Колега аз имах такъв проблев със старата кола, опел омега 2,4.Смених термостата и се оправи,ти също си го сменил но дали бачка копеленцето? Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Много е вероятно да си прав. Надявам се все пак да са настройки на газовото , а не проблемна ламбда сонда.P.S. Касата шуменско все пак я броя за заложена
Свещите са сменени , същите са както и тези които бяха , двуелектродни NGK или нещо подобно , човека от сервиза ги беше намерил , та сега ще видим днес като пътувам до Бургас дали пак ще го има същия проблем , макар че според мен едва ли има надежда. Кабелите не успяха да ги скъсат въпреки че не работеха много нежно :D @ vladi_stoev: Според мен си работи новия термостат тъй като преди стрелката стигаше до 1/4 от скалата , а сега отива на средата и не мърда оттам. Освен това ми харчеше 10/100 извънградско на бензин , а сега е къмто 7,5/100 газ. Като се прибера в Б-с ще ъпдейтна какво се е случило.
За съжаление не помогна смяната на свещите. След повечко спирания за пиш-пауза вчера по пътя София-Бургас ето какво се оказа. След загасяне на колата и изчакване около 5 мин имам 45-50 километра безпроблемно каране. Ако по време на каране се смени газ->бензин->газ проблема се оправя за около 8-10 километра. Няма значение дали се кара равномерно на постоянни обороти или не. Според мен е нещо объркано при настройките на компютъра. Ще я оставя на познат да я закара другата седмица да видим колко им е наред гаранционното обслужване.
За съжаление не помогна смяната на свещите. След повечко спирания за пиш-пауза вчера по пътя София-Бургас ето какво се оказа. След загасяне на колата и изчакване около 5 мин имам 45-50 километра безпроблемно каране. Ако по време на каране се смени газ->бензин->газ проблема се оправя за около 8-10 километра. Няма значение дали се кара равномерно на постоянни обороти или не. Според мен е нещо объркано при настройките на компютъра. Ще я оставя на познат да я закара другата седмица да видим колко им е наред гаранционното обслужване.
та да си дойдем на думата.помниш за касата бира нали?
Бе да ви кажа май не е от настройката. Ако е от нея ще го прави постояно. Според мен е нещо проблем с прегряване на кампа и се задейства температурната защита.
Бе да ви кажа май не е от настройката. Ако е от нея ще го прави постояно. Според мен е нещо проблем с прегряване на кампа и се задейства температурната защита.
не врат, а шия.основното е - по начина по който се проявява, а колегата доста добре го описа в първия пост ,всичко сочи към проблем с компютъра !твойто предположение звучи смислено.но съшо така не изключвам възможноста да се натрупва грешка в комп-а на газта.виж че при превключването описано в последния пост на колегата нещата се стабилизират АКО компютъра на газта се ресетира при всяко превключване на бензин (т.е. при изключването на газта)то тогава няма къде другаде да е проблема.Но също така е възможно при работа на газ, то газовото ЕКУ (ГЕКУ) да натрупва някакви грешки в оригиналното ЕКУ на колата, все пак и при работа на газ работят заедно ГЕКУ и ЕКУ.аз затова съм доволен че мойто ГЕКУ е италианско(заволи).газаджиите имат всички данни за италиански автомобили и само като закачиха компютъра и локализираха проблема.Е предложиха две решения , но ме предупредиха че ако първото не стане ще е второто,както и стана за мен проблема е от некадърно слагане на ГИ.както се казва "На крив х.. и космите му пречат’чудя се какво ли ще се оправдават с ’гадните италиански коли’ газаджиите.
Колега ти май си специялис в газовите. : :D Но не различаваш софтуерен проблем или на настройките с хардуерен. Бъркаш двете неща. Но и предположенията не са ти вярни понеже на тази марка инжекцийте не трупат грешки *не се само обучава* и не се ресетват при изключване на мотора или при преминаване на газ. Но може да се охлажда газовия комп при превключванетио газ/бензин. Според мен е монтиране на неподходщо място или е проблем в самия комп *някой от елементите*.
Колега ти май си специялис в газовите. : :D Но не различаваш софтуерен проблем или на настройките с хардуерен. Бъркаш двете неща. Но и предположенията не са ти вярни понеже на тази марка инжекцийте не трупат грешки *не се само обучава* и не се ресетват при изключване на мотора или при преминаване на газ. Но може да се охлажда газовия комп при превключванетио газ/бензин. Според мен е монтиране на неподходщо място или е ппоблем в самия комп *някой от елементите*.
дали е в ГЕКУ или в ЕКУ аз не знам. но ти май четеш избирателно
u_bo написа:
... е възможно при работа на газ, то газовото ЕКУ (ГЕКУ) да натрупва някакви грешки в оригиналното ЕКУ на колата, все пак и при работа на газ работят заедно ГЕКУ и ЕКУ....
нямам претенции да съм специалист. Просто съм имал почти същия проблем.-съгалсен съм че може да е прегряване на ГЕКУ или друг хардуерен проблем в него- а ти съгласен ли си че е възможно при работа на газ по-продължително време да се влияе зле на ЕКУ ? поне аз знам че е възможно защото съм го виждал с очите си , пък може и да съм забравил какво съм видял в никакъв случай не те подценявам като специалист qniz ! просто мисля че не трябва да се изключва тази възможност за вида на проблема. поне според данните споделени дотук от колегата!
Колеги , айде не се карайте. Колата днеска ще я карат при майсторите и ще видим какво ще се случи. Между другото май съм забравил да спомена че всичко почна от момента в който прехвърлих на икономичен режим и оттам насетне се счупиха нещата. Силно се надявам че е софтуерен проблем защото по-няма да се циганят , че ако трябва да сменят нещо кой знае колко ще ме мотаят.
Та по последни данни се е оказало че проблема е в бедна смес която се подава на двигателя. Защо почва след време да подава бедна смес , защо се оправя при превключване , това не се знае , не е бил много словоохотлив газаджията. Малко съм песимистично настроен ама ще се разбере през уикенда колко е оправил нещата.
Коментар