Ко леги четох че е препорачително да де слага симулатор на дюзата и при моно.И каквостава ако няма.По точно какви грешки би давала ако има проблеми.Благодаря на отзовалите се.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Симулатор на дюза.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :D
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ЕКУ-то отчита прекъсване на инжектора и влиза в сервизен режим, после се чудим що не върви колата на бензин...brat_John написа:А какво става ако няма резистор?qnisZ написа:.... и се прави така само за моно инжекцийте. :DAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
В моя случай (колата от подписа) мисля, че ЕКУ-то не отчита сигнал от инжектора т.е. имам два кабела до инжектора и не се връща сигнал към ЕКУ-то иначе за две години и половина откак ползвам газовата щях да усетя. Може би трябваше да попитам дали в моя случай трябва да се изключва инжектора при работа на газ или с мощното съпротивление да се имитира наличието му.Yavor написа:ЕКУ-то отчита прекъсване на инжектора и влиза в сервизен режим, после се чудим що не върви колата на бензин...FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да трупа грешка но сано на някой ЕКПУта другите си работят нормално. :DYavor написа:ЕКУ-то отчита прекъсване на инжектора и влиза в сервизен режим, после се чудим що не върви колата на бензин...brat_John написа:А какво става ако няма резистор?qnisZ написа:.... и се прави така само за моно инжекцийте. :D
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
За кое реле става върпос по точно и ако може една схемичка ,че мои колега страда точно от тези грешки.qnisZ написа:Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :DFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
За каква кола става дума и с кой мотор?Tornado написа:За кое реле става върпос по точно и ако може една схемичка ,че мои колега страда точно от тези грешки.qnisZ написа:Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето с който прекъсваш дюзата. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :D
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Брава 1,4 12VqnisZ написа:За каква кола става дума и с кой мотор?Tornado написа:За кое реле става върпос по точно и ако може една схемичка ,че мои колега страда точно от тези грешки.qnisZ написа:Слагасе успоредно на нормално включените контакати на релето с който прекъсваш дюзата. И управляващите контакти се вързват към + на газ клапана и на маса. Когато се появи напрежение на газ клапана да отвори контактите на релето и тока да минава само през резистора *това е за 100омовия*. На теб ти трябва точно той и се прави така само за моно инжекцийте. :DFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар