Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за клапан за газ - оправено

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за клапан за газ - оправено

    Може ли да се разбере, дали един клапан е наред и пуска достатъчно газ? Щото му разкачих изходящата тръбичка, спрях от кранчето газта за всеки случай и дадох на контакт за да отвори клапана. Резултатът беше доста шумен и ми се струва , че клапана си дава нормален дебит. Или така на око не може да се прецени? Газта свърши за 5-6 секунди с 2-3 прекъсвания накрая, които са ми малко неясни. Филтърчето му е сменено, но клапана не е нов. Да взема да го сменя и да не се занимавам с него? Проблема на колата е че ако не запуша въздушния филтър с парцал, колата изобщо не и достига газ освен на празен ход и не може да се изфорсира.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    #2
    Това е въпрос до регулиране много е бедна сместа, сигурно с по-висока скорот като пуснеш на свободна ти гасне предполагам, защото влиза много въздух. Кога не и достига газта, на студена или на загряла кола?
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Значи празния ход е много стабилен и на студена и на топла кола. Мога да тръгвам без газ , само със съединител, обаче ако трябва да ускоря забива муцуната. Единственото , което остана е да е грешна плочката, защото е от 1.4. Но от друга страна в каталога в downloads я дават, че става за 1.6. Много тъпо: тройника е развит до край и пак не влиза газ ако не направиш малко вакуум с парцал.
      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
      FIAT UNO 1.5

      Коментар


        #4
        Какъв ти е изпарителя?Таз кола на празен ход е доста лакома.Пробвал ли си да позапушиш с парцал и така да караш? - просто от любопитство.Иначе ми се струва че проблема е от тройника. Поразвии го и виж дали ще стане нещо.Има възможност от някъде да дърпа повече въздух също.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          stanleyhacker написа:
          Значи празния ход е много стабилен и на студена и на топла кола. Мога да тръгвам без газ , само със съединител, обаче ако трябва да ускоря забива муцуната. Единственото , което остана е да е грешна плочката, защото е от 1.4. Но от друга страна в каталога в downloads я дават, че става за 1.6. Много тъпо: тройника е развит до край и пак не влиза газ ако не направиш малко вакуум с парцал.
          Ето къде ти е грешката, завий тройника докрай и го отвий 2,5-3 оборота, но не повече, когато е отвит докрай ще ти прави такива проблеми, даже е възможо изпарителя да замръзва от силния поток газ.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #6
            Ами значи в момента карам само с парцал, просто друг вариант няма. Разхода е сравнително добър 11-12, вървенето не е като на бензин, но става. Сместа не е прекалено богата, просто съм пробвал от най-завит до най разит тройник (двойник всъщност) и при всички положения не достига газ, без парцал. Като сменях мембраните на изпарителя Волтран вакуумен ми направи впечатление че оригиналната малка мембранка има магнитче накрая , а новата мембрана нямаше и си мислих че може да е от това. Обаче като видях че на електрическия изпарител тази мембрана изобщо липсва и си мисля че не е от това. Остава плочката нещо да не е ОК за този двигател.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              @ GTIpo, кажи каква ти е плочката, за да не давам пари на вятъра за нова.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                Колега нямам си на представа как на твоята кола единствено съм си играл на моята брава. Но понеже пишеш че си с плочка от браво преди време доста се дъвка темата за една гумена гарнитурка която се слага между плочката и ижектора.Тя е сдебелина около 5мм. Оказва се че без нея инжектора навлиза доста в плочката и така намалява проходното сечение на въздуха. И понеже вакума към изпарителя се вдига се налага да се притвори тройника. И се получава точно същият ефект. На малки обороти перфектна на високи хич я няма. Ако пък поразвиеш тройника става като ламя. С тая гарнитурка която се оказва че се и продава от делно нещата са коренно различни по разход и вървене. Разрови се по старите теми.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #9
                  Проблема е в изпарителя.Колегата сподели че е сменял мембрани и т.н. Малко глупав въпрос,но пишеш че е вакумен изпарител.От къде вземаш сигнал за вакума и изобщо включен ли е маркуча?

                  Коментар


                    #10
                    specialista написа:
                    Проблема е в изпарителя.Колегата сподели че е сменял мембрани и т.н. Малко глупав въпрос,но пишеш че е вакумен изпарител.От къде вземаш сигнал за вакума и изобщо включен ли е маркуча?
                    Няма ли откъде да вземе сигнал за вакуума.Пробива всмукателните колектори където му хареса и готово.В скоро време точно с това мисля да се занимавам.Поставяне на вакуумен изпарител на 1,4 12 V
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Офф най-сетне! Мерси на всички за отговорите! Значи вакуума го взимам от един готов щуцер на моно-то. Добрите чиковци от БОШ са предвидили такъв. А проблема бил толкова прост! Щуцера дето захранва плочката като го извадих какво да видя - той вътре смакан на осмица - освен че затваря притока на газ , ами и отваря прилична дупка да смуче създух. И това на външен вид не се забелязва. Изправих го, вкарах го с доста доза лепило , изрязах си гарнитурки за плочката, малко грес и вече не мога да позная колата. Тройника(двойника) е най много на 3 оборота развит. Абе така е като искаш да спестиш някой лев и купуваш секънд хенд - така става!
                      FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                      FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                      FIAT UNO 1.5

                      Коментар


                        #12
                        stanleyhacker написа:
                        @ GTIpo, кажи каква ти е плочката, за да не давам пари на вятъра за нова.
                        Както ти казах - въздух смуче.Плочката ми е с два щуцера...не знам как да ти я обясня...дебела е около 1см. Щуцерите са от двете страни. Намазана е със силикон за да хване като хората.
                        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                        Коментар

                        Working...
                        X