Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при каране на бензин???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при каране на бензин???

    Здравейте,Колата ми е Tipo 1.4 i.e.Преди два месеца сложих газ на Lovato, до сега нямах кой знае какви проблеми, но от известно време колата се държи странно на бензин?Още по странно е че пали без проблем, а на празен ход се държи нестабилно, вибрира странно и разходомера е все към max-a?Ако я подкарам на бензин, като срещне баир, макар и на ниска предавка (2), губи мощност и гасне? А като изгасне после 2-3 пъти неще и да запали. Направо някакав кошмар с кисело зеле. На газ обаче неправи никакви проблеми??? Върви като куршум!Отделно пък като спра и сляза от колата отзад мирише много на газ. А и ауспуха ми има 2 пръста сажди което не ми е правило впечатление до сега?Въпросът ми е: Къде да търся причината? В газовата или в бензина? И какво според вас може да е? Кофти бензин? Кофти газ? или hardware?Дайте някакви идеи? Мерси предварително.
    Fiat Tipo 1.4 i.e

    #2
    това че мирише на газ е малко страннопробвай като откашич акумулатора за 1 часпосле запали на бензин и остави да работи така 10 минути без да форсираш
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Така поставен въпроса предполага доста предположения!Изясни си някои неща и дай инфо:1. Имаш ли емулатор и т.н.?2. Спряни ли са инжектора и помпата при работа на газ? Да не би да ти изпуска газовият клапан и да смесва горивата. 3. Икономайзера ти разчита на вакуум за да показва стойности. Да не би да са ти ограничавали въздуха при монтажа?За миризмата на газ от ауспуха има две възможности - аванса на запалването и нерегулиран изпарител!
      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

      Коментар


        #4
        Sev написа:
        това че мирише на газ е малко страннопробвай като откашич акумулатора за 1 часпосле запали на бензин и остави да работи така 10 минути без да форсираш
        И после какво? Sev, на къде биеш? Кажи щото и аз съм със сходни проблеми. И съм решил да ходя на ултразвук ама все няма кинти.... са и за летни гуми треа и т.н. ПП Тва с акумолатора ще го пробвам довечера. Някъде бах чел, че един ден ще се оправи и после докато се научи ЕКУ-то нещо си там ....
        Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
        MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
        Engine Stamp: 176B9.000
        Version Code: 176BV
        Version: V5 | SPORTING | 03.'98

        Коментар


          #5
          ако не стане - евентулно дюза/дюзи
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            Forsaken написа:
            Така поставен въпроса предполага доста предположения!Изясни си някои неща и дай инфо:1. Имаш ли емулатор и т.н.?2. Спряни ли са инжектора и помпата при работа на газ? Да не би да ти изпуска газовият клапан и да смесва горивата. 3. Икономайзера ти разчита на вакуум за да показва стойности. Да не би да са ти ограничавали въздуха при монтажа?За миризмата на газ от ауспуха има две възможности - аванса на запалването и нерегулиран изпарител!
            1. Значи незнам за емулатора на ламбдата. Нямам си и понятие как изглежда и къде се намира, ако подскажеш как да го тарся, може и да го позная , бих погледнал.2. Бензиновата помпа трябва да не е спряна защото ми казаха след монтажа никога да некарам без бензин.3. Незнам нищо относно монтажа, изпарителя със сигурност не е регулиран, вчера ходих да го видят във В. Търново, но неможаха, ще ходя пак другата седмица.4. Мисля че има проблем с клапите и смесването на горивата защото ми се струва че ми намалява бързо бензина.
            Fiat Tipo 1.4 i.e

            Коментар


              #7
              Върви някъде да ти спрат помпата да не върти бензина, аман от некадърници, Yellow_Flash_Colorz_PDT_10 този дето ти е слагал уредбата е трявало да изключи помпата, че ще сменяш помпи през месец, тази е вероятно да е заминала, а това сега дето не ти върви на бензин може да е от дебитомера, гърмяла ли е на газ. Това дето ти мерише на газ, занчи ти е прекалено богата сместа, намали подаването на газ от изпарителя и от тройника, или има друг вариант да не работи бенз помпата, а да работят дюзите, докато караш на газ, тотално прецакване и такива съм виждал, заслушай се докато мотора работи на газ дюзите дали цъкат.
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                Трупа ти грешки от газовата, затова не върви, Sev това е имал в предвид.Емулатора на сонда, една черна кутийка на която пише "Емулатор на ламбда сонда", вързан е към релето, дето ти включва клапаните.Емулатор на дюза също трябва да има. Той е едно съпротивление, пак е на релето.Свети ли ти лампа на таблото? Би трябвало ако е това проблема.
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  Когато се кара предимно на газ,ECU-то се "адаптира" за този начин на работа и е нормално работата на бензин да е влошена.След нулиране на адаптивните стоиности с подходящт кодочетец и "обучаване" на ECU-то за работа на бензин т.е. каране на бензин от студен двигател до напълно загрят при всякакви режими(отначало с плавно натоварване) е много вероятно нещата да си дойдат на място,естествено ,ако причината е в "адаптивните" разлики. Друга причина може да бъдат влошената работа на дюзите,така нареченото "спичане".Добра профилактика е наличието на почистваща добавка за целта в бензина и "подкарване" отвреме на време на БЕНЗИН.

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте,Значи прегледах какво имам под капака, неможах да видя наличието на малка черна кутиика с надпис "Емулатор за ламбда сонда". Единствената малак черна кутиика е тази от коиато си превключвам газ-бензин. Може ли да съм без "Емулатор на ламбда сонда"? Обаче по таблото не ми святкат каквито и да е сигнални светлинки че нещо не е в ред?В общи линии това което видях е типично по български, купчина кабели + един предпазител, идващи и отиващи незнайно къде, захванати за другите кабели главно със скоч в общи линии хвърчащ монтаж. Незнам дали така се монтира газова уредба но май е трагично.Тествах колата доста, установих че проблемите със загуба на мощност на бензин идват главно при студен двигател. Получава се нещо като накъсване, присецване на колата и последващо гаснене. Освен това при каране в това състояние като чели от време на време се форсира сама. Аз го оприличавам че все едно е запушен горивният филтър и от време на време се отпушва и колата тръгва по нормално. Възможно ли е проблемите да са два един с нерегулираният изпарител и един например с горивният филтър. Как да позная дали горивният филтър е за смяна?
                    Fiat Tipo 1.4 i.e

                    Коментар

                    Working...
                    X