Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно ламбдата, дюзата и други такива

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Относно ламбдата, дюзата и други такива

    Здравейте, Аз съм с tipo 1.4 i.e. моно, наскоро сложих газ Lovatto и след около 1000 км. ми се появиха проблеми с бензина? Писах тук и колегите ме научиха да сваля клемата на акумолатора за 10 мин. и всичко се оправя, вярно май така се получи. Онзи ден ходих при газаджията във В. Търново питах за емулатор на ламбдата, симулатор на дюзата и свързването на бензиновата помпа, за най голяма изненада "майстора" ми обясни че това с емулатора на ламбдата е глупаво, за симулатор на дюзата не е чувал, аванс процесор не е за моно, а бензиновата помпа трябва да си е нон стоп в движение. А моите проблеми с бензина явно са си от бензина а не от газта и да вървя при друг майстор? В общи линии за моноинжекциите тези работи били излишни! Вярно ли е това? Може ли някой да каже какво точно трябва да сложа и колко би струвало това, че най сетне всичко да тръгне както трябва? Аванс процесори? Дюзи? Ламбди? А най вече къде мога да отида че някой по майстор от мен да вземе да оправи всичко?
    Fiat Tipo 1.4 i.e

    #2
    щом не е чувал за емулатор на дюзата - разкарай готочно на този мотор не знам откъде идват грешкитено са или от дюзата или от сондатааванс процесор - наистина може и без негоа за помпата - спорен въпросмоето мнение е, че колата ако се караше на бензин помпата щеше да си работи...
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Колега при кого ходи в Търново че не е чувал за емулатори и т.н.Върви в СБА-то и търси Милен -факира много му чува главата.На мен ми сложи симулатор на ландата аслед 2-3 дена ще ходя за симулатор на дюзата.Мотора ми е като твоя но на темпра.Симулатора на ламбдата е 30лв а за дюзата слагат някакво реле което не вярвам да еповече от 10лв.
      Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

      Коментар


        #4
        На 1000км. газ трябва да се изкарат и 100км. на бензин- някъде ръчкане извънградско- яко- да се продуха и на бензин и да усети, че може и да и се суче задницата. :D
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #5
          Колега виж тук колегата Делта е отг. с доста информация може да ти е полезно http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20596&start=30
          Fiat punto 1,1
          Fiat bravo 1,6 16v
          Fiat bravo 2,0 20v
          Honda civic 1,5
          BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

          Коментар


            #6
            За този модел не ти трябва симулатор на дюзата тъй като тя не връща обратно информация към ЕКУ-то. Достатъчно е на ламбда сондата. Колкото до помпата тъм въпроса наистина е спорен. Аз отначало бях против изключването на помпата, но след като ми изгоря и се набутах с 130лв. реших, че едно реле не е излишно и така до ден днешен (абе няма година).
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #7
              Моето бившо Типо се разхожда вече 7 години с помпа която се изключва като мине на газ и няма проблеми. Всяко палена - на бензин задължително.На Бравата така и не съм погледнал как са го направили италиянците, ама си я карам с по 15 и нагоре литра в резервоара за всеки случай!
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #8
                Хора, изключвайте си помпите като карате на газ. Миналата седмица ми попадна помпа от крома 2000 кубика и не работеше. Реших да я развалцовам, дажеба да видя какво има вътре. Помпата беше здала багажа не от нещо друго а от износване на четки. Включителмо и колектора има около 1мм ръб там където са се търкали четките.Така че не виждам какво може да и стане ако е изключена. Моята така е карам вече 4 години, естественно всяко палене е на бензин, и няма ядове.
                https://www.cialispascherfr24.com/

                Коментар


                  #9
                  я кажете какво реле трябва за помпата. как му се вика да не се излагам в магазина Yellow_Flash_Colorz_PDT_48
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Искаш реле за 12V. Обикновено ги правят за ток около 10А през контактите. На тебе ти е необходим един контакт, който е нормално затворен т.е. когато няма подадено напрежение на бобината на релето през нормално затворения контакт се подава напрежение към помпата. Това което аз си купих беше с три контакта и мисля, че му даваха така по спомени 30А ток през контактите. Май беше китайско естествено, но не съвсем порнографско, а фирмата беше известна, дори след това открих модела на сайта на производитела. Беше в раздел Automotive, което до някъде ме успокои тъй като за поне на "книга" би трябвало да отговаря на повишените изисквания за автомобилна електроника. Купих го от магазин за електронни елементи за 6лв. май беше.
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар


                      #11
                      brat_John написа:
                      Искаш реле за 12V. Обикновено ги правят за ток около 10А през контактите. На тебе ти е необходим един контакт, който е нормално затворен т.е. когато няма подадено напрежение на бобината на релето през нормално затворения контакт се подава напрежение към помпата. Това което аз си купих беше с три контакта и мисля, че му даваха така по спомени 30А ток през контактите. Май беше китайско естествено, но не съвсем порнографско, а фирмата беше известна, дори след това открих модела на сайта на производитела. Беше в раздел Automotive, което до някъде ме успокои тъй като за поне на "книга" би трябвало да отговаря на повишените изисквания за автомобилна електроника. Купих го от магазин за електронни елементи за 6лв. май беше.
                      мерси
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        iig75 ако се появиш в темата, задължително пиши при кой майстор си ходил, че аз скоро ще слагам газ да не се натреса при него
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар


                          #13
                          pakumba написа:
                          brat_John написа:
                          Искаш реле за 12V. Обикновено ги правят за ток около 10А през контактите. На тебе ти е необходим един контакт, който е нормално затворен т.е. когато няма подадено напрежение на бобината на релето през нормално затворения контакт се подава напрежение към помпата. Това което аз си купих беше с три контакта и мисля, че му даваха така по спомени 30А ток през контактите. Май беше китайско естествено, но не съвсем порнографско, а фирмата беше известна, дори след това открих модела на сайта на производитела. Беше в раздел Automotive, което до някъде ме успокои тъй като за поне на "книга" би трябвало да отговаря на повишените изисквания за автомобилна електроника. Купих го от магазин за електронни елементи за 6лв. май беше.
                          мерси
                          Ето за това реле говоря. 12 волтовия вариант естествено. Все пак по-добре е да се види на картинка отколкото да те мотаят разни "специалисти"
                          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                          Коментар

                          Working...
                          X