Здравейте колеги, бих искал да питам за какво служи така наречената намотка (което при мен представлява кабел увит около кабела от бобината до разпределителната капачка) и за какво е закачен другият му край на съответното кабелче? Проблема ми е там, че газовата ми е някаква турска и ми казаха че е възможно най-лошото изпълнение(несъм я слагал аз) .. Та тази сутрин като запалих, покарах на бензин докато сгрее колата и като понечих да сменя на газ колата угасна (наистина бутилката беше почти празна), но при повторно палене на бензин и превключване на газ, колата си стои на бенз. независимо от положението на копчето на превключвателя. При даден контакт превключвателя не светва в зелено(когато е за газ по принцип свети в зелено, а на контакт светва за малко и гасне) а се чува как сработва и изключва, като колата си пали на газ. П.С. направена е така че да пали и на газ и на бензин, като няма автоматичен превключвател в зависимост от оборотите .. Ще съм благодарен на всеки който има предположение. Първият ми въпрос е свързан с главният заподозрян за проблема, тъй като превключвателя се чува как работи, а не иска да превключи на газ и не свети.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко запитвания за газови уредби ?
Collapse
X
-
Тоя кабел дет е увит около кабела на буината е за индикация за работа на двигателя, понеже кат дадеш контакт има реленце в ключа което за момент отваря клапана на изпарителя (нали е електронен) и пуска малко газ, когато почнеш да въртиш на стартер ако ключа е в положение газ по тва кабелче ключа за газта получва инфо че мотора се върти и клапана на изпарителя пак отваря, по това кабелче газовата разбира че мотора работи за да държи клапана на изпарителя отворен. Незнам дали си забелязал но дори ключа да е включен на газ при загасена кола свети червено все едно е на бензин, в момента в които даваш контак ключа светка за секунди на газ и пак минава на червена светлина до момента в които не започнеш да въртиш на стартер чак тогава ключа светка зелено за газ докато запали колата и след това или докато не пуснеш ключа. Ако това при теб не се случва наи вероятно ключа е пътник. Огледаи тва кабелче дето е увито там около кабела на бубината да не се е размотало нещо, другия вариант е някои клапан за газ да не ти отваря, тея турските са големи мизерници.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
мерси колега, иначе кабела не се е размотал защото сменях кабели и лично го навивах, но се замислих да не би да се е откачил от другата страна .. а по принцип ключа има 3 положения червено (бенз) свободно и зелено(газ) . като паля и е на положение газ , давам на контакт, чува е бенз помпа + едно цъкане, със това светва в зелено превключвателя цъквайки и угасва пак като цъква. след това си паля без пробелм. сега е същото без да светва лапмата но го има цъкането.. дали може да се намери отделно ключ ??Slavi_Lancia написа:Тоя кабел дет е увит около кабела на буината е за индикация за работа на двигателя, понеже кат дадеш контакт има реленце в ключа което за момент отваря клапана на изпарителя (нали е електронен) и пуска малко газ, когато почнеш да въртиш на стартер ако ключа е в положение газ по тва кабелче ключа за газта получва инфо че мотора се върти и клапана на изпарителя пак отваря, по това кабелче газовата разбира че мотора работи за да държи клапана на изпарителя отворен. Незнам дали си забелязал но дори ключа да е включен на газ при загасена кола свети червено все едно е на бензин, в момента в които даваш контак ключа светка за секунди на газ и пак минава на червена светлина до момента в които не започнеш да въртиш на стартер чак тогава ключа светка зелено за газ докато запали колата и след това или докато не пуснеш ключа. Ако това при теб не се случва наи вероятно ключа е пътник. Огледаи тва кабелче дето е увито там около кабела на бубината да не се е размотало нещо, другия вариант е някои клапан за газ да не ти отваря, тея турските са големи мизерници.Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
обадих се на газаджията сис във ВТ днес и каза че е или от намотката или от самото копче, след което нямаше как да проверя намотката защото слизаше някъде из под калниците кабела до превключвателя. затова го питах как мога да симулирам ключе и каза да свържа синия с червения кабел, и точно така и направих, след което се включи клапана и обърна на газSlavi_Lancia написа:Оправил си се значи
и сега ще си карам със куплунга и кламера докато стигна във Вт дфа си намеря друго ключе
дано тази тема помогне на някой с кекава газова някога
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
deadairplane -
защото не се отваря и е счупен отзад.. незнам какво са му правили но ако го отворя няма затвряне, тей като е затворена кутиика без винтове или болтчета :/ а и вече съм във ВТdeadairplane написа:един такъв ключ е супер евтин а пътя до Търново е доста. Защо просто не го отвориш и видип къде се е прекъснало?
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар