Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.4 t-jet Информация с какви газови компютри ги карате и трудно палене?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Optimst5 написа: Преглед на мнението

    А какви обороти показва когато не пали?
    Не разбирам въпроса. Когато не пали няма обороти. Или има палене за секунди като на 2 цилиндъра, обороти много ниски, под 1000.

    Коментар


      #47
      tjet-power1 написа: Преглед на мнението

      Привет,
      Първо реснете адаптациите и покарай на бензин два, три дни АКО пали нормално, проблемът е от газта и почваш да четеш първия пост. Единствено това ми помогна за студения старт, нито сменяния на нещо, нито нещо подобно. Доста колеги сме го минали това, важното е след кат се реснат адаптациите да могат да я настроят нормално с тези времена.

      ПС: Доста съм се занимавал, проблемът се редуцира доста АКО колата е настроена окей. И не е досадно и дразнещо, предимно паля от 1,2,3 път, като трети път е доста рядко.
      Благодаря, да питам Като лаик. Ресетване на бензиновите от газаджия ли? И имате предвид Делфи, аз например имам версия 2014 . С нея става ли?

      Коментар


        #48
        Hunterlubo1 написа: Преглед на мнението

        Благодаря, да питам Като лаик. Ресетване на бензиновите от газаджия ли? И имате предвид Делфи, аз например имам версия 2014 . С нея става ли?
        Трябва да се получи, само четете инструкциите, че имаше дреболия дето трябва да се запали колата и да се мръдне напред назад и тогава може да се изчисти грешката за скоростите. Можете и Вие да си рестартирате с делфито бензиновите адаптации да покарате и чак тогава настройка, така се прави по принцип най-правилно(аз съм я настройл без да карам, газаджията я беше карал около 50км за да хване хубава карта този вариант го избрах, защото според мен е ненужно при положение, че колата върви на стрела след настройката). Иначе това, което описвате в по-горният пост с работенето на 2-3 цилиндъра е същото, което се сблъскват масово колегите, включително и аз. Даже в момента след настройката по този начин се проявява от време на време( в зависимост от къде зареждаш бензин и бля бля нататък). Може ли да споделиш от кой път палиш? Защото доста от колегите и на бензин палят от втори път, ако запалиш от втори, трети път е съвсем окей, приемливо е поне за мен.

        Коментар


          #49
          Hunterlubo1 написа: Преглед на мнението

          Не разбирам въпроса. Когато не пали няма обороти. Или има палене за секунди като на 2 цилиндъра, обороти много ниски, под 1000.
          Ако няма обороти, все едно въртиш без датчик колянов вал или бензинова помпа. Ако са само 200 оборота, върти само стартера. Ако са над 500, опитва да припали

          Коментар


            #50
            Optimst5 написа: Преглед на мнението

            Ако няма обороти, все едно въртиш без датчик колянов вал или бензинова помпа. Ако са само 200 оборота, върти само стартера. Ако са над 500, опитва да припали
            Не съм забелязал това положение. След като го направя ще дам отговор.

            Коментар


              #51
              tjet-power1 написа: Преглед на мнението
              предимно паля от 1,2,3 път, като трети път е доста рядко.
              Забелязал ли си някаква закономерност при външната температура - колкото по висока е, по лесно да пали? При мен примерно, при 22 градуса и нагоре пали веднага, а при по ниски и минусови - след 2-3 опита

              Коментар


                #52
                Optimst5 написа: Преглед на мнението

                Забелязал ли си някаква закономерност при външната температура - колкото по висока е, по лесно да пали? При мен примерно, при 22 градуса и нагоре пали веднага, а при по ниски и минусови - след 2-3 опита
                1. Не пали. Оборотите са около 250
                2. През февруари беше и топло и студено. Все тая. Изобщо май се влоши положението с паленето на бензин. На газ пали веднага. И върви много добре.
                3. Вече паля на газ. Изчаквам 3-4 минути. Гася и паля на бензин, тя минава сама на газ след 1-2 минути. Това е положението.
                4. Забелязах,че щом запали първо на газ и бързо угася и запали стандартно първо на бензин, не иска да поеме, хълца или заглъхва и на следващо завъртане задържа на бензин и после минава на газ.
                5. След този момент пали веднага на бензин и минава на газ.

                Коментар


                  #53
                  Hunterlubo1 написа: Преглед на мнението

                  1. Не пали. Оборотите са около 250
                  Настройка на газта

                  Коментар


                    #54
                    tjet-power1 написа: Преглед на мнението

                    Трябва да се получи, само четете инструкциите, че имаше дреболия дето трябва да се запали колата и да се мръдне напред назад и тогава може да се изчисти грешката за скоростите. Можете и Вие да си рестартирате с делфито бензиновите адаптации да покарате и чак тогава настройка, така се прави по принцип най-правилно(аз съм я настройл без да карам, газаджията я беше карал около 50км за да хване хубава карта този вариант го избрах, защото според мен е ненужно при положение, че колата върви на стрела след настройката). Иначе това, което описвате в по-горният пост с работенето на 2-3 цилиндъра е същото, което се сблъскват масово колегите, включително и аз. Даже в момента след настройката по този начин се проявява от време на време( в зависимост от къде зареждаш бензин и бля бля нататък). Може ли да споделиш от кой път палиш? Защото доста от колегите и на бензин палят от втори път, ако запалиш от втори, трети път е съвсем окей, приемливо е поне за мен.
                    Пали след като завърти поне 4-5 пъти. Преди това карах над 100 км само на бензин. Дали сега трябва да се ходи на газаджия? Защото върви перфектно на газ. И за Делфи въпрос. Мисля, че не може да нея да се ресетва нищо. Нямам такава опция. Или нещо не разбирам?
                    Последна редакция от Hunterlubo1; 03.05.2024, 12:16.

                    Коментар


                      #55
                      Hunterlubo1 написа: Преглед на мнението

                      Пали след като завърти поне 4-5 пъти. Преди това карах над 100 км само на бензин. Дали сега трябва да се ходи на газаджия? Защото върви перфектно на газ. И за Делфи въпрос. Мисля, че не може да нея да се ресетва нищо. Нямам такава опция. Или нещо не разбирам?
                      Тук само пояснявам, резервоара ми е винаги над половината за да се редуцира още повече проблема. Относно делфито трябва да я има опцията и кажи на газаджията да ги ресне и там докато кара и я настройва… тя ще хване хубава карта, моята я настройваха около 70-80 км. Може и 60 да са били, но доста време я караше човека.

                      ПС: Ако колата не е била настроена както трябва ще се изкефиш как върви след като ти настроят “правилно”.

                      Коментар


                        #56
                        tjet-power1 написа: Преглед на мнението

                        Тук само пояснявам, резервоара ми е винаги над половината за да се редуцира още повече проблема. Относно делфито трябва да я има опцията и кажи на газаджията да ги ресне и там докато кара и я настройва… тя ще хване хубава карта, моята я настройваха около 70-80 км. Може и 60 да са били, но доста време я караше човека.

                        ПС: Ако колата не е била настроена както трябва ще се изкефиш как върви след като ти настроят “правилно”.
                        Дано си прав! С удоволствие ще бъда "изненадан" от този факт!

                        Коментар


                          #57
                          Привет,
                          след чистене на първа ламбда, защото я хванаха на диагностика, че не давала хубави стойности, вече паля от първия път и колата живна. Ефекта не е ЛАЛ, защото не е нова сонда. Ще я подменя при първа възможност.

                          Коментар


                            #58
                            tjet-power1 написа: Преглед на мнението
                            Привет,
                            след чистене на първа ламбда, защото я хванаха на диагностика, че не давала хубави стойности, вече паля от първия път и колата живна. Ефекта не е ЛАЛ, защото не е нова сонда. Ще я подменя при първа възможност.
                            Аз ползвам Elm , забелязвам, че втората ламбда не показва понякога показания. Може да е от елм-а , не знам..

                            Коментар


                              #59
                              tjet-power1 написа: Преглед на мнението
                              Привет,
                              след чистене на първа ламбда, защото я хванаха на диагностика, че не давала хубави стойности, вече паля от първия път и колата живна. Ефекта не е ЛАЛ, защото не е нова сонда. Ще я подменя при първа възможност.
                              Благодаря за мнението. Може да се окаже съществено!

                              Коментар


                                #60
                                Hunterlubo1 написа: Преглед на мнението

                                Благодаря за мнението. Може да се окаже съществено!
                                Колега иди при някой фиатаджия както се казва, дет ги е пипал и ги знае…, че на проба грешка хич не е гот да се мъчиш да отстраняваш. Първата участва в корекциите и прочие, като при мен пак по някои път решава да покаже грешно и си прай магарии с вървежа. Ще я кисна в бензин моята преди да поръчвам. На студен мотор можеш да я отвиеш най-вероятно и да я изчистиш/накиснеш в бензин.

                                Коментар

                                Working...
                                X