Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бравата трака като дизел 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бравата трака като дизел 2

    Добре де аз имам общо взето подобен проблем като на колегата няколко теми по надолу. Сложих газова уредба на бравата 1,6 и в началото вс беше добре но по едно време се появиха вибрации докато е на газ. И тези вибрации се появяват докато седя на светофар и колата работи на 1000 уборота. Случвало се е да изчезне треперенето нако температурата се вдигне над средата но това стана само вчера когато бях в задръстване в центура и беше жега. Иначе разхода е на газ е нормален и колата върви задоволитено. Ходих при газаджията барника нещо и вибрацията изчезна но след 2-3 дена пак се появи и мсиля пак да ходя. Според вас от ккакво може да е това. На бензин няма тези проблеми с треперенетоМодерираноТемата е за този разделМодераторски екип на fiat-bg.org
    Brava 103HP
    ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

    #2
    Малко странен проблем но ... При мен преди бравото когато започна да трака като дизел се чудих от какво е но след като скъсах агренажа и резглобих главата се оказа че повдигачите са толко изпилени от кум върховете че няма на къде...От там идваше цялото тракане,но след като купих нови нямаше такива работи...По твоя проблем не мога да ти помогна за съжеление но просто споделям за тракането се едно е дизел...Дано се оправи ... Успех

    Коментар


      #3
      ниски са оборотите на празен ходима едно малко винтче на изпарителя - от там се регулират
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        Sev написа:
        ниски са оборотите на празен ходима едно малко винтче на изпарителя - от там се регулират
        Между другото като като ходих при газаджията мисля че точно това регулира и се оправи даже като гелдах колата отвънка цялата се тресеше преди да ги настрои а после престана и като карах нямаше проблем. Но това ми е странно след като се регулират веднъж може ли пак да са се прецакали тъй като тресенето пак се появи не като преди но пак го има и е дразнещо
        Brava 103HP
        ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

        Коментар


          #5
          не би трябвало да се прецакат отновоосвен ако си сложил кофти газ или нещо подобно
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            А може ли да е от свещите нещо, на празен ход ако някоя не дава хубава искра...
            Brava 103HP
            ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

            Коментар


              #7
              ако си слагал агу-то скоро, още ти ’улягат’ мембраните и пак трябва да се регулира.

              Коментар


                #8
                Колегата е прав, ако ти е нова АГУ поне месец два ще има все нещо да се донастроива по нея. Знаеш ли къв изпарител ти е сложен, ква марка де? Защото не е нужно през 2-3 дена да ходиш все при газаджията да ти оправя ниските. Както каза Сев има едно винтче някъде отстрани на изпарителя месингово или пластмасово, на празен ход започваш леко да го развиваш ако почне да се влошава почваш да завиваш, и така докато стабилизира оборотите мотора. Не е лошо преди да почнеш да го въртиш да си го бележиш за да можеш да го върнеш в същото положение ако нищо не направиш.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Да значи газовата е БРЦ и я сложих на 4ти февруати значи няма и месец, но за това време съм навъртял около 850км. Бях чувал че трябва да мине време преди вс да улегне но пак исках и до вас да се допитам. Днеска даже ще ми свърши гаста и ще заредя на ОМВ и ще видя дали е от некачествено гориво. А и да ви питам знчи чувал съм че като сложиш газова и като минеш към 500км може да отидеш на ’’финни настройки’’ и там да ти донагласят нещата. Един познат така отиде нз какво са настройвали тия но разхода му е паднал а колата почна да върви по добре. Аз още се чудя дали да ходя дайте съвет че може ако настроят нешо да се премахне и вибрацията мерси за мненията до сега :D
                  Brava 103HP
                  ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                  Коментар


                    #10
                    Ами отиди, то си ти влиза в гаранционите условия след като си минал 1000км да ти я донастроят да ти направят един газ анализ и всичко да си доиде на мястото. Щот тоя БРЦ освен тоя винт за празния ход под него има и един друг които се бъзика с лимбус и тои играе важна роля за оборотите, ама как се регулират двата един спрямо друг така и не разбрах. На реното едно време ги бъзиках и успях да го направя, но ти си си с гаранция и са длъжни те да си го оправят.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Да така и ще направя др седмица вече ще съм направил 1000 и ще отида, но днеска задължително ще сложа гас от др място че слагам от едно място в люлин кадето зареждат мн бакшиши и гаста е с 6-7ст по евтина и може да е пре... нещо. Колега а да те пиатм на колко време трябва да карам малко на бензин че от 850км не съм и почвам да се тревожа да не се прецака нещо. Преди време ми свърши гаста покарах малко на бензин и забелязах че на ниските обороти малко придърпва замисля се но това вероятно е заради по малкото въздух който поема
                      Brava 103HP
                      ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                      Коментар


                        #12
                        Ами хубаво е да я палиш на бензин, и да поработва две три мин, докато позагрее. Ако е топла пак е хубаво да палиш на бензин и да я обръщаш след 20-30 сек. Въпреки че това не е гаранция че ще избегнеш запушване на дюзите. Просто ще го отдалечиш напред в времето.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар

                        Working...
                        X