колеги карам браво 1.8 GT със стария метален дебитометър.казаха че няма къде да сложат киалки за АГУ и трябвало ГИ да сложат.
дали да не рискувам и да си сложа обикновенно АГУ .. пък, ако гръмне дебитометъра да гръмне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дебитометъра не бил подходящ за АГУ
Collapse
X
-
Re: дебитометъра не бил подходящ за АГУ
Ако имаш възможност слагай ГИ така забравяш за проблемите които създава обикновената АГУ и само караш , естествено ако е монтирана и регулирана грамотно. Лично за мен колкото и да ме обеждават че ставало и с обикновена АГУ и нямало проблеми не съм съгласен. Успех.zloben9000 написа:колеги карам браво 1.8 Гт със стария метален дебитометър.казаха че няма къде да сложат киалки за АГУ и трябвало ГИ да сложат.
дали да не рискувам и да си сложа обикновенно АГУ .. пък ако гръмне дебитометъра да гръмне.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
-
Re: дебитометъра не бил подходящ за АГУ
Ако колекторните ти тръби са метални, няма никакъв проблем да ти сложат обикновена газова уредба. Кихалки няма да е нужно да слагат - ще сложат един предпазен клапан след дебитомера и готово.zloben9000 написа:колеги карам браво 1.8 Гт със стария метален дебитометър.казаха че няма къде да сложат киалки за АГУ и трябвало ГИ да сложат.
дали да не рискувам и да си сложа обикновенно АГУ .. пък ако гръмне дебитометъра да гръмне.
Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар