Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Огромен разход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Огромен разход

    22-25 газ без ръчкане, качвало ми е до 32отварях изпарителя всичките мембрани са здрави настройки му правя най различни няма промяна все едно не съм въртял, единствено от тройника дава разлика във вървенето, сменях филтър.Чудя се дали релето което е на изпарителя не е прецакано в някакво положение (това го прочетох като евенуален проблем преди малко)свещите са на около 13000, карал съм с блу форс на петрол, проблема започна постепенно и все не взимах мерки, но вече не се трае, като гледам колегите с разход 14/100 и ми се струва нищоизпарителя е платинка, колата е 1.4/12V въобще е чудо с този разходизвънградския ми пада на 11.5-12.5 при каране 140km/h и около 10 при 110км/h

    #2
    какво да ти кажа човек, този разход е зверски, на бензин как е? Освен да смениш изпарителя, аз преди имах пежо 405 и като го взех ми даваше разход около 18-20, а извънградско над 16 и в един момент се оправи от самосебе си, нищо не и бях сменял, разхода граско стана 10, а извън 8, но и бях направил добри настройки. Пробвай тройника да го развиеш 2,5 оборота, палиш колата и от изпарителя подаваш толкова колкото двигателя да работи равномерно на празен ход и вече пробваш при подаване на газ постепенно да работи във всички обороти, да няма замисляне. Има голямо значение настройките на газовата. Друг вариант е да си сложиш един ламбда контрол, който да ти регулира подаването на газ и би трявало да си решиш проблемите.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3

      Коментар


        #4
        На пластмасовия винт, при смяна на платната декември месец е загубена една пружинка, намира се под врътката до релето.Гледах на схемите на изпарителите в интернет (за ловато) и всичко е като на схемата с разликата че нямам едно платно за високо налягане и тази пружина!Моя изпарител я няма тази пружина и винта не ми работеше логично, сега си направих една и като го навивам започна да ми гасне колата, направих някакви настройки сега даде ми 14/100 мисля че е доволно няма да барникам засега докато не намеря истинската пружинаИзпарителя е копие на ловато, но е платинканямате ли стари изпарители за части

        Коментар


          #5
          Един колега също е с тази Платинка! Като усети, че почва да му прави номера и си купува нов - взима ги по 45 лева! Изобщо не си играе да търси проблеми! Май има 3-4 броя у тях - ще го попитам и ще кажа!
          Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

          Коментар


            #6
            Тази врътка дето си и загубил пружината определя количеството на газта тоест от там се регулира и колко да върви.
            Обичам си работата.

            Коментар


              #7
              subsa написа:
              На пластмасовия винт, при смяна на платната декември месец е загубена една пружинка, намира се под врътката до релето.Гледах на схемите на изпарителите в интернет (за ловато) и всичко е като на схемата с разликата че нямам едно платно за високо налягане и тази пружина!Моя изпарител я няма тази пружина и винта не ми работеше логично, сега си направих една и като го навивам започна да ми гасне колата, направих някакви настройки сега даде ми 14/100 мисля че е доволно няма да барникам засега докато не намеря истинската пружинаИзпарителя е копие на ловато, но е платинканямате ли стари изпарители за части
              за изпарителите се продава абсолютно всички чаркалаци отделно като резервни- разбирай и твоята пружинка. виждал съм много пъти за лова и другите известни, включително и мембрано по една, разни пробки абе всичко се продава отделно
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Ще потърся пружинкатаГледам че 1.4 и изобщо фиатите си харчат здраво газ, въпреки малкия обем на двигателяАлтернативния вариант е нов изпарител, поне се научих да го регулирам

                Коментар

                Working...
                X