Та значи, оня ден идвам от диагностика и работата не е много на добре...Нацяло умряла ламбда сонда, показва много богата смес и е застанала в едно положение-0.4.Освен това си и похарчва масълце, и то мъжката.Тука до две седмици смятах да слагам газ, но нещата май малко се пообъркват, щото ако тръгна и газ да слагам, и тези ремонти-100лв. не ми мърдат, а преди морето е малко серт...Та я кажете сега кое да ремонтирам от тея работи-ламбда или да отварям двигател, че да работи нормално на газ, през преразход и т.н.И може ли да се постави газовата без да ремонтирам тези работи(и без да има проблеми разбира се), а да си ги опрая по-нататък.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт преди монтаж на газова уредба
Collapse
X
-
Слагай газ и не му мисли - то ако не се лъжа Типото ти не е в първа младост. А за маслото - слага някакво по-гъстичко и топва е... Най вероятно са ти за смяна гумичките на клапаните - това остави за наесен - след морето все пак.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Колегите са прави за ламбдата. но задължително си сложи емулатор. Тя може и да се повлияе от газта, моята си беше добре преди, сега работи по доста различен начин като е на газ. Масло си харчи от старост, не те засяга на газ, даже по-добре ще стане положението.Проблем е само да тръгнеш на газ до морето с нова газова, гледай да я сложиш по от рано. Все пак може да иска доста допълнително ръчкане за приличен разход.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Масло не харчи толкова от старост, колкото от прегряване.Един мизерен датчик на перката направи белята и сега пуши отзад, 100% гумички и гарнитура/и.И заедно с ламбдата и газова и става за към 800-1000лв., което на един път малко зор, особено преди морето.Но със сегашния разход 12-13 градско бенз заради богата смес от тая ламбда, просто няма как да не сложа газ...N.Y. State of Mind
Коментар
-
хич не е на добре, че си я прегрявал- да не те плаша, ама може да духне гарнитура по път. моята не беше прегрявана/при мен/ и си я духна- оказа се слабо затегнати болтове на главата. имаше малко по-малко от 1 см пътека между 2 и 3 цилиндър. но малко по малко го е духала, по едно време просто почна да гърми яко и тва е. при мен не смеси нищо. даваше симптоми, но аз не ги усетих- припукваше като пусна газта, пукаше като паля, но много рядко- отдадох го на кофти настройка на газовата. има ли някакви симптоми при теб?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
пичагаламбда 90-100лвгумички 16-20лвшлаиф глава 25-30лвгарнитура глава - макс 25лв (по спомени за типо 1.6 1 разпределителен вал беше 18лв)другите гарнитурки да са още 20лвгазова около 300лвsachma написа:Масло не харчи толкова от старост, колкото от прегряване.Един мизерен датчик на перката направи белята и сега пуши отзад, 100% гумички и гарнитура/и.И заедно с ламбдата и газова и става за към 800-1000лв., което на един път малко зор, особено преди морето.Но със сегашния разход 12-13 градско бенз заради богата смес от тая ламбда, просто няма как да не сложа газ...
Коментар
-
вярно е, но ако сам си я прави. иначе още 300 леа за труд както и да го погледнеш, защото ще те натоварят в шлайфа, в цени на гарнитури и "оригинални" части, ще ти свалят някоя и друга звезда, че е добре да смениш клапаните или поне да ги припаснеш, ремъка на ангренажа щото така и така е отворена, ролка и хиляди глупости.иначе гарнитура глава от т и н кар гарнит ауто или нещо такова 22 лвpugsy написа:пичагаламбда 90-100лвгумички 16-20лвшлаиф глава 25-30лвгарнитура глава - макс 25лв (по спомени за типо 1.6 1 разпределителен вал беше 18лв)другите гарнитурки да са още 20лвгазова около 300лвsachma написа:Масло не харчи толкова от старост, колкото от прегряване.Един мизерен датчик на перката направи белята и сега пуши отзад, 100% гумички и гарнитура/и.И заедно с ламбдата и газова и става за към 800-1000лв., което на един път малко зор, особено преди морето.Но със сегашния разход 12-13 градско бенз заради богата смес от тая ламбда, просто няма как да не сложа газ...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
bubachko
По добре сам или не си оправи пораженията от прегряването. Мойта като прегря е избила гарнитурата на главата м/у 1-2 и 3-4 цилиндър, като по този начин двигателя сам си е убивал компресията, скачени съдове... Вървеше не много зле, но беше докарал някакви мизерни разходи от сорта на 26/100 градско на 14-5/100 навън на газ... на бензин го пробвах един ден тогава и даде 15/100 градскоsachma написа:Масло не харчи толкова от старост, колкото от прегряване.Един мизерен датчик на перката направи белята и сега пуши отзад, 100% гумички и гарнитура/и.И заедно с ламбдата и газова и става за към 800-1000лв., което на един път малко зор, особено преди морето.Но със сегашния разход 12-13 градско бенз заради богата смес от тая ламбда, просто няма как да не сложа газ...
. Ремонта ми беше 300 пири (септември 2006) с части, шлайф на главата и труд, след което всичко си заспа. А ако не се лъжа ти беше с 1.6 DOHC също май...
Коментар
-
Абе колега, аз от година и половина имам кола, ако взема двигатели да правя, току-виж след 3-4 годинки успея да сглобя летяща чинияpugsy написа:има го и този момент с товаренето в ценитено пък и не е някаква философия сам да си я направи
Някои работи си ги правя по колата, но нещо дето не съм правил и дори не съм виждал как се прави, малко ще ми е зор...отделно от разглобяването-шлайф, реглаж клапани,труд, части, а и знаете, че винаги излиза по нещо непредвидено...Иначе и при мен нищо не е смелила още...ама взема все повече да попропушва на изгоряло масло, а и си личи, че от гарнитурата изпуска навън...
N.Y. State of Mind
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар