От минала седмица ми се появи много странен проблем.Когато карам на газ при натискане на педала на газта по-рязко или при по-високи обороти колата сама преминава на бензин.След 10- 15 сек отново връща на газ.Ако отпусна педала на газта също превключва сама.Какъв може да е проблема?Много е дразнещо защото се получава едно придърпване в движение когато превключва.Газовият инжекцион е BRC-Fly gas.Между другото преди около месец ходих на диагностика до БРЦ Пловдив и всичко беше о.к.Смених си изпарителя и колата вървеше перфектно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с газов инжекцион BRC
Collapse
X
-
Колега,за подобно нещо мен ме одраха в Бургас 30 кинта преди 1 година. :D При мен проблемът се състоеше в задръстен филтър на газта.аз предположих ,че е от това и почистих единият филтър,но не знаех,че на клапана има друг и след смяната му всичко си дойде на мястото.Иначе цената на това филтърче на клапана е около 3-5лв.Сменя се за 15 минути и човек се справя сам без проблем.Не знам ти с колко филтъра си,но провери това,което ти казах. Успех!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
Re: Проблем с газов инжекцион BRC
Всичко идва от филтъра които е преди рейката има намалена пропускателна възможност което веднага симулира недостиг на газ и компа реагира все едно ти свършва газта прехвърля на бензин,но понеже копчето ти е в позиция газ при отнемане на педала за газта се връща в работа на газ.Сменяй филтъра цената му е около 15лв.NPD написа:От минала седмица ми се появи много странен проблем.Когато карам на газ при натискане на педала на газта по-рязко или при по-високи обороти колата сама преминава на бензин.След 10- 15 сек отново връща на газ.Ако отпусна педала на газта също превключва сама.Какъв може да е проблема?Много е дразнещо защото се получава едно придърпване в движение когато превключва.Газовият инжекцион е BRC-Fly gas.Между другото преди около месец ходих на диагностика до БРЦ Пловдив и всичко беше о.к.Смених си изпарителя и колата вървеше перфектно.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Ако наистина при недостиг се включва на бензин,значи проблема е от изпарителя,защото е отворен до край но како казах е чисто нов и момчето на диагностиката ми каза че е с малко по-ниско налягане заради мембраната(понеже е нова)но това щяло да се нормализира като поработи.А иначе въпросният филтър е сменен скоро.Сменям го всяка година.Струва 4 лв.Имам и още едно като цедка много финна и тя също е почистена.Мен най-вече ме интересуваше от къде е проблема.Ако е заради недостига на газ ще я закарам да я погледнат заради този изпарител или ще пробвам старият.COUPE 1.8 16V
Volvo XC90 T6
Коментар
-
Колега, ти сам го каза.Проблемът да прави това включване на бензин е ниско налягане на газта!Къде може да ти е проблема?1.Филтър (това че е сменен,не значи че не е задръстен) Провери го!2.Прекалено ниско налягане на изпарителя и от там ЕКУ-то се лъже,че газта свършва и минава на бензин.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Явно говорим за различни модели филтри. Този които аз използвам е Флитгард и цена при вносител е 11лв. за 4лв. незнам какво качество предлага този филтър но както и да е.NPD написа:Ако наистина при недостиг се включва на бензин,значи проблема е от изпарителя,защото е отворен до край но како казах е чисто нов и момчето на диагностиката ми каза че е с малко по-ниско налягане заради мембраната(понеже е нова)но това щяло да се нормализира като поработи.А иначе въпросният филтър е сменен скоро.Сменям го всяка година.Струва 4 лв.Имам и още едно като цедка много финна и тя също е почистена.Мен най-вече ме интересуваше от къде е проблема.Ако е заради недостига на газ ще я закарам да я погледнат заради този изпарител или ще пробвам старият.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Явно системите са различни.Аз имам филтър между смесителя и рейката , точно преди рейкатаNPD написа:Говорим за филтъра в клапана нали.Аз друг филтър нямам.От 4 години винаги съм го купувал от едно и също място и не съм имал проблем до сега.Ще го проверя все пак.Но ми се струва че не е в точно това проблема.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Колега вероятно си с друг модел ГИ.Аз имам както на клапана (който е тип "хартиен"),така и преди газовата рейка,който е един мрежесто - хартиен) Това са два различни филтъра.При мен проблема беше ,че този на клапана беше задръстен,а аз бях почистил мрежестия,без да знам ,че имам и на клапана.Ако знаех,че имам и там,нямаше да дам 30 кинта за смяна :DAtanas71 написа:Явно системите са различни.Аз имам филтър между смесителя и рейката , точно преди рейкатаNPD написа:Говорим за филтъра в клапана нали.Аз друг филтър нямам.От 4 години винаги съм го купувал от едно и също място и не съм имал проблем до сега.Ще го проверя все пак.Но ми се струва че не е в точно това проблема.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Страноdudulia написа:Колега вероятно си с друг модел ГИ.Аз имам както на клапана (който е тип "хартиен"),така и преди газовата рейка,който е един мрежесто - хартиен) Това са два различни филтъра.При мен проблема беше ,че този на клапана беше задръстен,а аз бях почистил мрежестия,без да знам ,че имам и на клапана.Ако знаех,че имам и там,нямаше да дам 30 кинта за смяна :DAtanas71 написа:Явно системите са различни.Аз имам филтър между смесителя и рейката , точно преди рейкатаNPD написа:Говорим за филтъра в клапана нали.Аз друг филтър нямам.От 4 години винаги съм го купувал от едно и също място и не съм имал проблем до сега.Ще го проверя все пак.Но ми се струва че не е в точно това проблема.
при мен преди газовата рейка е доста голям капсолован метален филтър който неможе да се отваря и чисти а казваш че твоя е някакъв мрежесто хартиен.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Ами като го отвориш този филтър вътре какво е? :D Корпуса наистина е метален,като от двете страни е затворен със зегерки.Като отвориш корпуса вътре ще видиш филтъра,който представлява мрежест цилиндър с филтърна хартия (подобна на въздужен филтър) и затова го определям за мрежесто-хартиен.МОят филтър е БРЦ.Твоят не знам какъв е.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар