Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с АГУ на Фиат Браво 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с АГУ на Фиат Браво 1.4 12V

    Здравейте, преди седмица реших да си направя профилактика на газовата уредба, както и да сменя въздушния филтър защото пътувам за италия и не ми се искаше фиата да ми прави излишни разходи на газта, все пак минавам около 4000 км. Фиата нямаше никакви проблеми в това отношение до сега, нормален разход и си сменям въздушния филтър на около 5000 км. Смених филтъра сам (правил съм го и преди не е голяма философия) направиха ми реглаж с новия филтър. В момента в който заредих в сърбия усетих че разхода ми на гориво е с около 1-2 л отгоре. Реших че може да е от газта но не е така защото съм минал вече около 2000 км и разхода е висок. Мога ли да направя нещо по въпроса? Може ли филтъра да не съм го сложил добре или да не съм затегнъл добре маркуча който е свързан с кутията за филтъра?

    #2
    Re: Проблем с АГУ на Фиат Браво 1.4 12В - Помогнете

    tiki написа:
    Здравейте, преди седмица реших да си направя профилактика на газовата уредба, както и да сменя въздушния филтър защото пътувам за италия и не ми се искаше фиата да ми прави излишни разходи на газта, все пак минавам около 4000 км. Фиата нямаше никакви проблеми в това отношение до сега, нормален разход и си сменям въздушния филтър на около 5000 км. Смених филтъра сам (правил съм го и преди не е голяма философия) направиха ми реглаж с новия филтър. В момента в който заредих в сърбия усетих че разхода ми на гориво е с около 1-2 л отгоре. Реших че може да е от газта но не е така защото съм минал вече около 2000 км и разхода е висок. Мога ли да направя нещо по въпроса? Може ли филтъра да не съм го сложил добре или да не съм затегнъл добре маркуча който е свързан с кутията за филтъра?
    По вероятно този дето ти е правил реглажа да не е правил нищо а по точно да е развалял. По принцип въздушния филтър трябва да може да работи с 1/5 о повърхнината си и да може да пропуска необходимото количество въздух за работа на двигателя. Ако не бъркам да ме поправят колегите но са разчетени за около 20 хиляди пробег при нормална запрашеност. Това означава че не трябва дя се усеща толково голямо увеличение на разхода на газ когато е тотално замърсен. А ти си го сменял на 5 хил. А при този случай като се смени трябва да харчи нормално без да се налага да правиш каквито и да е реглажи ако преди това всичко е било настроено както трябва.Позавий връткити дето е на маркуча към плочката. навивай с по 1/4 оборот и и пробвавй как се държи на ускорение. Що усетиш че го е загубила върни съвсем малко и карай смело.
    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


    http://vbox7.com/play:124bedab

    Коментар


      #3
      И според мен е от реглажа, аз когато сменям филтъра не барам нищо по изпарителя.
      BRAVA 1,4 12V
      Nissan Navara

      Коментар


        #4
        абе само боклуци продават- един с едно съпротивление, друг с друго. при мен е много важно това, защото и без това ми се налага да запушвам малко засмуквания въздух на колата, че да върви. затова спрях да сменям филтъра и всичко се оправи. не го барай тоя филтър поне 10 000 км и ще си редуцираш проблемите с 50%
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар

        Working...
        X