Вярно ли е, че ако караш на метан, на 20000 км трябва да правиш ремонт на двигателя? Едни приятелчета се убеждават взаимно в тази хипотеза и ми е интересно дали наистина е така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вярно ли е...?
Collapse
X
-
не е вярно естественокачи се да се повозиш при някой таксиметров шофьор и го разпитайтова за пропан-бутана и метана е абсолютен фолклордаже в официалните страници на ФИАТ пише за пропан-бутана, а на някои модели се монтира метан наистина фабричноняма абсолютно никакъв проблем да се кара с алтернативните горива
-
u_bo
сев е прав САМО за инжекционите - метанов и газов(пропан-бутан)иначе при ’обикновенните’ газови се налага смяна на клапани - прегаряти евентуално да се пооправи главата с новите. а дали е на 200 000 или на 300 000 или на 150 000това зависи от конкретен модел ДВГ и конгретен ’майстор’ поставячо-разбирач
Коментар
-
deadairplane -
u_bo
за разликата 20 000 и 200 000 си прав.за другото - гледам колежката се е ориентирала добреdeadairplane написа:Въпроса беше за 20 000 а не за 200 000. Така че @sev е прав и без твоето но. Описаните от тебе действия се случват само ако газаджията, който ти е правил настройките на конвенционалното АГУ, e от така наречените "майстори". Ако настройките са ти кадърни, няма да се получават състояния на преобогатена или бедна смес, и от там и упражнението с клапаните отпада. Демек упражнението с клапаните, не е следствие от газта, или от конвенционалната уредба ами е следствие от некадърни "майстори". Недей само да плашеш момичето. Разликата при инжекциона и ламбда контрола , чe количеството гориво се определя от електроника, и такива опасности няма (освен ако софтуера на електрониката не е тотално объркан).u_bo написа:сев е прав САМО за инжекционите - метанов и газов(пропан-бутан)иначе при ’обикновенните’ газови се налага смяна на клапани - прегаряти евентуално да се пооправи главата с новите. а дали е на 200 000 или на 300 000 или на 150 000това зависи от конкретен модел ДВГ и конгретен ’майстор’ поставячо-разбирач
съгласен - дори да се появи описания проблем , то цената на евентуалния ремонт ще е избита от икономии поне 3 - 5 пътиqnisZ написа:Да ти кажа повечето са градски легенди и митова. :D Слагай и не му мисли толкова.
Коментар
-
Подкрепям янис, при Форд определено има такъв проблем. Преди 6-7 години един приятел сложи газова на почти новото си мондео и след около 5000км му прегоря един клапан. После прехвърли газовата на Темпрата си и доколкото знам още е в движение и няма проблеми
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Re: Вярно ли е...?
Аз карам на газ и правя ремонт на 10 000 км. Много ми е изгодно. При всяка смяна на маслото сменям и двигателя. ...То ако беше така, дали нямаше да фалират газостанциите?!?!?!?!?!?!?!?!?... Ама много се радвам на пишлегарски лафчета :Pele написа:Вярно ли е, че ако караш на метан, на 20000 км трябва да правиш ремонт на двигателя? Едни приятелчета се убеждават взаимно в тази хипотеза и ми е интересно дали наистина е така.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар