за сега е значително по добре от преди. нема кои знае колко голяма моштност в ниските обороти но във високите е почти като на бензин. колкото повече натискам и покачвам оборотите толкова почва да дърпа повече.  за разход не мога да кажа, понеже ми се прецака датчика за сороста, скоро ще го сменя пук дано е от него а не от някоъ кабел, че иначе нямада успея да го оправя. и тогава ще мога да кажа конкретно за разходът. един проблем има само, но го свързвам с чисто новите мембрани. от време на време играят оборотите на празн ход. не гасне но придрусва купето понякога но мисля че с изминаванеот на още към 300-400км и донсатройка би трябвало да се оправи. 
 каот цяло съм доволен засега. 
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Lovato RGE92 vs. BRC AT90E, съвети???
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
MGP
Колега, на мен ще ми слагат другата седмица БРЦ с номер набит в корпуса (Не лепенка) и щемпел made in Italy, това значи ли че изпарителя не е менте?Atanas71 написа:БРЦ е основен производител на компоненти за всички италиански газови уредби , от тук си направи сметката кое е по-добро.Карлово е град в които се монтират първите газови уредби в България преди повече от 25години , с две думи газаджийски район .Добре сме запознати и с марки и с производители.Едната ми кола е с такава уредба .Много е важна настройката на изпарителя което е лесна работа само да знае майстора за какво става въпрос
 защото в повечето случаи налучкват и правят опити които ни  костват много нерви.Един колега беше писал по-горе за турско Ловато незабравяй че има и турско БРЦ но се продава за италианско.Миналата година ги различавахме по ном.номер на италианското номера беше и е набит в корпуса ( основното тяло на изпарителя) с точков шрифт, а на турския беше на залепен стикер 
 Скоро несъм виждал такъв.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: MGP
99% е винаги едно на ум :Dmarto_gp написа:Колега, на мен ще ми слагат другата седмица БРЦ с номер набит в корпуса (Не лепенка) и щемпел made in Italy, това значи ли че изпарителя не е менте?Atanas71 написа:БРЦ е основен производител на компоненти за всички италиански газови уредби , от тук си направи сметката кое е по-добро.Карлово е град в които се монтират първите газови уредби в България преди повече от 25години , с две думи газаджийски район .Добре сме запознати и с марки и с производители.Едната ми кола е с такава уредба .Много е важна настройката на изпарителя което е лесна работа само да знае майстора за какво става въпрос
 защото в повечето случаи налучкват и правят опити които ни  костват много нерви.Един колега беше писал по-горе за турско Ловато незабравяй че има и турско БРЦ но се продава за италианско.Миналата година ги различавахме по ном.номер на италианското номера беше и е набит в корпуса ( основното тяло на изпарителя) с точков шрифт, а на турския беше на залепен стикер 
 Скоро несъм виждал такъв.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар