Може и тъп да ми е въпроса, може и много тъп да ми е, но .... питам. Не знам случайно ли е, не е ли, но откакто почнаха жегите, мойта кола пак полудя  
 Сутрин, докато не се е напекло всичко, работи нормално на газ, обаче драмата е после - гасне и пак и пак и не ще, в един момент се оправя и после пак, ненормална работа, ама много ненормална.Нещо подобно да ви се случва?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Влияе ли температурата на работата на газовата?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Газовата е Ловато с ел.изпарител, имам си ламбда и отделен симулатор на дюзите, електроника (която, когато я сложи газаджията, проблема се реши) - преди време пак го нищих във форума http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...4&highlight=А включването на перката няма общо с гасненето.dudulia написа:Влияе,ама докато не дадеш инфо за АГУ-то ти малко трудно ще ти помогне човек.Освен това кога гасне?Когато включи перката?Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Може би да питам по друг начин: Ако приемем, че температурните датчици на термостата и този със синя куплонг не работят нормално или нещо ги кара да не работят нормално, това води ли до объркване на ЕКУ-то и гаснене на колата при освобождаване от скорост? И какво всъщност води до тази тяхна ненормална работа, колко горе-долу е живота на тези датчици?Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ако колата ти е като при мен има6 2 датчика на термостата 1 за температурата на таблото другия е за да каже на компа колко е топла колата и да изключи смукача-т.е. моторчето да свали оборотите до нормалните 850 +/- 50, другия датчик при мен е на всмукателните колектори син и той играе в комбина с този на термостата мисля мери въздуха и ако те не действат правилно е възможно много рано да изключват смукача. но по вероятно е моторчето ти да е виновникsomebody написа:Може би да питам по друг начин: Ако приемем, че температурните датчици на термостата и този със синя куплонг не работят нормално или нещо ги кара да не работят нормално, това води ли до объркване на ЕКУ-то и гаснене на колата при освобождаване от скорост? И какво всъщност води до тази тяхна ненормална работа, колко горе-долу е живота на тези датчици?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Така като гледам май е като твоята, същия двигател, но`98ма. Честно ти казвам, вече не знам, още не са замерени показателите на тези датчици, не знам какви са точно, ще ги видим, но както един колега беше писал, показателите не са гаранция за правилната работа явно. А от моторчето се тръгна естествено - почистено е, дори слагахме друго, от кола която няма проблеми с оборотите и работи нормално - същата работа, още при работата на място оборотите започнаха да играят. Слагахме и друго, с което пък колата беше като луда - нагоре до 2000, надолу до 1000, без да спира. А хич не ми се дават 100лв. и отгоре за нова моторче, без да съм сигурна дали е то. От днес колата вече не може да се кара на газ, на бензин все още не гасне, само се форсира. Ще замерваме и ще видим. Не намирам логика да е друго, което да се влие от температурата??? Или е някакво съвпадение или...... дявол го знаеpakumba написа:ако колата ти е като при мен има6 2 датчика на термостата 1 за температурата на таблото другия е за да каже на компа колко е топла колата и да изключи смукача-т.е. моторчето да свали оборотите до нормалните 850 +/- 50, другия датчик при мен е на всмукателните колектори син и той играе в комбина с този на термостата мисля мери въздуха и ако те не действат правилно е възможно много рано да изключват смукача. но по вероятно е моторчето ти да е виновникsomebody написа:Може би да питам по друг начин: Ако приемем, че температурните датчици на термостата и този със синя куплонг не работят нормално или нещо ги кара да не работят нормално, това води ли до объркване на ЕКУ-то и гаснене на колата при освобождаване от скорост? И какво всъщност води до тази тяхна ненормална работа, колко горе-долу е живота на тези датчици?Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Сменихме температурните датчици, моторчето е почистено и в момента колата се държи нормално, въпреки, че показателите на моторчето при замерването са 80, а не 40, както е в Аутодата-та. Ще изчакам, за да видя как ще е тези дни, ако се размина с ново моторче ще е добре, защото това не е на повече от 12000км, все ми се струва, че не си е изпяло песента.
							
						Bravo 1.6/16V ... и на газ
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Понякога се бъгват едни потенциометърни плочки или не знам как точно се казват и колите почват да пощуряват. При това го правят и при студено и топло време. При теб топлият сезон е по-скоро съвпадение. Проверете и тази плочка. Също и приводите от педала на газта до двигателя. трябва да не затягат от разни наслоения и мръсотии.somebody написа:Така като гледам май е като твоята, същия двигател, но`98ма. Честно ти казвам, вече не знам, още не са замерени показателите на тези датчици, не знам какви са точно, ще ги видим, но както един колега беше писал, показателите не са гаранция за правилната работа явно. А от моторчето се тръгна естествено - почистено е, дори слагахме друго, от кола която няма проблеми с оборотите и работи нормално - същата работа, още при работата на място оборотите започнаха да играят. Слагахме и друго, с което пък колата беше като луда - нагоре до 2000, надолу до 1000, без да спира. А хич не ми се дават 100лв. и отгоре за нова моторче, без да съм сигурна дали е то. От днес колата вече не може да се кара на газ, на бензин все още не гасне, само се форсира. Ще замерваме и ще видим. Не намирам логика да е друго, което да се влие от температурата??? Или е някакво съвпадение или...... дявол го знаеpakumba написа:ако колата ти е като при мен има6 2 датчика на термостата 1 за температурата на таблото другия е за да каже на компа колко е топла колата и да изключи смукача-т.е. моторчето да свали оборотите до нормалните 850 +/- 50, другия датчик при мен е на всмукателните колектори син и той играе в комбина с този на термостата мисля мери въздуха и ако те не действат правилно е възможно много рано да изключват смукача. но по вероятно е моторчето ти да е виновникsomebody написа:Може би да питам по друг начин: Ако приемем, че температурните датчици на термостата и този със синя куплонг не работят нормално или нещо ги кара да не работят нормално, това води ли до объркване на ЕКУ-то и гаснене на колата при освобождаване от скорост? И какво всъщност води до тази тяхна ненормална работа, колко горе-долу е живота на тези датчици?Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар