u_bo написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
За и против Газовия Инжекцион
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Няколко пъти исках да те видя но ти нещо не си от хората които поддържат "живи" връзки с нас от форума.Ако си мислиш че Ламбда Контрола ми не успява да държи сместа богата , ела и ме изпробвай!Аз ще карам на бедна смес а ти карай на бензин.Резултата мисля че ще е в твоя полза ако ми бедна сместа!Това е предизвикателство за богато смесените ГИ!
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo.htmStefan Hadjov написа:Ако някой колега може да даде по подробни разяснения по въпроса,с удоволствие бих го ползвал.
  АГУ второ поколение /ламбда контрол/!Тук не може да се говори за бедна/богата смес, както при АГУ първо поколение!!! Имам отлична динамика, добър разход и добра максимална скорост /стигал съм до 180 км/ч на магистралата/, но най-икономичния режим е 100-120 км/ч на 5 предавка! АГУ-то е монтирано в Италия! 
 Разхода при АГУ второ поколение и АГУ трето поколение предполагам е почти идентичен с тази разлика, че АГУ второ поколение струва по-малко пари, можеш лесно да си свалиш АГУ-то при продажба на колата и т.н.!!!!!  
 И още малко линкове:http://www.landi.it/layout.jsp?idz=5...F0&start=0За разхода ми - без коментар - синия правоъгълник долу 
 Който не вярва - за негова сметка си е  
 Аз си вярвам!  :D Сигурно ще ми повярват Slavi_Lancia и niko09 - като гледам разхода им е почти като моя, но единия с Браво, а другия с двигател 1.8.П.С. Преди 2 години сменях ламбда сонда. При изгоряла сонда - колата веднага гаснеше при преминаване на газ.
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не съм още от новия комп.На коли и лаптопи съм много капризен.Много си лаконичен.Дай малко по-темата като стар газаджия.Поздрави.u_bo написа:
 , всичко тръгна от моя пост-отговор към колегата прасе - а аз знам , че той не е с ГИ,и при този малък разход - очевидно , че колата му работи при леко бедна смес.та така колега Хаджов 
  , от новия комп. ли пишеш ?
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Благодаря за отговора,но не ми харесва такъв ГИ.Ламбда сонда-за мониторинг??Не е сериозно това решение.И както предполагах, излезе нещо евтинжииско.И друго нещо не ми харесва-да се използват времената на бензиновите инжектори за да се определят времената на газовите.Те никога не може да са еднакви.Ще изчакам някой от газовите корифеи да се изкаже по въпроса.dudulia написа:Г-н Хаджов,монтираната на Бравата АГУ е БРЦ секуент24,който вариант е по-евтиното изпълнениена ГИ.Той е ГИ,но работи единствено на база инфо от бензиновите инжектори.Може да се върже допълнително ламбда сонда и да се вземе сигнал от RPM датчика,като сигнала от ламбда сондата е единствено за мониторинг и не участва пряко в образуването на горивнта смес.Казвам,че не участва пряко,защото този сигнал участва пряко при определянето на инжекторното време.Има и други ГИ,които взимат инфо от TPS,MAP,RMP,lambda sonda и инжекторно време.Не претендирам за 100% достоверност на казаното от мен.Все пак нека Янко да го потвърди.Относно БРЦ секуент24 то това,което съм написал е така.Забравих да допълня,че ГИ взима под внимание налягането на газта и температурата и преди впръскване(мисля,че и при двато вида ГИ).
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
моето мнение е че газовите инжекций са една голяма измама ,всеки очаква от тях че са манна небесна обаче съм се учудил на високите разходи които ви даватили ги карате само с пълна газ или те си горят повече .имам спомени колко ми гореше на прапабутан , ама ша кажете че не може да се направи такъв разход с обикновенна уредбазначи наблюдението за вървежа е че само ако караш на висока предавка например на 4-та с 1500 об и рязко подадеш газ колата може да не почне да наемаи това трябва да се има предвид ,но е постига разход като на бензин с по-слабо вървене или вървене като на бензин с по висок разход.или са почнали да лъжат повече като зареждат газ.....за мен ако дам един вагон пари за газов инжекцион ще го сравнявам с уредба за 300 лв ,а ако ми дава 1 лв на 100 км разлика то ще има да избивам например 700 лв* за 70000 км -няма смии друго , като стане топло ,колата бензин не вижда от март до октомври си паля директно на газ , а през студа подгрявам за 3-5 минути и после пак на газтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
:D Аз немога да разбера това което пишете в темата на колегата какво общо има с заглавието на същата а имено "Какъв разход ви дава Газовия Инжекцион на ФИАТ-ките ?" Гледам пак започна спора Газов инжекцион срещу обикновена газова уредбаdan4o написа:моето мнение е че газовите инжекций са една голяма измама ,всеки очаква от тях че са манна небесна обаче съм се учудил на високите разходи които ви даватили ги карате само с пълна газ или те си горят повече .имам спомени колко ми гореше на прапабутан , ама ша кажете че не може да се направи такъв разход с обикновенна уредбазначи наблюдението за вървежа е че само ако караш на висока предавка например на 4-та с 1500 об и рязко подадеш газ колата може да не почне да наемаи това трябва да се има предвид ,но е постига разход като на бензин с по-слабо вървене или вървене като на бензин с по висок разход.или са почнали да лъжат повече като зареждат газ.....за мен ако дам един вагон пари за газов инжекцион ще го сравнявам с уредба за 300 лв ,а ако ми дава 1 лв на 100 км разлика то ще има да избивам например 700 лв* за 70000 км -няма смии друго , като стане топло ,колата бензин не вижда от март до октомври си паля директно на газ , а през студа подгрявам за 3-5 минути и после пак на газ
 Колега защо си мислиш че тези сметки не сме ги направили преди да си монтираме ГИ , всеки ги е правил за себе . Везните наклониха към по сигурния  вариант ГИ. Не съм толкова богат за да слагам обикновена газова и да експериментирам каде точно по пътищата на родината или в чужбина ще си направи шега с мен и семейството ми. Карай те си обик. газ. уредби като гледам по темите на всякаде тръбите как можело с тази уредба , но никаде не виждам някой с ГИ да навива друг да слага ГИ това е въпрос на личен избор 
							
						Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	u_bo
моля, някой модератор да раздели темата на 21.тази2. Коментари ЗА и ПРОТИВ ГИ и обикновенна газоваи тук без повече ОФФТОПИК МОЛЯ
  
  
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колега,защо ли след като съм с ГИ и съм с висок разход пак избирам ГИ?Просто това е личен избор.Предпочитам да ми харчи повече,да ми върви повече и да нямам гърмежи.Както казах личен избор.Под пак избирам ГИ имах предвди ,че тези дни ще монтирам и на другата кола ГИ,а не конвенционална АГУ.Г-н Хаджов,тази уредба за която говоря е такава.Наистина евтин вариант на БРЦ,но когато я взех нямаше фобос,мобос и други Бг производства.Все пак БРЦ е марка и без да знам какво купувам попаднах на тази.Информацията беше оскъдна.По-късно разбрах,че по-добричт вариант е чистият секуент на БРЦ,но той и до ден днешен държи доста висока цена.Факт е ,че тази уредба е направена така.Факт е,че може да работи добре,ако е настроена добре.Факт е,че при мен не е настроена добре и извънградско под 9 /100 не мога да падна,колкото и икономично да карам.Иначе градско колата ми харчи около 12,но това извънградско ме съсипва.Все пак не съм се отказал да я настроя :Ddan4o написа:моето мнение е че газовите инжекций са една голяма измама ,всеки очаква от тях че са манна небесна обаче съм се учудил на високите разходи които ви даватили ги карате само с пълна газ или те си горят повече .имам спомени колко ми гореше на прапабутан , ама ша кажете че не може да се направи такъв разход с обикновенна уредбазначи наблюдението за вървежа е че само ако караш на висока предавка например на 4-та с 1500 об и рязко подадеш газ колата може да не почне да наемаи това трябва да се има предвид ,но е постига разход като на бензин с по-слабо вървене или вървене като на бензин с по висок разход.или са почнали да лъжат повече като зареждат газ.....за мен ако дам един вагон пари за газов инжекцион ще го сравнявам с уредба за 300 лв ,а ако ми дава 1 лв на 100 км разлика то ще има да избивам например 700 лв* за 70000 км -няма смии друго , като стане топло ,колата бензин не вижда от март до октомври си паля директно на газ , а през студа подгрявам за 3-5 минути и после пак на газBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Koлега,след твоите отговори,като че ли ми се поизясниха нещата около ГИ.Извинявам се на колегите ако съм допринесъл с нещо за отколонение от основната тема.Но,понеже са ми интересни проблемите около ГИ ги следя с интерес и възбудиха у мен определени въпроси.dudulia написа:Колега,защо ли след като съм с ГИ и съм с висок разход пак избирам ГИ?Просто това е личен избор.Предпочитам да ми харчи повече,да ми върви повече и да нямам гърмежи.Както казах личен избор.Под пак избирам ГИ имах предвди ,че тези дни ще монтирам и на другата кола ГИ,а не конвенционална АГУ.Г-н Хаджов,тази уредба за която говоря е такава.Наистина евтин вариант на БРЦ,но когато я взех нямаше фобос,мобос и други Бг производства.Все пак БРЦ е марка и без да знам какво купувам попаднах на тази.Информацията беше оскъдна.По-късно разбрах,че по-добричт вариант е чистият секуент на БРЦ,но той и до ден днешен държи доста висока цена.Факт е ,че тази уредба е направена така.Факт е,че може да работи добре,ако е настроена добре.Факт е,че при мен не е настроена добре и извънградско под 9 /100 не мога да падна,колкото и икономично да карам.Иначе градско колата ми харчи около 12,но това извънградско ме съсипва.Все пак не съм се отказал да я настроя :Ddan4o написа:моето мнение е че газовите инжекций са една голяма измама ,всеки очаква от тях че са манна небесна обаче съм се учудил на високите разходи които ви даватили ги карате само с пълна газ или те си горят повече .имам спомени колко ми гореше на прапабутан , ама ша кажете че не може да се направи такъв разход с обикновенна уредбазначи наблюдението за вървежа е че само ако караш на висока предавка например на 4-та с 1500 об и рязко подадеш газ колата може да не почне да наемаи това трябва да се има предвид ,но е постига разход като на бензин с по-слабо вървене или вървене като на бензин с по висок разход.или са почнали да лъжат повече като зареждат газ.....за мен ако дам един вагон пари за газов инжекцион ще го сравнявам с уредба за 300 лв ,а ако ми дава 1 лв на 100 км разлика то ще има да избивам например 700 лв* за 70000 км -няма смии друго , като стане топло ,колата бензин не вижда от март до октомври си паля директно на газ , а през студа подгрявам за 3-5 минути и после пак на газ
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Г-н Хаджов,ето още една допълнителна информация,за която се сетих в момента.Някои модели съвременни ГИ имат възможноста да регулират инжекторното време на газовите инжектори, в различни диапазони на двигателя,а също и всеки отделен инжектор по отделно.Имам предвид,че има възможност, примерно при 2000 оборота инжекторното време на газовите инжектори да е примерно по коефицент 1,2 (20% повече от инжекторното време на бензиновите инжектори) и приемаме,че имаме оптимална горивна смес.В същото време може да бъде настроено при 3000 оборота сместа да бъде богата,т.е да бъде увеличено инжекторното време с по-голям % и т.н. Т.е. може да се настройва според стила на каране в различни обороти да има богата,нормална или бедна горивна смес.Отделно инжекторите може да имат някакво запушване и съществува възможност на всеки един инжектор да се зададе различен коефицент(процент),като по този начин да се постигне калибриране на инжекторите.Възможноста за задаване на различен коефицент (процент) обяснява за мен и трите режима при ГИ ФОБОС (икономичен,нормален,спортен).Явно става въпрос за корекция на инжекторното време ,като то бива намаляно при икономичен и преувеличавано при спортен режим.Поне това е обяснението за мен на тези три режима при фобос.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
biker_81 нещо много ама много си се объркал със схващането за обем на двигател и икономичност. каде ми сравняваш 1.6 със 2.0 първо 1,6 да подържаш скорост от 140 или повече дали няма да тормози повече двигателя от 2.0 и дали разхода на 1.6 няма да удари колкото 2.0 ако не и повече кое не му е нормалното не мога да разбера и кое му е смешното ?? П.С а да и щях да забравя колежка сам а не колега и живи и здрави да се засечеме някаде по газстанциите и като погледна ти с твоята 1.6 мареа или незнам каква беше като си сипеш повече газ от мене аз ще ти се смея тогава. Смехът е здраве нека има повече такива мнения за да се посмеем и да бъдем по здрави. :P :P :Pweekend hlx 2.0 20v
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз съм ЗА и не малко пъти съм го казвал.Утре времето се очертава да е хубаво затова можеш да се чувсваш поканен на сбирката за да видиш колко е бедна сместа.Ако искаш можем да идем на газ анализатор а ако искаш може да идем на някоя старт финална!?Тук се започна с коментар за това колко ви горят ГИ и накрая кво излезна?Започнахме да се нападаме което е лошо при положение че форума е направен да си помагаме!u_bo написа:моля, някой модератор да раздели темата на 21.тази2. Коментари ЗА и ПРОТИВ ГИ и обикновенна газоваи тук без повече ОФФТОПИК МОЛЯ
  
  
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
дам така е може да се базика доста неща на някой модели. Най просто е изобразено тук. http://www.lancia-bg.com/forum/download.php?id=7741dudulia написа:Г-н Хаджов,ето още една допълнителна информация,за която се сетих в момента.Някои модели съвременни ГИ имат възможноста да регулират инжекторното време на газовите инжектори, в различни диапазони на двигателя,а също и всеки отделен инжектор по отделно.Имам предвид,че има възможност, примерно при 2000 оборота инжекторното време на газовите инжектори да е примерно по коефицент 1,2 (20% повече от инжекторното време на бензиновите инжектори) и приемаме,че имаме оптимална горивна смес.В същото време може да бъде настроено при 3000 оборота сместа да бъде богата,т.е да бъде увеличено инжекторното време с по-голям % и т.н. Т.е. може да се настройва според стила на каране в различни обороти да има богата,нормална или бедна горивна смес.Отделно инжекторите може да имат някакво запушване и съществува възможност на всеки един инжектор да се зададе различен коефицент(процент),като по този начин да се постигне калибриране на инжекторите.Възможноста за задаване на различен коефицент (процент) обяснява за мен и трите режима при ГИ ФОБОС (икономичен,нормален,спортен).Явно става въпрос за корекция на инжекторното време ,като то бива намаляно при икономичен и преувеличавано при спортен режим.Поне това е обяснението за мен на тези три режима при фобос.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
Коментар