Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване на изпарител към водна система

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свързване на изпарител към водна система

    Искам да попитам колегите с двигател 1.8 16V как им е свързан изпарителя към водната система. Ако може и Янис да се включи няма да е лошо. При мен изпарителя е свързан успоредно на радиатора на парното, а си мисля че трябва да е последователно. Имам проблем с прегряване на колата в жегите и търся евентуален виновник.Логиката ми е, че когато изпарителя се свърже последователно на парното, по-голяма часто от дебита на водната помпа отива за не една, а 2 системи, а при това положение се намаля дебита през радиатора.Благодаря предварително на отзовалите се!
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    #2
    Точно така се прави. Не е от изпарителя търси някаде другаде причината. :D Може фа поднесеш запалена клечка кибрит на гарловината на водната система. Ако се позапали значи имаш проблем с изпарителя ако не не е от газовата. :D

    Коментар


      #3
      Обикновено се свързва към всмукателния колектор или към парното- така е правилно- все пак на испарителя не му е нужна кой знае каква топлина, а и не трябва всичката вода към парното да минава през него за зимата, така че успоредно е правилно, обърни внимание на обезвъздушаването- понякога се прави по 3-4 дена по веднъж, докато се изкарат гадните балончета, които бълбукат.
      Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        моя е свързан последнователно на парното. няма грижа. а топлина си трябва иначе зимата може да береш доста ядове, веднъж като замръзне изп после трябва повече време да се топли и да тръгне
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          След разпитаване и подпитване и всички ми вдигат рамене отново поемам нещата в свои ръце. Ще сменя водния радиатор пък каквото сабя покаже. Та нали който се хване на хорото ...ще тропа докрай! (до сега съм сменил 2 термостата, двата датчика и след смяна на сегменти...пак грее). Продължавам. Май най-накрая няма да има нещо по охладителната система което не е сменено...дано поне има ефект.Мерси на всички
          Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
          Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
          FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
          Powered by Total & Fobos LPG

          Коментар


            #6
            MadHead написа:
            След разпитаване и подпитване и всички ми вдигат рамене отново поемам нещата в свои ръце. Ще сменя водния радиатор пък каквото сабя покаже. Та нали който се хване на хорото ...ще тропа докрай! (до сега съм сменил 2 термостата, двата датчика и след смяна на сегменти...пак грее). Продължавам. Май най-накрая няма да има нещо по охладителната система което не е сменено...дано поне има ефект.Мерси на всички
            пробвай първо с ЯКА промивка на охладителната система !нищо няма да загубиш.имаше няколко теми по въпроса.едит: ето :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=30176обърни внимание и на описаното от колегата SEV

            Коментар


              #7
              а ти сигурен ли си че прегрява колата?да не е повреден датчик ?

              Коментар


                #8
                Двата датчика са сменени. И няма промяна в поведението на температурата. Ако единия датчик индикира прегряване, то другия пуска перката. Двата са независими един от друг, което по пътя на логиката ме кара да мисля че си загрява повече от нормалноте. Не ме разбирайте грешно...температурата не отива в червеното, просто държи по-висока от нормалната. От промивка мисля че няма смисъл. Преди 500км сменях сегменти и гумички на клапаните. Като разглобихме двигателя махнахме всичко маркучи и тръби и навсякъде антифриза си беше бистър. Единствено не знам за радиатора, но тай така или инъче няма как да се провери дали е запушен.И така тази седмица ще сменя радиатор и ще пиша какво става
                Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                Powered by Total & Fobos LPG

                Коментар


                  #9
                  MadHead написа:
                  ... Като разглобихме двигателя махнахме всичко маркучи и тръби и навсякъде антифриза си беше бистър. Единствено не знам за радиатора, но тай така или инъче няма как да се провери дали е запушен.И така тази седмица ще сменя радиатор и ще пиша какво става
                  според мен има как да провериш радиатора - писах ти в другата темаАко го смениш с НОВ - няма да си познаеш колата , моя го смених принудително с нов оригинален Магнети Марели - не можах да повярвам на огромната разлика друг въпрос е с какво ше го смениш? ако не е оригинален ..... може да си вкараш автогол.пак ти казвам виж писаното от колегата СЕВ в линка който съм пусналедит: ако сте объркали нещо при сглобяването ? преди отварянето на ДВГ имаше ли прегряване?

                  Коментар


                    #10
                    u_bo написа:
                    Ако го смениш с НОВ - няма да си познаеш колата , моя го смених принудително с нов оригинален Магнети Марели - не можах да повярвам на огромната разлика
                    в какво се изразява тази разлика, ще споделиш ли?
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      виж в странични ефекти в тази темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=296519#296519

                      Коментар

                      Working...
                      X