Колеги предстоими да слагам газова уредба на браво 1.4 четох из форума но неми стана ясно точно какво трябва да кажа да ми сложат от изчетеното разбрах,че за да работи най добре колата на газ трябва се сложи ламбда контрол, ламбда емулатор, емулатор на дюзите и ТАП ако може дами ми препоръчате марка и дами кажете дали трябва да слагам всички тези неще които съм изброил да ли някое нещо не се препокрива с друго.И искам да ми каже за браво каква битилка е най-добре да сложа такава която се слага на мястото на резервната гума и ли от другите и ако е от тези както да я сложа точно ако може и смимки много ще съм доволен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги предстоими да слагам газова на бравото 1.4
Collapse
X
-
Аз съм адски доволен от Landi Renzo но метан. В Комлука срещу Опет и зад тоя сервиз дето сменят гуми за камиони слагат газови уредби и там мисля, че са представители на Landi Renzo. Колегата например си сложи някаква за мен супер неизвестна марка Stargas и една година не се е оплакал от нея. Предполагам, че към 600лв ще ти излезе.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
а това нещо тап то трябвали да имам такова като четох разбрах че трябва да имам то влизали в комплекат.Малко тъпи въпроси но това не искам да стане някой сакатлък.Никой не казва нищо за бутилката.А и също да кажа насочил съм се към марката ловато за газовата незнам добра ли е знам,че е една от най-исползваните..Колега случайно влязах в другия форум и разгледах темите за газово и вище какво намерих http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=16206 значи като съм с 1.4 трябва да търся такава гарнитура,а и да попитам калко мм е плочката за браво 1.4.Това сами въпросите за сега.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Ами аз имам ламбда контрол и ТАП. ТАП-а променя ъгъла на запалването, при метана е задължително, за да се запази колкото може динамиката на колата. При газовите уредби не е задължително, но е препоръчително. Отделно ти сваля и разхода с една идея. А като идеш в сервиза на един стелаж има поне 10-15 вида бутилки харесваш си някоя. На твое място бих сложил 30л тумбеста бутилка, която се слага до калника. Така багажника ти си остава по-дълбок.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Абсолютно е прав колегата Sev. Аз си сложих 32л бутилка до калника и съм доволен какво остана от багажника , като при нужда мога да сваля и седалките. Освен това рез.гума е малка и се събира 20л някъде бутилка в която май около 16 литра газ се събират , което не е чак толкова много.Sev написа:защото после в вагажника ти се мандахерцат гумата, крика...6ma7ka7a написа:Кое е най-добре и защо не харесваш тези бутилкиBrava 1.6 ELX
Коментар
-
Събира се 30 литрова бутилка без никакви проблеми.А тя си побира чисто около 25 литра газ. Като си остава място да си прибереш крика инструмента и още доста други нещица които несъмнено ще се появят. Аз например там съм намерил място да сложа още едно компресорче за гуми. Флакон с пяна пак за гуми ръкавици парцали свински опашки ПВЦ лента едно малко гедоре.А бе място има още колкото искаш.Так изпълнено можеш пак да си гъташ седалкитв без никакъв проблем.А пък за резервната гума не се притеснявай флакончето с пяня спасява положението до която и да е гумаджийница ще се добереш.А пък ако си на доста по-дълъг път което предполагам се случва доста рядко си слагаш резервната гума в багажника опакована в някое найлоново чувалче.Предполагам че не пътуваш всеки ден зад граница. Е ако пък решиш да си я возиш всеки ден има едни ластици за връзване и винаги можеш да я свалиш когато ти пречи да натовариш нешо по обемисто. А това с газовата бутилка няма как да стане.Ето ти и няколко снимки на монтажа на чашката за пълнене /което за мен е най удачния вариант/ И разположението на изпарителя.Имах цяла тема с тея снимки но тях вече ги няма и за това не те препращам там.ruNNer написа:Абсолютно е прав колегата Sev. Аз си сложих 32л бутилка до калника и съм доволен какво остана от багажника , като при нужда мога да сваля и седалките. Освен това рез.гума е малка и се събира 20л някъде бутилка в която май около 16 литра газ се събират , което не е чак толкова много.Sev написа:защото после в вагажника ти се мандахерцат гумата, крика...6ma7ka7a написа:Кое е най-добре и защо не харесваш тези бутилки
Коментар
-
Колега има въпрос бутилката не тили повдига по този начин тази кора скоято сезавива а за пълненето ще е по този начин който е при теб за испарителя мисля че най- удачно е като на снимката по надоло.По този начин изпарителя е на по ниско от най-високата точка на охладителната система а и не прече само се маха една джаджа за топлия въздух.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
[quote="lov"][quote="ruNNer"]Колега виждам, че си от Ловеч, интересно ми е къде си слагал тази АГУ, защото изглежда добре изпипана, а в момента търся къде да си слагам на моята кола, а в Търново има само един майстор, при който си стува да отиде човек и пак не съм много навит, защото той слага ловато с някаквъв български инжекцион.Sev написа:Събира се 30 литрова бутилка без никакви проблеми.Ето ти и няколко снимки на монтажа на чашката за пълнене /което за мен е най удачния вариант/............6ma7ka7a написа:Кое е най-добре и защо не харесваш тези бутилки--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Ще ползвам поста да отговоря и на двама ви.Газовата уредба си я слагах сам. Но ме разбери правилно не си правя реклама и не приемам поръчки и не работя това. А за сервиза не бих желал да ти препоръчвам по други причини. Но имай в предвид че няма лоша газова уредба. Има само калпави майстори дето ги мързи да изпипат монтажа и после не могат да ти настроят изпарителя. Разликите при различните модели не са кой знае колко големи в настройките и за един уважаван и добър майстор не е проблем това. На практика в повечето случай слагат и работят с определена марка само заради печалбата от даденото изделие. А относно дали надига бутилката да.Малко но проблема се решава с една плоскост стиродур или нещо подобно с дебелина 2см.Изрязва се с макетно ножче и се полага под долния мокет. Така не се вижда и пода ти остава пак равен даже ако не знаеш няма и да разбереш че е правена такава интервенция. А това за изпарителя че е малко по високо Всущност на снимката изглежда високо не е чак толкова. Охлаждането в колата не е на самотек а се извършва принудително от помпа и веднъж обезвъдушена системата няма проблен.Дори да е останал малко въздух системата се самообезвъздушава сама в последствие.Не се и прави трудно елементарно е повярвай ми.А за пълненето ами ако ви харесва така накарай те ги да ви ги изпълнят така. Все пак вие сте които давате парите и като клиент имате право.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар