казаха ми, че в сайта има телефон на някой който прави емулатори за фиат и за другите италиански автомобили, но не мога да го намеря. Ако някой го знае моля да ми отговори.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
помощ! емулатор за фиат типо 1.4 моноинжекция
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Eмулатор за моноинжекция?Те те такъв филм май не съм гледал...За дюзата ли би трябвало да е?Ако да - реже се дюзата през реле и ако има проблем се реже и компютъра...Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: помощ! емулатор за фиат типо 1.4 моноинжекция
Влез във форума на Lancia и се свържи с Delta-това е човека от когото си купих емулатора и нямам повече дертове.Момчето е от Варна и неговата фирма ги произвежда.Добре са настроени и вършат работа-цената е 10 лв без доставката.godinova написа:казаха ми, че в сайта има телефон на някой който прави емулатори за фиат и за другите италиански автомобили, но не мога да го намеря. Ако някой го знае моля да ми отговори.Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Емулатора е за ламбда-сондата,защото иначе трупа грешки на компа и паленето или вървенето на бензин става невъзможно.Алтернатива са релетата,но лично аз мисля,че с емулатора е мн.по-добре!The_Machine написа:Eмулатор за моноинжекция?Те те такъв филм май не съм гледал...За дюзата ли би трябвало да е?Ако да - реже се дюзата през реле и ако има проблем се реже и компютъра...Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Чел съм много мнения, че на Типо 1.4i.e. не е необходим емулатор на ламбда сондата, тъй като ECU-то било BOSH и не трупало грешкиdr_wolfy написа:Емулатора е за ламбда-сондата,защото иначе трупа грешки на компа и паленето или вървенето на бензин става невъзможно.Алтернатива са релетата,но лично аз мисля,че с емулатора е мн.по-добре!
  В крайна сметка това вярно ли е? Защо колегата ще търси емулатор ако няма проблеми? Задавам тези въпроси защото ми предстои да си слагам газова, а от фирмата ме уверяваха, че не ми трябвал емулатор 
  В крайна сметка продължавам да се чудя необходим ли е емулатор за Типо 1.4i.e.??? Възможно ли е да има различни модификации на ECU в зависимост от годината на производство на двигателя и от там да идва разликата - един тип ECU-та да имат нужда от емулатор, а друг не???
							
						FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колега,виж подписа ми отдолу за колата дето карам-горещо ти препоръчвам емулатор!Няма да обяснявам пак всичко наново, щото вече съм го писал във форума!brat_John написа:Чел съм много мнения, че на Типо 1.4i.e. не е необходим емулатор на ламбда сондата, тъй като ECU-то било BOSH и не трупало грешкиdr_wolfy написа:Емулатора е за ламбда-сондата,защото иначе трупа грешки на компа и паленето или вървенето на бензин става невъзможно.Алтернатива са релетата,но лично аз мисля,че с емулатора е мн.по-добре!
  В крайна сметка това вярно ли е? Защо колегата ще търси емулатор ако няма проблеми? Задавам тези въпроси защото ми предстои да си слагам газова, а от фирмата ме уверяваха, че не ми трябвал емулатор 
  В крайна сметка продължавам да се чудя необходим ли е емулатор за Типо 1.4i.e.??? Възможно ли е да има различни модификации на ECU в зависимост от годината на производство на двигателя и от там да идва разликата - един тип ECU-та да имат нужда от емулатор, а друг не???Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ще разкажа мойта история, но изводите не мога да си ги направя и досега.Като се засилих да слагам газовата уредба звънях в някой от фирмените сервизи - не съм сигурен, но май Старгаз. Там рекоха цена: ХХХ лв, без емулатор. Викам "Що?". Ми фиатчето немало нужда. Викам си айде - гониме ниска цена за сметка на претупване... Като ще е така: хоп - в гаража. В гаража (подчертавам, че сервиз е малко пресилена думичка) рекоха: "Слагаме емулатор, че как."Месец по-късно, няма и толкова колата си скапа вървежа и разхода на бензин. В последствие се оказа, че невървежа е бил заради кофти бензин, но тогава не го знех. И на газ не беше много добре, но тогава ме притесни бензина. Отидох в друг сервиз и там правиха - струваха по газта, няма значение. За бензина казаха, че емулатора вероятно не работи и не успява да лъже ЕКУ-то (Бош мономотроник) затова трупа грешки и минава в сервизен режим. Предложиха да ми сложат реле, което да изключва ЕКУ-то като гася колата и така да го нулира всеки път. Така нямало да трупа грешки. 60 лв. Отказах. Оттогава се занимах с тая тема още веднъж и бях порицан (и с право) тук във форума и зарязах тия разправии и душевно съм си много добреbrat_John написа:Чел съм много мнения, че на Типо 1.4i.e. не е необходим емулатор на ламбда сондата, тъй като ECU-то било BOSH и не трупало грешкиdr_wolfy написа:Емулатора е за ламбда-сондата,защото иначе трупа грешки на компа и паленето или вървенето на бензин става невъзможно.Алтернатива са релетата,но лично аз мисля,че с емулатора е мн.по-добре!
  В крайна сметка това вярно ли е? Защо колегата ще търси емулатор ако няма проблеми? Задавам тези въпроси защото ми предстои да си слагам газова, а от фирмата ме уверяваха, че не ми трябвал емулатор 
  В крайна сметка продължавам да се чудя необходим ли е емулатор за Типо 1.4i.e.??? Възможно ли е да има различни модификации на ECU в зависимост от годината на производство на двигателя и от там да идва разликата - един тип ECU-та да имат нужда от емулатор, а друг не???
Може би в момента ми харчи малко повече бензин от нормалното, ама вече не го засичам, за какво съм я сложил тази АГУ? Проблем с паленето дотук (да чукна на дърво) - няма.На въпроса: ами почвам да си мисля, че е възможно. Но само "възможно"-то не изчерпва темата...P.S. Карам Tipo 1.4 i.e.
							
						Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Извинявам се, но не можах да разбера какво е станало с емулатора ти? Махнаха ли го? Или остана? И от какво ти изчезнаха проблемите при паленето - след като си "оправи бензина"?vesko написа:..................... Проблем с паленето дотук (да чукна на дърво) - няма.На въпроса: ами почвам да си мисля, че е възможно. Но само "възможно"-то не изчерпва темата...P.S. Карам Tipo 1.4 i.e.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ми то май не съм се го написал много разбрано, ама и аз не съм сигурен какво точно стана. Иначе онази черна кутийка, която газаджията с релето за 60 лв побутна някакси с пренебрежение, т.е. това което си мисля, че е емулатор, защото той така ми каза - остана си в колата. Но проблеми с паленето не съм имал и тогава. Ключа ми е някакъв тип - автоматичен дето винаги пали на бензин. Съжалявам, ама познанията и спомените ми по темата са точно толкова разпокъсани колкото и постовете. Ако пак съм се оплел нещо - питай, дано успеем да изясним ситуацията.Извинявам се, но не можах да разбера...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Какъв ти е проблема? Иначе имейла на колегата от Варна е p_veselinov@abv.bgDimitar72 написа:Я пак ако бичаш за "черната кутиика",и тоя от Варна имаш ли им номер...FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар