Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба:- обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости.- високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър.Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой.Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно.Четете ето тук: http://clubs.dir.bg/showthreaded.php...sed&sb=5&part=Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Идея, която може да се окаже полезна...
Collapse
X
-
Еееех, пък аз се кълнях в теб, че ще се изкажеш категорична Да става или Не не става.The_Machine написа:Това се прави на турбо моторите , но не зная дали ще върши работа на атмосферка...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Турбо моторите се правят така, защото иначе не става въобще - разликите в наляганията са твърде големи. При атмосферните мотори, разликите в наляганията са малки и системата като цяло работи - просто се приема, че налягането при смесителната плочка е равно на атмосферното с достатъчна точност. Да, да ама не - именно тези смущаващи фактори може и да не могат да направят системата съвсем неработоспособна, но със сигурност влияят на състава на горивната смес при различни режими на двигателя, и при замърсяване на въздушният филтър.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Аз да не съм Господ , че да се изкавзам категорично - не съм пробвал не съм казалkiro_of_the_day написа:Еееех, пък аз се кълнях в теб, че ще се изкажеш категорична Да става или Не не става.The_Machine написа:Това се прави на турбо моторите , но не зная дали ще върши работа на атмосферка...
Трябва да се пробва , да се измери и да се каже Да , има резултат, но в положителна насока , Да , има резултат в отрицателна насока , Не , няма резултат...Тъй де
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
-
Re: Идея, която може да се окаже полезна...
Здравей колега!Прочетох с интерес почти целия форум, някои неща са ми неясни, но то е от нивото на компетентностjohnfound написа:Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба:- обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости.- високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър.Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой.Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно.Четете ето тук: http://clubs.dir.bg/showthreaded.php...sed&sb=5&part=Поздрави
Исках да питам какво показва експеримента 2 месеца по-късно? Гледам, че през януари си констатирал по-нисък разход - сега как е? Според теб заслужава ли си упражнението или ще чакаме пролетта за по-категоричен отговор?
Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!
Коментар
-
Налягането няма да стане еднакво от двете страни на мембраната, защото смесителната плочка създава разреждане сама по себе си и това разреждане зависи само от скоростта на преминаващият през плочката въздух.FIAT 125s написа:Ами като стане еднакво налягането от двете страни на мембраната как тя ще деиства? Или нещо не съм разбрал....Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Re: Идея, която може да се окаже полезна...
Без да съм чел форума , си мисля, че няма да се получи - иначе отдавана да беше приложено!В смукателния колектор, зад филтъра се създава подналягане в зависимост от отварянето на дроселовата клапа и ако това се приложи върху мембраната вместо атмосферно налягане?!?Може би вьпроса е за форума на газаджиите....johnfound написа:Хрумна ми една идея, която може да се окаже решение на два важни проблема за колите с газова уредба:- обедняването на сместта поради надуването на въздух при високи скорости.- високият разход при замърсен или некачествен въздушен филтър.Идеята я описах подробно във форума на dir.bg за газови уредби, но пиша и тук защото мисля че може да е интересно за някой.Най-вероятно ще я изпробвам, но малко по-късно.Четете ето тук: http://clubs.dir.bg/showthreaded.php...sed&sb=5&part=Поздрави
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар