ДА, и аз гледах така  
 като чух и в първия момент пръхнах да се смея, но ето какво обясни колега от форума на Ланча: "Ами газова за нафтови коли има от доста време - справка икарусите от градския транспорт ако помните имахе едни парадни табели екодвигател и т.н. тези май все още се движат - приличат на космически кораби с 10ина бутилки монтирани на покривите  Газта е малко по-тежка фракция от нафтата и не може да се запали от налягането какъвто е принципа на дизела. за целта гнп-то се настройва да пикне малко нафта близо до горна мъртва точка при което се получава факелното запалване или иначе казано нафтата се възпламенява от налягането, при което се запалва и газта. та тва е принципа най общо казано". Ако има някой, който да добави нещо по въпроса ще ми е много интересно (а и може би не само на мен). Интересно ми е също (при положение, че колегата не се бъзика), защо не е вкарано в употреба при леките автомобили? Не е рентабилно ли, какво ли?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Газова уредба за ДИЗЕЛ
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Доколкото знам, тази система се прави за метан, а метана стана едва напоследък популярен при леките автомобили. Като включим, че дизелите по принцип си харчат по-малко, такава система не е чак толкова атрактивна. Предполагам, че по някое време ще започнат да слагат и на леки автомобили, ако цените на горивата продължат да се вдигат.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Газова уредба за ДИЗЕЛ
грешно! може би имаш друга мисъл...kiro_of_the_day написа:...Газта е малко по-тежка фракция от нафтата и..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Газова уредба за ДИЗЕЛ
Само цитирам колегата Alf от посочения форум.charlie написа:грешно! може би имаш друга мисъл...kiro_of_the_day написа:...Газта е малко по-тежка фракция от нафтата и...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Дизеловите двигатели се преправят да работят и на пропан-бутан , но това вече опира до експерименти... навиват се резби за запалителни свещи и Т.Н. и Т.Н. и вече двигателят не може да работи на дизел... някъде бях чел доста подробно разисквана тема по въпроса , но не мога да я намеря къде по форумите е
							
						Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
в една книжка бях чел че не е проблем да се сложи газ на дизел. Газта се вкарва с смесителна плочка както при бензиновия мотор при нафтовата помпа се намалия количеството на впръсканата нафта и като цяло двигателя работи с 25% нафта и 75 % газ. Впръскването на нафтата се използва само за запалване на горивната смес. Не знам дали ще е удачно такова нещо да се използва в лек автомобил и каква икономия ще даде.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар