Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Фиат Мареа 1.8 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Фиат Мареа 1.8 16v

    Здравейте,преди да постна темата си поразгледах форума и попаднах на някой неща които май ми отговарят на някой мой въпроси... но не пълно. Затова и реших да си напиша проблема и да се надявам, че ще се намери някой по запознат от мен по темата и да удари едно рамо. Благодаря на всички които обръщат внимание и имат желаение да ми помогнат.Накратко каква е историята. Пукнах глава на фиата и се наложи да я сменят. Както и да е няма да разказвам колко ядове брах докато смяната стане факт Та миналата седмица си прибрах колицата обаче нещо не е в час с газовата уредба( поне така смятам аз ). Още в сервиза ми казаха, че не палила като хората... но понеже знам, че и преди това имаше подобен проблем, но бях и научил номерата... и казах да бе то така си е. - да ама не Доколкото разбрах не са барали нищо по газовата уредба, но все пак не съм бил там да знам на 100%.Проблемите тоест са 2:По важният: Колата си пали когато иска. Няколко дена следих именно температурата, понеже знам, че вече се застудява и да не би сличайно да е замръзнал испарителя и затова да не пали, но проблема с паленето понякога се получава дори след като току що съм изгасил колата( да речем, че съм изминал към 100-тина километра и е загряла достатъчно мисля). Направи ми впечатление, че адски много мирише на газ и явно се дави. Отделно ако случайно запали понякога оборотите не ги държи а ту ги увеличава... ту намаля докато не загрее. Закарах я на газаджия... но за мое най-голямо учудване проблема изчезна точно когато отидох и след като си тръгнах пак така Май пропуснах да спомена, че газовата уредба е БРЦ( доколкото знам е слагана в завода)Маловажният проблем:По принцип малко преди ремонта който се наложи да правя, спря да ми работи индикатора на газта( не този който е на бутилката, а електронния който ми е в купето), гледах да не би случайно да е прекъснато някъде кабелчето което идва от бутилката... но всичко си беше наред. След като казах на газаджията да го погледне... проследи кабелчето и се оказа, че влиза директно в компютъра на АГУ-то. Възможно ли е и двата проблема да идват от самият компютър на газовата?!? В смисъл ако да речем са искарали акумулатора на колата дълго време евентуално да са се нулирали някакви настройки или тем подобни!?Много се извинявам за обърканата тема, но и аз незнам как да го обясня, за да ме разберете... пък и май доста ми се спи и немога да мисля много много в този ранен час

    #2
    Колега,дай повече инфо!Казваш,че си с АГУ БРЦ,ама какво точно?ГИ, конвенционална,конвенционална с ламбда сонда котрол и т.н.?Така никой нищо не може да ти каже.Ако не можеш да разбереш каква е уредбата,правиш снимки на всиюки части и ги качваш тук.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Дам определено немога да ви кажа каква точно е газовата уредба. Знам само че е пълен инжекцион. Снимки няма как да ви пратя, понеже как да ги снимам като са на колата!? От маркучи едва ли ще успея да снимам нещо

      Коментар

      Working...
      X