Колеги, днес фиата получи голяма, космата, черна точка!Тръгвам си от работа, тръгвам да паля на газ, и...не пали.Ужасих се, защото на бензин не пали, не съм сменил още бензиновата помпа.След кратка борба установих че до ключа не идва никакво напрежение.Намерих един кабел в работта и го пуснах от запалката към мястото дето излиза кабела за клапана и...запали. От това поне съм доволен, и на -15 си пали като пич на газ от едно врътване. Въпроса ми е, от къде обикновено се взима + за да се подаде за ключа, а от там за клапаните? Видях че излиза някъде около високото напрежение, но понеже беше тъмно...не е ли по-добре да е някъде около ключа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с електрониката!
Collapse
X
-
на мене са ми взели + от SERVICE бушона, не съм 100% согурен но мисля че е така. за да може да не слагат допълнителен бушон.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Точно от там е! Бушончето не е изгоряло, сега ще проверя кабела. Надявам се самия ключ да не е изгорял. Той е бутонен с 3 положения.dan4o написа:99% съм сигурен че газаджийте са го хванали от + на бобината ,много го обичат това,а на кабела от+ до ключа има едно бушонче,може да е изгорялоСега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Тоя бушон за какво е точно, оригинално?При мен е от бубината, но ми се ще да го преместя, адски зле е сложено, бушончето лежи върху кабелите за свещите.Вчера нищо не можах да направя, стана тъмно. Вързах един FTP кабел с ключ да си пускам клапана за казта, и той ми минава през волана :D След работа съм се заредил с интрументи, всичко ще се провери и поправи.Оня ден за капак ми нагоря отново една обувка на левия фар, и ми отказа задната чистачка.Кво и стана изведнъж на тая кола?!?!Мисля че докато ръчках фара, може да съм откачил + на газовата, и тоя за задната чистачка. Днес ще проверя. Там където са вързани всички тези неща има идни куп кабели. Не е изключено.Yavor написа:На типотo и на мен ми беше от SERVICE бушона.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар