Можете ли да ми кажете това ламбда контрол ли е.Колега си взе марея с газова от Италия но не знае.Иако е ленива ламбдата оказва ли влияние ако си с ламбда контрол.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Това ламбда контрол ли е?
Collapse
X
-
Незнам дали е ламбда контрол или симулатор на ламбда сонда.Но това че е ленива не би трябвало да е така..Аз като си сложих ламбда сонда колата полетя(вдигна и се динамиката много)Ако му е дала фира ламбда-сондата на колата се държи по този начин...Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
-
Аз грешно обясних-той няма проблем с газовото а ходи на двигателна диагностика и там му казаха че ландата е ленива.Та въпроса беше дали това е негативно за ламбда контрола.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
По принцип е негативно щот ламбда контрола си следи и инфо от сондата, но не е толкова фатално щото пък самата газова уредба като възможност за реакция едва ли реагира по бързо и от наи ленивата сонда. Виж на бензин нещата се променят. Но тук че ламбда контрола ще закъснее малко с отваряне или затваряне на газта не играе толкова важна роля.А още повече щом няма проблем с колата нищо не пипайте, НЕЩО КОЕТО РАБОТИ НЕ СЕ ПИПА. Те в сервизите са много трогателни с тая диагноза "ламбда сонда" умират си да ги сменят, хем бързо става хем камара пари взимат за нула време. МУШЕНИЦИ!!!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Еееееееееееее д*ба майка му д*ба писна ми.........Човек точно на газ се усеща 2 пъти повече ако е заминала ламбда сондата на колата.Ето и пример: На аудито от подписа с qnisZ му сложихме ламбда контол (АЕБ Воила) , но сигналите на ламбда сондата бяха много бавни като честота ,усещаше се че няма мощност след като сложихме ламбда контрола...)На бензин разхода съвсем нормален с никакви проблеми въпреки че ламбда сондата беше сдала багажа.След смяната на на ламбда-сондата колата полетя на газ ,а динамиката се покачи в пъти.На бензин нямаше промяна ... Така че колега извинявай че съм толкова груб , но явно не сте попаднали на сервиз . Нервирам се знаеш ли защо ?Защото като попаднете на някой маистор и той ви ОСЕРЕ колата после всички ни слагате под общ знаменатаел...To и на козата викат майстор щото сере барабонки . Сега извинявай че някъде теб или твои познат са му взели примерно 50-60 лева за смяна на сонда.... Всеки си има глава на раменете , пита се колко ще стува услугата , колко време ще отнеме и така нтатъка.Всеки се разполага според черджето си....Самата смяна на сондата е от 5 до 30 мин максимум...В сериза където работя цената е 14 лв !!! И това ако е маса пари ... незнам просто.За това недеи да слагаш под 1 знаменател с дуамта Мошеници.Още 1 пример извън темата (щото се изнеривх и ми доиде музата да пиша)Колегата "SEV" докара бравата за смяна на :Носачи 2 броя 2 броя къси кормилни накраиници2 броя дълги кормилни накраиници2 броя биелетки масло на скороститемасло на двг и филтри цената на труда беше 60 лв Ти ако искаш си закараи колата и Ауто Италия ще ти вземат за труд едно 200 лв, и като е попаднала колата в ръцете на някой дебил ни плювате всички ....Аиде лека вечер , отивам да пия една бира че се нервирах ...Slavi_Lancia написа:По принцип е негативно щот ламбда контрола си следи и инфо от сондата, но не е толкова фатално щото пък самата газова уредба като възможност за реакция едва ли реагира по бързо и от наи ленивата сонда. Виж на бензин нещата се променят. Но тук че ламбда контрола ще закъснее малко с отваряне или затваряне на газта не играе толкова важна роля.А още повече щом няма проблем с колата нищо не пипайте, НЕЩО КОЕТО РАБОТИ НЕ СЕ ПИПА. Те в сервизите са много трогателни с тая диагноза "ламбда сонда" умират си да ги сменят, хем бързо става хем камара пари взимат за нула време. МУШЕНИЦИ!!!Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Може да има и такъв сервиз някъде
Пък и ти много се палиш, доста лично си го приел. Ама така е до сега от всички майстори с които съм се срещал мога да кажа че разчитам точно на 1. Така е щото едно масло да им оставя да сменят и се усират не ми затегнали холендрите на хидравликата. Е квоима да се смени едно масло на хидравлика ебати че да забравиш холендрите и аз за 500 метра да хвърля масло за 30 лева и оня после ша ми вика че дефтунгите били старите трябвалло да ги сменят и за тва изтървали. За сонда Бош която струва в магазина 115 лева и оня да ми вика че смяната можело да излезе към 50 лева щот можело да се закучи нещо и отделно 180 лева за сонда ми иска. Като същия много добре го знам от къде купува частите, от където и аз. Друга случка, вкарваме Брава на колежка за смяна на вътрешен и външен накраиник. След малко ми звъни и миказва че и искат 120 лева за смяна име пита дали да оставя колата. Отивам аз и оня миобяснява че трябвало да свали реиката за да смени накраиника щот нямало на накраиника фаски за ключ и не можел д аго развие. Взех ме си колата отиде в друг сервиз там явно знаеха че могат да го направят и казаха 15 лева. Сменят ми изпарител на Ланчата ама затиснал маркуча и колата не върви , ама не се сеща да огледа маркуча ами тръгва да ми върти делкото малоумника че трябвало да и даде предварение за тва не вървяла, аз му казах че колкото и да върти делкото тва не е москвич и нищо няма да стане, а да си види маркучите а тои ми вика че аз на него акъл да не давам че тои 10 години газ слагал. Е па аз такива некъдърници с магнит ги намирам. И още примери имам, ама няма да давам повече. Тва че има свясни маистори на които им сече главата и си вършат свасно работата не отричам, с нетърпение чакам деня в които ще намеря такъв и спокоино ще си оставя колата при него а до тогава ще си я правя сам.А тва че съм нарекъл останалата половина МУШЕНИЦИ така си е, повечето гледат само да ти вземат парите и да си оставят ръцете, само да те надушат че не си в час с колите и могат да ти съдерат кожата от безмислени ремонти и смяна на части и диагностики и не знам си кво.Така че следващия път преди да се разпсуваш в форума, помисли си ти от кои си и дали теб съм обидил
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Колега достатъчно е писано във форумите кои маистор какъв е , използваи търсачката и сам прецени какъв съм...Разпсувах се защото ми е писнало всички да ни слагат под общ знаменател.Писнало ми е също и от разни "разбирачи" които са много отворени на приказки и пред клавиатурата , а на практика и 1 крушка немогат да си сменят.Повярваи ми няма нищо лично към теб !Има дни в които като влезна в форума и като прочета някоя друга тема и направо ми идва да счупа монитора...Slavi_Lancia написа:Може да има и такъв сервиз някъде
Пък и ти много се палиш, доста лично си го приел. Ама така е до сега от всички майстори с които съм се срещал мога да кажа че разчитам точно на 1. Така е щото едно масло да им оставя да сменят и се усират не ми затегнали холендрите на хидравликата. Е квоима да се смени едно масло на хидравлика ебати че да забравиш холендрите и аз за 500 метра да хвърля масло за 30 лева и оня после ша ми вика че дефтунгите били старите трябвалло да ги сменят и за тва изтървали. За сонда Бош която струва в магазина 115 лева и оня да ми вика че смяната можело да излезе към 50 лева щот можело да се закучи нещо и отделно 180 лева за сонда ми иска. Като същия много добре го знам от къде купува частите, от където и аз. Друга случка, вкарваме Брава на колежка за смяна на вътрешен и външен накраиник. След малко ми звъни и миказва че и искат 120 лева за смяна име пита дали да оставя колата. Отивам аз и оня миобяснява че трябвало да свали реиката за да смени накраиника щот нямало на накраиника фаски за ключ и не можел д аго развие. Взех ме си колата отиде в друг сервиз там явно знаеха че могат да го направят и казаха 15 лева. Сменят ми изпарител на Ланчата ама затиснал маркуча и колата не върви , ама не се сеща да огледа маркуча ами тръгва да ми върти делкото малоумника че трябвало да и даде предварение за тва не вървяла, аз му казах че колкото и да върти делкото тва не е москвич и нищо няма да стане, а да си види маркучите а тои ми вика че аз на него акъл да не давам че тои 10 години газ слагал. Е па аз такива некъдърници с магнит ги намирам. И още примери имам, ама няма да давам повече. Тва че има свясни маистори на които им сече главата и си вършат свасно работата не отричам, с нетърпение чакам деня в които ще намеря такъв и спокоино ще си оставя колата при него а до тогава ще си я правя сам.А тва че съм нарекъл останалата половина МУШЕНИЦИ така си е, повечето гледат само да ти вземат парите и да си оставят ръцете, само да те надушат че не си в час с колите и могат да ти съдерат кожата от безмислени ремонти и смяна на части и диагностики и не знам си кво.Така че следващия път преди да се разпсуваш в форума, помисли си ти от кои си и дали теб съм обидил
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Не се ядосвай, много добре знаеш че в всяка сфера е така, и при докторите, и при майсторите,и при политици, и при жените
и при колите
има си и свястни, има си и такива на които да ти е драго да им счупиш главата. Просто човек като попадне на повече индивиди от втори вид и вече всички му са еднакви. Така че не ми се ядосваи и за лекарите бих се изразил по същия начин щото малко останаха човеците и между тях. Тва какво съм сложил под общ знаменател да не ти пука. Това как си тръгват клиентите от твоя сервиз е важно, щом са доволни и пак при теб се връща за друг ремонт значи не си от тая половина майстори за която споменавам
А тва дали мога сам да си сменя крушка или мога да натискам копчетата на клавиатурата само които ме познава знае
Хаиде с здраве че оспамихме темата на колегата
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар