Каква газова да си сложа на фиат брава 1.4 12v,става ли газов инжекцион на моноинжекция и заслужава ли си
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква газова да си сложа на фиат брава 1.4 12v
Collapse
X
-
Започвам с уговорката че съм привърженик на умерените ускорения.Все пак съм на години и с доста километри зад гърба и отдавна ми е минал мерака за спортно каране.Не че на времето не хвърлях по едни гуми за сезон но както и да е да се върнем на темата.Нали целта на газифицирането ни е да караме с по евтино гориво.Какво ще се получи копуваш кола с малък мотор слагаш им газов инжекцион защото искаш да пилиш гуми ама на газ че да ти е евтино.И като теглиш чертата си похарчил още толкова за подобрения.И като сложиш чертата кога ще избиеш всияко това май не се знае при километрите които иззминаваш за година.Само не ми казвай че въртиш по 50 000 гдишно.Щото ако ми кажеш че е така сигурно нямаше да влизаш в този форум и да се интересуваш от газови уредби.Що имаш пари за толкова гориво щеше да караш някоя ес класа и вообще нямаше да те е еня за нас.Може и да съм малко остър в изказването и ако съм те обидил извинявай но на дереджето до което е стигнала държавата най важно е да оцелем.По неволя 99% от колите ни ще са втора ръка пак около тези проценти ще са ни преправяни у нас на газ и т. н..Вече основния принцип клони колкото се може да ми е по евтино че да има и за ядене.И дали ще стигна 5 минъти по рано за мен не е от значение.По важно ми е да стигна жив издрав и да се върна обратно,И стига съм писал че ще трябва оспамих на човека темата.sev написа:защо ще са излишни?
Коментар
-
Хайде да уточним нещата.Говоря за разликата в икономията на гориво от класическа газова и пълен инжекцион.За каква реална икономия става на въпрос.Стотинки на 100км.На левче да ти дойде пак не става Ще ти трябват десет години а до тогава я камилата я камиларя.Малко закъсня с отговора че тресна гръмотевица по мрежата и ми изчезна нета.И да не отварям нова тема да попитам колегата SEV така от любопитство тия с по 50 000 и служебните ли си пътувания слагат в тая сметка.Щото ако се придържам към тая логика може шампион да стана.Sko написа:Не мисля че си прав, колега Iov, защото при настоящата разлика от около лев на литър гориво, тези 1000 лв се избиват горе-долу за 10 000 км. Т.е. за максимум 1 година ако човек си позлва автомобила ежедневно.
Коментар
-
Колега lov, а къде слагаш нервите? Има хора на които нервите не им струват нищо, но има и такива на които са им скъпи. Аз съм от вторите. И като видях, че за моя двигател процента на успешно поставилите обикновенна газова клони към 50 реших, че разликата от 500 лв мен ме устройва, с идеята че няма да се ядосвам и да обикалям сервизи за центровка и отстраняване на проблеми. Не мисля, че някой слага газов инжекцион за да спести още един литър на 100 км, а за да спести нерви и да се наслаждава на шпфирането. Вярно е това, че парите не стигат, ама не можеш да ме убедиш че си дал 4 000-5 000 лв за кола и няма какво да ядеш. А относно газифицирането - някой хора го правят заради цената, други заради по-малкото замърсяване, а трети заради двете заедно.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
Аз лично не съм слагал газова защото минавам много километри. Сложих я защото се вбесих от 2лв/литър. Сега колата харчи по-малко пари на пътуване, а за моята колица за газова стигнаха 350лв. При двойната цена на бензина..Вие си го сметнете.А към колегата:
На моноинжекция се слага или обикновена газова, която ще превърне твоята любима в карбуратор, или ламбда контрол, който я превръща отново в моно. Ето малко теми от търсачката за ламбда контрола:http://forum.fiat-bg.org/search.php?mode=resultsГазовия инжекцион ще я направи пълна инжекция...защо?!? Голяма раллика като мощност няма да усетиш между ламбда контрола и газовия инжекцион според мен.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Добре де, аз не мога да разбера какъв е проблема човек да минава по 50/60 000км на година и да си го плаща от джоба? Примерно аз минавам там някъде 50/60 на година като си ползвам колата и за лична и за служебна поради причината че фирмата си е моя си плащам горивото от собствения си джоб. Иначе няма никакъв проблем да направи колегата колата си на газ работят добре и няма проблеми с грешките.
Коментар
-
Приказката ми за километрите беше за тия които не си изкарват хляба със своя автомобил или поне не им е се налага нещо подобно.А относно вида на газовата всеки си преценява каква да си сложи.Един е преценил че с обикновенна ще са му по малко ядовете и дал още отгоре и т.н.Е ми избора си е негов.Всеки си има глава на раменете да мисли.Човека е попитал всеки е изказал някакво мнение поспорихме и дано попадне на добър майстор като тебе че после да не бере ядове.qnisZ написа:Добре де, аз не мога да разбера какъв е проблема човек да минава по 50/60 000км на година и да си го плаща от джоба? Примерно аз минавам там някъде 50/60 на година като си ползвам колата и за лична и за служебна поради причината че фирмата си е моя си плащам горивото от собствения си джоб. Иначе няма никакъв проблем да направи колегата колата си на газ работят добре и няма проблеми с грешките.
Коментар
-
Около 20000-30000 на година са нормално изминати км за автомобил който се ползва за семеен.Всичко зависи разбира се от вашето местоживеене и месторабота.Но разни такива да минават по 4000-5000 на година това за мен не е притежание на автомобил а просто ей така да имаме автомобил който със престоя в гаража се разпада.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
за заслужаването си заслужава,вероятно ламда контол ще е добро решение да не се занимавашс настойки и ходене по майстори.цената на газта определено е добра и излиза по на сметка да се кара на газ дори и от дизел,слагай смело,аз от 11 години карам на газ и всеки път когато сменям колата първо проверявам да ли се гзифицира леснодано съм помогналтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар