Здравейте газаджии! Моят фиат Темпра 1.8 i.e. е пълна инжекция и е с монтиран газов изпарител StarGaz и електронен блок за управление OMWL- с ламбда контрол и атоматично регулиране на голичеството газ с два стъпкови мотора. От известно време нещо ми се развали електрониката за управление на стъпковите мотори и аз ги замених с винт за ръчно регулиране на газта. Чувал ли е някой за подобен вид електроника / с два мотора разположени един срещу друг/  и от къде може да се намери. Ако някой се сеща за евентуална повреда, която да е отстранима, нека да сподели. Ламбда сондата подава информация до електронния блок, но от там нещо се губи. моторчетата получават някакъв сигнал но не се задействат.Моторчетата работят, но не получават добър сигнал.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Блок за електронно управление на АГУ - OMWL
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
п.с. - моторчетата работят, но сигнала към тях не е читав. Проблема може да се установи, ако някъде разполагат с съответния софтуер за диагностика. Засега обаче всички вдигат рамене- не са виждали подобна електроника.Опитай да използваш бутона "Промени" - тук не се борим за брой постове
Zaphod
							
						Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Блок за електронно управление на АГУ - OMWL
А самата ламбда дали ти е наред - може от нея да са проблемите - ако ти подава гршна информация или изобщо не подава...На бензин как си?Petko написа:Ламбда сондата подава информация до електронния блок, но от там нещо се губи. моторчетата получават някакъв сигнал но не се задействат.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Има ли някой газова уредба/независимо какъв модел/ с 2 стъпкови мотора - един срещу друг. Единия задвижва голям/дебел/ клапан, които може да запуши целия отвор, а другия-малък /тънък/, който влиза в отвор в големия. Ако знае някой, какъв е принципа на действие, кога се задвижва големия клапан и кога малкия, моля да сподели. Според мен големия клапан определя някякво средно положение и количества газ, което да се пропуска, а малкия варира допълнително в зависимост от натоварването в определения диапазон.Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар