Здравейте съфорумци, имам Фиат Браво 1.6 16 клапана. Лятото му сложих газова уредба и ме предупредиха да не правя сместта много бедна ( да я удушавам на разговорно му), за да не ми прегори клапан. Моля да ми обясните как прегаря клапан и при какви обстоятелства.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кога прегаря клапан
Collapse
X
-
u_bo -
едното не замества другото , евентуано тап-а предпазва повече понеже подава искрата по -рано и горенето е приключило преди да се отворят изпускателните клапаниu_bo написа:ot бедна смес може да гръмне
а прегарянето си е когато нямаш ГИ или адванс процесортипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
u_bo
е , ама ти сериозно ли?!?!ГИ си има цяло ЕКУ което да върши работата натапламбда контролдосега не съм чул да има ГИ с допълнително монтиран ТАП...ако има сподели къде си виждал, или чувал.dan4o написа:едното не замества другото , евентуано тап-а предпазва повече понеже подава искрата по -рано и горенето е приключило преди да се отворят изпускателните клапаниu_bo написа:ot бедна смес може да гръмне
а прегарянето си е когато нямаш ГИ или адванс процесор
Коментар
-
Ако не се лъжа БРЦ Секуент имат вграден ТАП.u_bo написа:е , ама ти сериозно ли?!?!ГИ си има цяло ЕКУ което да върши работата натапламбда контролдосега не съм чул да има ГИ с допълнително монтиран ТАП...ако има сподели къде си виждал, или чувал.dan4o написа:едното не замества другото , евентуано тап-а предпазва повече понеже подава искрата по -рано и горенето е приключило преди да се отворят изпускателните клапаниu_bo написа:ot бедна смес може да гръмне
а прегарянето си е когато нямаш ГИ или адванс процесорBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Благодаря за полезната инфо. Бравока ми харчеше - доста към 15 - след като му намалих газта разходът спадна на 12 при положение, че ще падне още ( теглих един приятел с голф
). Как да разбера дали сместта е бедна, за да предпазя бъдещи грешки. Колата има мощност напълно задоволителна за мен.Поздравиp.s. Как да разбера дали имам ГИ или адванс процесор? Газовата не е инжекцион, не ми пука гърми и т.н. Изпарителя мие БРЦ, но незнам каква модификация?
Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
-
ами нямаш нито едното ,нито другото,карай и си свиркай :Ddvoinikat написа:Благодаря за полезната инфо. Бравока ми харчеше - доста към 15 - след като му намалих газта разходът спадна на 12 при положение, че ще падне още ( теглих един приятел с голф
). Как да разбера дали сместта е бедна, за да предпазя бъдещи грешки. Колата има мощност напълно задоволителна за мен.Поздравиp.s. Как да разбера дали имам ГИ или адванс процесор? Газовата не е инжекцион, не ми пука гърми и т.н. Изпарителя мие БРЦ, но незнам каква модификация?типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
u_bo
мисля че е така с всеки ГИ.нека яниз да се включиdudulia написа:Ако не се лъжа БРЦ Секуент имат вграден ТАП.
Коментар
-
Oпределено не е така с всеки ГИ :D Като припер давам моят.БРЦ секуент 24,Няма вграден ТАП.Когато се интересувах за разликите между Секуент и секуент 24 ,едната от тях мисля,че беше ТАП,който може да бъде включен,като опция,но може и да бъркам с друг модел.Все пак Янко може да се изкаже най-точно.u_bo написа:мисля че е така с всеки ГИ.нека яниз да се включиdudulia написа:Ако не се лъжа БРЦ Секуент имат вграден ТАП.
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Отиваш там където има газ-анализатор и правиш замерване-топъл и студен двигател в целия работен диапазон Настройка без газ-анализатор е работа на слуки колкото и да е добър майстора Но той ако е добър би трябвало да има газ анализатор И още нещо-да знае как се ползва това устройство и да прави правилни изводи от неговите данни.dvoinikat написа:Как да разбера дали сместта е бедна, за да предпазя бъдещи грешки. Колата има мощност напълно задоволителна за мен.
Коментар
-
Мисля че преди време също коментирахме този вапрос. Няма ГИ с ТАП.
Преди време имаше подобен опит да се направи но се оказа крайно не успешен. Това се далжеше на многото различни запалителни системи и нуждата от различни ТАПове. Едни за бобината *няколко разновидности в зависимост от симолацията на бобина* други за датчика *тук също има богато разнообразие*. А да не говорим за броя на зъбите по коля. вал тук започват от 3 и стигат до 90 зъба. Така че се оказа прекалено сложно да се изработи *универсален ТАП*. :D Така че като сте с ГИ не означава че имате всичко необходимо за вашия двигател. Аз примерно на моята кола имам ГИ но си имами ТАП. :D
Коментар
-
Здравейте,за съжаление колеги доста се отдалечихте от темата, която ме интересува - кога прегаря клапан? Писах Ви, че след като намалих газта ми падна разхода, но мощността ми е достатъчна за извънградско и градско шофиране. Питах също как да разбера дали съм си направил мн бедна сместта? Чудесно е, че има такива форуми като нашия, но повечето теми преминават в спорове с мнението от горния ред. Моля Ви този път да ми помогнете с съвети по темата.Много благодаряПоздравиFiat Bravo 1,6 16V 103 hp
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар