Имам Фиат Брава 1.4 моно -Бош. Сложих си газова уредба. Минах  около 1300 км , и на връщане от морето, при превключване на бензин установих , че не работи двигателя.  Веднага се насочих към помпата , но при подаване на контакт се чува как заработва. Иначе двигателя запалва и угасва, също и не може да се форсира ,само при припомпване и при отнемане на газта веднага угасва. Иначе на газ си работи нормално. Тук четох , че фиатите си губят настройките на компа, когато са на газ. Незнам, може и да е дюзата, но незнам как да я проверяно. Ако имате идея за проблема ми ще съм Ви много благодарен.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Помощ-проблем
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
1 Бензин в резервоара???2 Бензинов филтър???3 Дебит в бензиновата с-ма???4 Рестарт на компа???5 Стъпков мотор???Значи измъкни обратния бензин от Бош-а и виж като запалиш връща ли бензин - ако да - изключваш 1-2-3, махни масата от акумулатора за една нощ - 4, за 5 сръчкай където каквито клеми намериш ама от моторчето просто оборотите ще са нестабилни.Това провери пък после ще мислим пак.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Мисля че няма да направиш нищо така .... но .... Ресетване/изчистване на натрупаните грешки мисля че може само с диагностичен уред ...Yavor написа:махни масата от акумулатора за една нощ - 4А не ти ли свети лампата за грешка на ЕЦУ-то? А и се трупа постоянно грешка там и незнам какви са резултатите от това?reev написа:Значи ламбда контрол нямам, защото не знаех дали ми е необходим.Най-вероятната причина .....reev написа:А сега отивам да проверя бензинитее тестер .....reev написа:а довечера ще рестартирам систематаобезателно .....reev написа:утре ще ви се обадя!!!Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Бинго !!!!!!!!!!!!Само за 15 мин. махнах клемите на акомулатора /докато си пих кафето / и всичко си дойде на мястото.Но като се замисля, това май не ми е решението на проблема. Трябва да го правя на всеки 1000 км. - добре, но ако нещо друго стане на компа. Таке че, явно ще ми трябва емулатор. А лампата на инжекциона изобщо не ми е светвала.Сега проверих в моя скапан град Габрово за емулатор и ми искат 60 лв. , но не ми дават никаква гаранция. Вие какво ще ме посъветвате?Благодаря Ви .
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
в темата съм написал един телефон ... на един Жоро от София - ако имаш възможност звънни му и поговори с него - питай го колко ще ти струва ламда симулатора и да ти го прати с автобуса/куриер а монтажа не е някаква философия .... а схема има тук ....reev написа:Сега проверих в моя скапан град Габрово за емулатор и ми искат 60 лв. , но не ми дават никаква гаранция. Вие какво ще ме посъветвате?Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
А защо е необходимо поставяне на емулатор на ламбда сондата при работа на газ. Това задължително ли е и при газовите уредби с ламбда контрол.Има ли съществена разлика в количеството на О2 и СО в изгорелите газове, която да обърка ECU-то.Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ами .. незнам ... но младежа който ми слага газовата - каза желателно/задължително да има ... за работата незнам как се отразява ... но не ми индицира грешка в ЕКУ-то .....Petko написа:А защо е необходимо поставяне на емулатор на ламбда сондата при работа на газ.Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Когато има лмбда контрол не се слага симулатор защото тогава се самонастройва системата.Симулатора трябва за да не отчита грешки ЕКУ то когато се слага обикновена газова на пълни инджекции и то такива с помнещ компPetko написа:Мисълта ми беше, какво точно прави емулатора/симулатора на ламбда сондата. Дали лъже ECU-то, че показанията и са в нормалните граници.Ако е така няма ли да заблуждава и системата за ламбда контрола, ако има такава.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз имам газова уредба със система за ламбда контрол, което предполага, че нямам такъв симулатор. Махнах стъпковия мотор, който регулира количеството на газ и сложих обикновен тройник. Колата върви много добре и ECU то не отчита грешки. Интересно!Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Махайки стъпковия мотор и слагайки тройник ти вече си игнорирал системата за ламбда контрол и вече си дефакто с най-обикновена газова уредба. Аз съм със същия двигател и при мен без емулатор за ламбдата също работи добре ... НО в началото по мое настояване, воден от аргументите които и тук изтъкват повечето колеги, поисках да ми монтират ламбда емулатор ... и 1-вия месец ми се разказа играта от ресетване на компа и ровене по колата, защото непрекъснато се скапваше работата на бензин. Накрая прекъснахме емулатора и вече си е ОК. Така че явно си зависи от конкретното ЕКУ и инжекционна система.Petko написа:Аз имам газова уредба със система за ламбда контрол, което предполага, че нямам такъв симулатор. Махнах стъпковия мотор, който регулира количеството на газ и сложих обикновен тройник. Колата върви много добре и ECU то не отчита грешки. Интересно!
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар