеби на теб ти гасне защото замръзва изпатитела(най-вероятно). на един колега мин. зима му изгърмя един маркуч. мойта работа е на около 4 км и си отивам до там на газ. бензин използвам през 1/4 от пътяFiat Bravo SX 1.4 12V
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
Коментар
-
Момчета,термостата ми работи и антифриз си имам.Сменян е и колата си работи перфектно.Не казвам че колата не загрява,казвам че трябва доста да загрее и тогава да я прехварля.В градуси немога да ви кажа но визуално ще го опиша по следния начин-трябва да ми подмине сас половин сантиметър първата черта за да я прехвърля на гас и то с молитва.Чета из форума че момчетата палят и изфорсират веднага-ИСКАМ И АЗ ТАКА.Казвайте кво да правя
Коментар
-
u_bo
иди на газаджия , да види как са ти вързали изпарителя.може и маркучите да не са читавиаз съм доволен от - Жоро - 0898581902 - до медицинските общежития е.boreto написа:Момчета,термостата ми работи и антифриз си имам.Сменян е и колата си работи перфектно.Не казвам че колата не загрява,казвам че трябва доста да загрее и тогава да я прехварля.В градуси немога да ви кажа но визуално ще го опиша по следния начин-трябва да ми подмине сас половин сантиметър първата черта за да я прехвърля на гас и то с молитва.Чета из форума че момчетата палят и изфорсират веднага-ИСКАМ И АЗ ТАКА.Казвайте кво да правя
Коментар
-
Направи си центровка и си смени свещи и кабели,ако не си ги сменял скоро,но имай предвид,че при този вариант много скоро ще започнат проблеми от рода голям разход,а след тях ще трябва да сменяш мембраните на изпарителя.Този вариант скапва тотално мембраните.Сам прецени дали искаш това?Освен това скоро ще заревеш и от проблема трудно пали на бензин,прекъсва на бензин и т.н.Това ще бъде от запушени дюзи и следва чистене на ултразвук или смяната им с нови.Тази кола трябва да се кара и на бензин!Не се стискай да покараш някой километър на бензин.Няма да се охарчиш толкова много!boreto написа:Момчета,термостата ми работи и антифриз си имам.Сменян е и колата си работи перфектно.Не казвам че колата не загрява,казвам че трябва доста да загрее и тогава да я прехварля.В градуси немога да ви кажа но визуално ще го опиша по следния начин-трябва да ми подмине сас половин сантиметър първата черта за да я прехвърля на гас и то с молитва.Чета из форума че момчетата палят и изфорсират веднага-ИСКАМ И АЗ ТАКА.Казвайте кво да правяBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Колега термостата ми седи постояно отворен така карам вече цяла зима и нямам проблеми пала колата 1-2мин.на бензин и после форсиране до 2500-3000 оборота и минава на газ.Да ако не е загряла поне малко ефекта е,че прекъсва леко ама не е нещо сериозно.Пробваи като превключва на газ в тези обороти да я припомпаш за да направи вакум и да вкара газ в цилиндрите иначе е нормално да угасне ако не го направиш.
FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
Начи скии ся
палиш на бензин оставяш да работи на място гледаш стрелката на температурата щом се отлепи малко отиваш и пипаш изпарителя трябва да е нормално топъл около 30- 40 градува, ако е студен начи има някъв проблем или е монтиран много високо и има въздух или пък някои път слагат тапи в маркучите за водата за да намалят дебита на вода през изпарителя, за да не губиш парното, ама тая простотия я правят само тук в БГ едва ли с газова от италия ще имаш такава екстра, така че това го изключваме. До колкото разбирам ти я палиш и много много не се чудиш и я обръщаш на газ. Е така не става щот в тоя студ газта направо ти заскрежава изпарителя, вътре мембраните се втвърдяват немогат да регулират газта почва да тече по много и за тва колата ти гасне. Съвета ми е поне един км е караи на бензин докато видиш че стрелката е мръднала малко тогава си я обърни на газ и няма да имаш проблеми. Ако продължиш да я мъчиш студена на газ ще сменяш мембрани на изпарителя и ще береш ядове. Ти па си голяма циция , на тоя евтин бензин ко му се стискаш толкова, да не мислиш че студена на газ ти е по икономична същата работа сам дет си тровиш нервите обаче. Моята работа е на 3 км от вкъщи и цял месец ходя на работа с 10 лева газ
щото като си тръгна от бач и като я вкарам в гаража в къщи тогава обръща хахаха
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Момчета,здравейте.Първо да ви кажа най-важното:не че се стискам да я карам на бензин-не ми е проблем-просто се чудя защо ми е тогава газова уредба.Изпарителя ми е Ланди Ренцо.Монтиран е горе долу под казанчето за хидравликата- немога да дооточня точно мястото но на много коли гледам че е там-т.е. ме разбирате.Не съм малоумен и знам че зимата ако я прехвърля веднага ше замръзне.А и друго:хора не сам някакъв пич който не разбира изобшо от коли.Просто досега съм карал Форд,и два Опела като и трите бяха без гас.Сега имам Фиат-за мен най-хубавият автомобил(поне откакто го имам) който си има гас.Всичко му е повече от перфектно(да чукам на дърво)освен това с гаста.Исках да разбера просто и при вас ли е така или е било и как постапвате или постапвали.Благодаря за мненията и акълите-утре ще действам по някои от тях.Много ми е интересно едно само:как може на колегата "zzzz323"колата да му е с постоянно отворен термостат и да прехвърля след 2 мин. без да гасне а моята да не може.Явно имам проблем.Затова чакам съвети и "рецепти" от по опитните с газови уредби.Благодаря ви
Коментар
-
Е хубуу де твоята сама ли се прехвърля на газ? кое определя превключването ? явно не е до това дали ще я изфорсираш и да обърне, нито пък с ръчно обръщане, ами имаш и температурен датчик на изпарителя които позволява обръщането на определени градуси, така ли е ?Да разбирам ли че ти изминаваш почти цялото разстояние до работата ти и колата тогава САМА преминава на газ, ако е така наистина имаш датчик за температурата на изпарителя, които разрешава преминаването на газ чак след примерно 40 градуса температура на мотора. Ако е така можеш да отидеш да ти я настроят да ти обръща на 20 градуса което за не инжекция не е фатално. Изпарителя ти е монтиран на хубаво място и изключваме въздушен джоб в него.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар