изработвам аванспроцесори за пропан бутан и метан,могат да работят и на трите горива(газ и бензин)цени:за една бобина-50лвза две бобини- 80лвзаплащане след пробване,има и по желание и тестов период за да се настрои колата да върви максимално добреи икономично за контакти: Пловдив,дом.тел 032/957724;моб :0898809240e-mail
aniench@abv.bg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
аваннс процесори за пропан-бутан и метан
Collapse
X
-
mariobg -
За метана не знам, ама изпреварването на запалването компютъра на запалването си го увеличава докато "причука" и след това го управлява пак според това, дали има детонация, нали затова колите ни имат "klopf - sensor"(на немски), не знам как е на български, в превод на български е сензор за чукането.Затова мощността на двигателя с бензин 92 е една, с 95 е друга, а с 98 още по-друга.dan4o написа:ами ако си на газ, газта гори по-бавно,и се налага да се подаде малко изпреварване на запалването,особенно за метан
При пропан-бутана, дето е ~110, мощността е по-ниска заради по-ниската калоричност.Електрониката на двигателя винаги слага максимален аванс докато "klopf - sensor"-а каже - стига толкова :D
Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
за пропан-бутан долугоре сте го налучкали,на коли с датчик за детонаций няма голям ефект,за метан е друго,там и голям аванс да се бутне,детонаций не се наблюдават в този вид като на бензин и пропан-бутан,абе сега и да говоря и да не говоря,ефект ще има ако желае някой от пловдив или наблизо да му сложа един,да покара пробно за една седмица ,да си засече разхода и тогава да правим коментарий, та ето и предложението,ако има колега който е на метан,да му сложа едно пробно,да покара една седмица,ако е доволен да го купи,ако не,си го свалям и възтановявам нещата както са си били,като може да направим ако иска експерименти с различни криви на запалване,така че да се получи максималния ефект, ами това е.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Каква е разликата на твоя спрямо JetSpark? - http://jethro.viket.net/bgver.htmlmariobg написа:Каква е разликата на твоя спрямо JetSpark?Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
mariobg -
малко отговори на въпроси: за джетспарк-ами подобен е , само дето имам два кабела -за метан и пропан-бутани е тригоривен,за схема-ами процесор с захранване 5 волта и определени изводи ги ползвам за входен с игналедин за изход,на него съм вързал комутатор ,транзистора ми е биполярен 500 волта 15А процесора е пик16ф84а,има си и програма,на тези които отмествам вхоните сигнали се налага да се съгласуват само нивата на напрежениятазащото има комутатори ,дето получават 12в,има и с 5в,има и с 3.5ваванса не е константен,а се изменя в зависимост от оборотите по една наистина странна графика,ама така върви най-добре,нямам много време и не мога да отговарям често на въпросите,пък ако искам да направя мръсно на джетро и на другите,занимаващи се с това,първо в този форум ще лепна схемата и копие от програмата на пикатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар