Здравейте! От седмица съм горд собственик на Фиат Улисе2,0, инжекцион /то при тях май няма моноинжекции/. Но сега съм в голяма дилема - оказа се, че ванът е с пластмасови колектори. Искам да попитам по-знаещите дали при това положение задължително трябва да монтирам газов инжекцион или може и обикновена АГУ? И дали има като вариант колектора да се смени с железен? Моля, колеги, дайте акъл, че някакси не ми се дават още 1200-1400 лв.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
АГУ на ФИАТ УЛИСЕ
Collapse
X
-
Re: АГУ на ФИАТ УЛИСЕ
Някак си нети се дават ама помисли колко ще дадеш за обикновена газова , после задължително ще отидеш 3-4пъти за настройки и още куп проблени които при ГИ почити липсват неизприатности особедно ако се монтира кадърно.И аз бях пред същата дилема но предпочетох по-сигурния вариант.По принцип возя семейството си и искам колата да е сигурна а и често ходя по работа с колеги представям си ако почне да кихаvelex70 написа:Здравейте! От седмица съм горд собственик на Фиат Улисе2,0, инжекцион /то при тях май няма моноинжекции/. Но сега съм в голяма дилема - оказа се, че ванът е с пластмасови колектори. Искам да попитам по-знаещите дали при това положение задължително трябва да монтирам газов инжекцион или може и обикновена АГУ? И дали има като вариант колектора да се смени с железен? Моля, колеги, дайте акъл, че някакси не ми се дават още 1200-1400 лв.
ако съм с обикновена газова или гръмнат колекторите ще потъна в земята от срам
а и дани остави някаде по пътя някакси
Така че не мисли само от гледна точка на по-ефтиното защото излиза скъпо.За мен както и за всички които обичат да пътуват е важна издражливоста и сигурноста на колата но ако ще я караш повече градско в смисъл близо до майстори
рискувай твоя работа.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар