Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въздух за газовата на браво 1,6 16 В

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въздух за газовата на браво 1,6 16 В

    сложих обикновенна газова на този двигател, изпарителя е вакуумен брц, не че има някакво значение. разхода ме устройва перфектно и е между 8 и 8.5 с 120-140 и клима чат пат. колата върви много добре, единствения ми проблем е този въздухосборник отпред над радиаторите. за да върви добре колата се наложи да позапуша малко въздуха, но като засиля над 80 и изключа от скорост и колата гасне. мога да реша проблема като извадя маркуча от въздухосборника и го завъртя наобратно, но хем не ми се иска, хем нанова трябва да го запушвам. как се решава при вас този проблем?
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    ти знаеш, но да напиша все пак :D маркуча е обърнат назад
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      То и аз съм като него, знам ама да питам дали и другите знаят, и дали не си мисля само че знам Както каза sev или обръщаш маркуча назад или направо го махни. Не е нужно да го запушваш, след като го махнеш не би трябвало да ти гасне щото мястото от където почва да взима въздух се пада почти в ъгъла на калника зад фара, и при движения няма от къде да ти влиза насрещен въздух за да ти гасне.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        не ме разбрахте- аз съм се сетил да го махна, но като го махна и ми "пада" ограничението на въздуха-т.е. трябва пак и нанова да си играя да нацелвам колко да го запуша този въздух, а то си е игра. не знам защо при вас няма нужда от ограничаване на въдуха, но ако не намаля притока на въздух колата не върви хич добре. а плочката ми уж е за браво
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Въздуха не трябва да се запушва! Ако не може да се регулира правилно уредбата без запушване, значи плочката не е подходяща.Има и много ефикасен начин за решаване на проблема със надуването от насрещният поток - компенсация на налягането от външната страна на мембраната на втората степен на изпарителя - мисля че сме го обсъждали някъде. Пуска се маркуч от вътрешната страна на въздушния филтър, до изпарителя и се свързва със вентилационните отвори на изпарителя (ако са няколко, се използва само единият, а другите се запушват). Това е единственият правилен начин.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #6
            johnfound написа:
            Въздуха не трябва да се запушва! Ако не може да се регулира правилно уредбата без запушване, значи плочката не е подходяща.Има и много ефикасен начин за решаване на проблема със надуването от насрещният поток - компенсация на налягането от външната страна на мембраната на втората степен на изпарителя - мисля че сме го обсъждали някъде. Пуска се маркуч от вътрешната страна на въздушния филтър, до изпарителя и се свързва със вентилационните отвори на изпарителя (ако са няколко, се използва само единият, а другите се запушват). Това е единственият правилен начин.
            може би си прав за плочката, въпреки че ако продавача ми продаде грешна плочка вече не знам висше ли тряаа да им искат за продавачи? между другото и темпрата ми е така със запушен въздух, а плочката я сложих с размер по съвет на янис. това с тези компесационните отвори хич не ми се прави, иначе ми е ясно, че всъщност налягането от едната страна на мембраната става много голямо като се засилиш, ама много играчка. я колеги кажете колко мм трябва да е плочката и да мерна моята
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              според каталога на брц трябва да е 33мм в най тясната частдано съм помогнал
              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
              хюндай акцент 1.5 CNG
              киа каренс +метан

              Коментар


                #8
                помогна, както винаги мерси
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Пичове сама да питам някои махал ли си е маркуча които е между кутията на въздушния филтър и инжекциона??? Ам там има дифузор ве!!! Я смъкваите ся и гледаите!!! Вариянта с махането на шнорхела отпред не е добра идея според мен а по скоро е кофти настроика на газовата! И аз съм го имал тоя проблем преди ма сега всичко си е ок ако ще и със 150 да изкл от скорост няма проблем не гасне! Пък да попитам де ги тея баири по 20км че изкл от скорост?

                  Коментар


                    #10
                    idm написа:
                    Пичове сама да питам някои махал ли си е маркуча които е между кутията на въздушния филтър и инжекциона??? Ам там има дифузор ве!!! Я смъкваите ся и гледаите!!! Вариянта с махането на шнорхела отпред не е добра идея според мен а по скоро е кофти настроика на газовата! И аз съм го имал тоя проблем преди ма сега всичко си е ок ако ще и със 150 да изкл от скорост няма проблем не гасне! Пък да попитам де ги тея баири по 20км че изкл от скорост?
                    не бре, ама като превключваш от 4 на 5 хем бързо и като пускаш съединителя на 5 и всъщност се получава, че палиш колата. бе кофти е.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар

                    Working...
                    X