Снощи хубаво си вървеше... бях я понастъпал леееееко - 120 по пътя за летището.... преди Сарафово пуснах по инерция и като влязох в Сарафово - давам газ - никой... няма форсиране, колата гасне... гледам тефтера - викам си газта свършила... да ама не! днеска слагам за 20 лв. - едвам събра газта
тръгвам - пак същия номер като снощи
на бензин върви на змей колата... някакви идеи кво може да е... тва всичкото на загрял двигател... п.п. че ще ходя на майстор - ще ходя...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колата умря на газ....
Collapse
X
-
Пак ли сложи на топливо?Конкретно по темата:моята беше умряла по същият начин,но пускайки от Черноморец към Бургас и се оказа филтъра на газовият клапан,който беше задръстен зверски след зареждане на съмнителна газстанция.Вариантите са 2:Или както каза неотворил клапан (ако си с Евросонда имаш такъв и на бутилката) или задръстен филтър.
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
казва ли ти някой, смееш ли да попиташ... знам, че е нов и е БРСкакъв е, вакумен или електрически?
има накачулени около него две цилиндърчета... не, ама направи номера като бях с тая газ... сутринта сложих на Лукойл в Ахелой - на 1.15 лв.Пак ли сложи на топливо?
може и това да е, защото не гасне веднага, а като дам газ като че се дави колата и гасне... като поддържам ниски обороти - пъпли еваш-еваш, но не гасне...п.п. на кое викат газов клапани се оказа филтъра на газовият клапан,който беше задръстен зверски
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Ако можеш дай поне една снимка около изпарителя.По принцип където сум виждал клапаните са около изпарителя.Ако има такива.Мисля че ако е вакумна няма клапан на газта около изпарителя, а трябва да има маркуче закачено на смукателния колектор.Зависи от газовата, поне колкото аз съм запознат.Fiat Marea 1.8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
Коментар
-
нямам против незнанието, то е ясно, че тук сме аматьори, но ако всеки пише каквото му дойде и каквото чул и никога видял няма сми от целия форум, само заемаме място по сърваритеDocenta написа:Ако нещо съм сбъркал се извинявам, но искам да знам какво е то?Споделям какво ми се е случвало.Аз нямам сервиз за газови уредби,че да съм на ти с тях.
първо, независимо с какъв изпарител си всяка ОБИКНОВЕННА газова има клапан преди изпарителя, който пуска газ само като колата е на контакт. така газ стига до изпарителя само при подаден контакт. оттам вече идва разликата при ел и вакуумен изпарител- т.е. ако колата изгасне, при удър, или по някаква причина забравена на контакт то газта ще излиза и е опасно. затова ел изпарителя има ел. клапан, който след 2-3 сек спира изпускането на газ, а вакуумния няма ел клапан, а има маркуче което посредством вакуум също спира/пуска подаването на гориво/няма да задълбавам как/. ей това е голямата разлика между тези изпарители. на пълна инжекция обикновенно се слага ел изпарител, заради мигновенното прекъсване на газта, иначе може да се дави при обръщане газ-бензин. а всяка ОБИК. уредба си има главен клапан преди изпарителя, както вече казах. в него е филтърчето. а къде е проблема при колегата ба ли го
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Все пак около изпарителя трябва да има клапан на който трябва да се подаде захранване за да отвори и пусне газта.Ако на него не се подава захранване по някаква причина ефекта ще е точно такъв какъвто е описан.Също така може и да не е от захранване на клапан.Аз не знам колегата пуснал темата във фирума на какво техническо ниво е, че да пиша прави 1,прави 2 и т.н, а също и не бих се ангажирал с пидобен алгоритъм. :D :D :DFiat Marea 1.8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
Коментар
-
ане не се подаде захранване на този клапан преди изп. колата въобще няма да запали, защото на колега му работи на ниски, но като подаде газ и не й стига газта и гасне. т.е. газ минава през този клапан, въпроса е, че е недостатъчна. дали проблема е в изпарителя, дали в цедката на клапана, дали се е откачил някой маркуч на въздуха, или проблема е в колегата/базикам се/ не знамDocenta написа:Все пак около изпарителя трябва да има клапан на който трябва да се подаде захранване за да отвори и пусне газта.Ако на него не се подава захранване по някаква причина ефекта ще е точно такъв какъвто е описан.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Много се разводни темата!Щом все пак пали и работи на ниски обороти,то клапанът вероятно отваря добре и може би проблема е във филтърчето.Струва 3-5 лева.Аз заради тази глупост дадох 35 лева на тези дето са представители на ланди в комлука.Сетих се,че може да е филтър,почистих го,но се оказа,че има втори такъв на клапана,който не бях чистил.Симптомите бяха същите макар да съм с газ.инжекция.При теб вероятно има филтър само на клапана.Смяната отнема 5 минути.Нищо сложно!Вземи направи една снимка да ти кажем къде се намира и какво се прави.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
вчера ходих до майстора дето прави газовото... към 16.10 ч.... човека вече си миеше ръцете
- все пак - Никулден - празник на Бургас... и той иска да пие 1-2 ракии, хора сме... разбрахме се да отида в понеделник на обяд. до тогава на бензин
Доцента - техническото ми ниво е ниско - демек - обяснявате като на прост човек
снимка едва ли ще мога да сложа - 1. още не знам как
2. няма с какво да снимам... изпарителя е БРС, точния модел - на обяд ще вдигна капака....а може ли цялата работа да е от трупане на грешки в компютъра??? щото лампичката на инжекциона /дюзите/ постоянно свети на газ.... как се чистеха грешки - откачаш клемите на акумолатора или захранването на компютъра... утре ше го пробвам и това - пред къщи, нищо не ми пречи... пък и знам кое е акумулатора и кое е компютъра
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар