от скоро имам брава сложих си газова уредба без симулатор и се промени работата на бензин,на газ работи мн.добрено щом мина на бензин оборотите стават 3000 и няма сваляне топла студена все тая.след това минавам на газ същото положение 3000 оборота за ден два и се оправя до следващото превключване на бензин,сигурен съм че не е ст .моторче ,температурен датчик и тн.дали ламда симулатор ще ми свали оборотите или нищо няма да стане,...мелси предварително[/u][/b][/i]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Фиат Брава 1.4/12в 97 В
Collapse
X
-
Разкачи едната от клемите на акумулатора за 10-на минути и после опитай отново.Този мотор трупа грешки при монтирана обикновенна газова които се чистят за радост с откачане на клемите.За да не трупа грешки и върви прилично се нуждае от ламбда контрол.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Трябва ти задължително емулатор на дюзата - към 20лв беше или можеш да си направиш с едно яко съпротивление - потърси из форума описано е как.Също 100% задължително ри е емулатор на ламбда сондата защото на газ отчита по различен начин и се шашка компа за бензина.А ако си вземеш един ламбда контрол - той си има вграден емулатор за сондата и ти контролира и газта - 2 в 1! Ама е 150лв де.Зачети раздела за газовите - писано е над 100 пъти,Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Една неистина повторена 1000 пъти става истина. Точно тоя мотор не трупа грешки. Най лесния за монтиране на обикновенна газова уредба. И не се налага да се ресетва от акомулатора. Не че не е възможно но безсмислено да се прави постоянно. В конкретния случай колегата има някакъв друг дефект.Моля те, поне ти на навеждай в заблуждение. Мине не мине време и пак същите въпроси. Стига сме я дъвкали постоянно.При преминаване от газ на бензин дори да има някакво изменение за по малко от минута всичко трябва да се нормализира. Необходим е само симулатор на дюза и нищо повече да не се пипа. Карам същия автомобил и сам съм си монтирал газовата. И разбира се преди да я сложа съм прочел и проверил кое как е. А специалноста ми е електрониката по специално контролно измерватели прибори и автоматика с четвърт век и от горе трудов стаж. Така че знам за какво говоря и не разправям градски митове и легенди. И пак ще се повторя ако някой не вярва да заповяда да види пък после за бирата ще се разберем.Tornado написа:Разкачи едната от клемите на акумулатора за 10-на минути и после опитай отново.Този мотор трупа грешки при монтирана обикновенна газова които се чистят за радост с откачане на клемите.За да не трупа грешки и върви прилично се нуждае от ламбда контрол.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар