Както знаете, при ГИ паленето става на бензин и след това прехвърля на газ дали на обороти+температура, само на температура или както е настроен ГИ. Вече 2-3 пъти подред на последък, при минусовите температури, ми се случи следното: давам на контак, бутонът на ГИ започва да мига (автоматичен режим), паля, електрониката на ГИ исписква още като въртя на стартер и изключва. След което аз ръчно, чрез натискане на бутона, минавам в автоматичен режим и вече всичко си е ОК.Та въпросът ми е дали това е опция на ГИ AG Zenit да го прави при ниски температури?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Инжекцион AG Zenit по време на студ.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Тайно се надявах точно ти да ми отговориш. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15 Хм...не бях се замислял за тази причина, но наистина АБ започва да дава фира... Thanks!qnisZ написа:Да като падне акумолатора под определено напрежение се ресетва. Та с една дума провериси акумолатора. :DStop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
При мен се появи същия проблем. ГИ-то ми е на поло-то. Също ми казаха, че акумулатора при палене му падал тока и компа на ГИ се рестартирал, но аз все още не съм мерил напрежението на акумулатора при палене. Но иначе нямам проблеми с него пали сутрин в студа от раз. Също незнам дали няма някъде кофти маса или де да знам та се получава така.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар