Автомобилът е Bravo 1.6 16V, 76kW 1998г. Сложиха ми газова уредба БРЦ в сервиза на БРЦ. Преди да ми монтират газовата колата на празен ход работеше перфектно, никакво притрисане нямаше. След монтажа колата започна на празен ход да притриса и на газ и на бензин! От сервиза ми казаха, че е нормално това нещо след като се сложи газ на пълна инжекция. Според мен проблема е нещо може би или засмуква въздух от някъде, но не ми се вярва да е това, защото го прави и на празен ход или нещо по токовете, в зависимост майсторите при поставяне на газовата от къде, и как да взимали ток и.т.н, че да трепери и на бензин и на газ. Идея ?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Притрисане на празен ход
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
я погледни да не са ти сменили свещитезащото като ми монтираха инжекционовия метан са ми сложили и еднополюсни НЖК пак то тряа да е двуполюсни и ги питах и ония викат по добре се даржало гаста с еднополюсни и са ми ги сменили без да ме питатчак после чатнах кат вадих да ги гледамможе да е от там ...или да не е леголиран добре изпарителяинжекцион ли е газовото?
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	deadairplane - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	deadairplane - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
зависи майстори сякви ....имам познати дето така си дават кола за газово и си я зимат с прецакана настройка на бензина и на газтаче се караха...и на др. майсторdeadairplane написа:И да не беше "леголиран" на бензин щеше да е добреivan_dmx написа:я погледни да не са ти сменили свещитезащото като ми монтираха инжекционовия метан са ми сложили и еднополюсни НЖК пак то тряа да е двуполюсни и ги питах и ония викат по добре се даржало гаста с еднополюсни и са ми ги сменили без да ме питатчак после чатнах кат вадих да ги гледамможе да е от там ...или да не е леголиран добре изпарителяинжекцион ли е газовото?
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ами преди да ми сложат газовата бях с двуполусен Bosch FR7LDC. Веднага след монтажа на газовата бяха сменени и свещите в друг сервиз с еднополусен Bosch FR7DC, по препоръка и по каталог в магазин на Бож - Киров и техните консултанти там, но не мисля, че проблема може да е че свещите са еднополюсни, а не двуполюсни. В магазина обясниха и на мен, че на газ е най-добре еднополусни. газовата не е инжекцион,а обикновеннаivan_dmx написа:я погледни да не са ти сменили свещитезащото като ми монтираха инжекционовия метан са ми сложили и еднополюсни НЖК пак то тряа да е двуполюсни и ги питах и ония викат по добре се даржало гаста с еднополюсни и са ми ги сменили без да ме питатчак после чатнах кат вадих да ги гледамможе да е от там ...или да не е леголиран добре изпарителяинжекцион ли е газовото?Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
за съжаление не пазя старите свещибъркаш се за FR6LDC, колата беше с FR7LDC и по каталога на Аутодата пак са с топлинно число 7, а не с 6Sev написа:ако не си ги хвърлил, нищо не пречи да проваш със старитесамо внимавай като вадиш кабелите, защото да супер тъпо направениFR6LDC е свещ за 1,6 мотора
							
						Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
знам, че по книгата показва това, но и по книгата показва и че Champion трябва да са RC8BYC, а в по новите версии на Аутодата се дават вече РЦ10ЪЦЦи на мене в книгата пише FR6LDC, no po Autodata пише FR7LDC и като купих колата нов внос от Италия беше с FR7LDC и работеше прекрасноможе и от свещите да е нещо, за това ще взема на NGK BKR6EKC, поне от тази марка само отзи модел ги дават, Bosch i Champion се разминават нещо, но дали са все пак свещите проблема?Sev написа:книгата ми показва това:Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	deadairplane - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	deadairplane - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1.значи въздухопровода не е запушен, защото парво ми ганеше колата в движение, а след това откачиха маркуча (маншона) от там от където излиза след въздушния филтър и влиза отпред във въздухозаборника. Проблема с тресенто беше и на двата варианта2.газовата е обикновенна с сигурност е без ламбда емулатор. След диагностиката ми казаха, че няма грешки за ламбдата. От сервиза казаха, че този модел на Браво и без ламбда симулатор няма да натрупва грешки. 3.Днес пробвах и с едни свещи четири електродни Bosch FR78X, които също излизат по каталог за модела.4.За дюзите незнам дали има емулатор, но на диагностиката ми показва грешки в Горивовпръскващ винтил и на 4-те цилиндара. Вроятно са спестили и емулатора на дюзите, но след изчистването на грешките и след това работа само на бензин, за да не натрупа нови грешки пак тресе на празен ход. Чудя се дали не е нещо по монтажа на газовата да дава отражение и на бензин. Газовата е обикновенна. Малко повече похарчва около 15-16 с настпване.Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	deadairplane - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не ламбда симулатор не е сложена, и на диагностика не показва грешки на ламбдата, имам разпечатката и 2 пъти съм го гледал диагностиката какви грешки ще даде. Единствено дава грешка на дюзите, защото са се опитали, чрез някаква си маса или нещо такова да оправят нещата, но не става и сега ще монтират емулатор на дюзите.Вътрешния диаметър не съм си измерил, зашото няма как да го измеря, трябва да разкача маркучите от плочката, а на самата плочка е монтирано нещо като гумено-силиконово, което един вид играе роля на един вид кихалка, било ново от БРЦ, иначе имам и друга кихалка-клапа на вуздухопровода.с четири полюсните свещи пак пристриса, сложих NGK по каталога мисля, че бяха БКР6ЕКС двуполюсни и като чели една идея по добре работи колата, но пак леко пристриса. Дано се окаже от натрупаната грешка на дюзите и след емулатора да се опражи, но незнам защо и на бензин и на газ го прави
А ти какви ядове си брал без ламбда емулатоира ?
							
						Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
182A4.000, 1998г.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар