Ми... онзи ден гледахме някакъв подобен Фиат и то не са само тези пръстени , които свързвят , а вътре има и едни дросели, които ако гръмне може да ги покриви и тогава ни на газ работа , ни на бензин, иначе самите пръстени не видях как са захванати , но май ако гръмне само ще ги измъкне от колекторните тръби и после могат пак да се нахлузят.Така наречените "кихалки" задължително ги слагаме на пълните инжекции.Има фабрично защитени дебитомери , които като гръмне не може да издуха нажежаемата нишка/подвижната клапа. Тогава се слага само "кихалка" на кутията на въздушния филтър.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Обикновена газова уредба на 1.8 16V 113 коня-възможно или не
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ъмм... (да се изразя като теб в другата тема
). Аз съм този с фиата дето гледахте онзи ден, ама да си кажа честно не можах да разбера в крайна сметка да се слага ли вакуумна газова или не? 
 Знам, че си в позиция, която може и да ти е неудобно да кажеш "недей" ама от друга страна можеш само да спечелиш от един такъв отговор ако е коректен 
 Та би ли дал тежка дума като специалист и да приключим тази двумесечна вече тема? 
							
						Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ако съм аз ще си сложа , но принципно съм си безразсъден...
 Риска си е твой , от нас само се иска да ти я монтираме, но гаранция за дроселите и пръстените и Господ няма да ти даде  
 ...
							
						Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
само да се похваля
само да се похваля че вчера си монтирах газова / обикновена - 1.8 16v Marea, Zavoli /за сега върви перфектно. Газаджията ме уверявя, че няма да има проблем, но като навъртя малко километри ще пусна тука един пост за да кажа как е[/code]FIAT MAREA 1.8 16V - ВЕЧЕ НА ГАЗ БЕШЕ
ВЕЧЕ LAINO CLIO С БАГАЖНИК
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: само да се похваля
това май е първия такъв двигател във форума на газ, кажи кой майстор ти я сложи, координати и цена?ivodonev написа:само да се похваля че вчера си монтирах газова / обикновена - 1.8 16v Marea, Zavoli /за сега върви перфектно. Газаджията ме уверявя, че няма да има проблем, но като навъртя малко километри ще пусна тука един пост за да кажа как е[/code]ex Fiat Bravo GT
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
600лв+10лв газ +43лв свещи - което както и да го погледне човек си е дебело.Ма нали ми е приятел! Ина4е проверявах на няколко места :1. 480лв + 30лв за бот. в резервната гума - на гърба на парка Заимов2. 560лв - при некви в Надежда3. аз понеже съм мноо отворен се набутах на най- дебелото, но поне го познавам пи4а и се надиавам ако има проблем да ми обърне повече вниманиеFIAT MAREA 1.8 16V - ВЕЧЕ НА ГАЗ БЕШЕ
ВЕЧЕ LAINO CLIO С БАГАЖНИК
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
УУУУ, скъпичко. Дано всичко е ОК и ти харчи малкоivodonev написа:600лв+10лв газ +43лв свещи - което както и да го погледне човек си е дебело.Ма нали ми е приятел! Ина4е проверявах на няколко места :1. 480лв + 30лв за бот. в резервната гума - на гърба на парка Заимов2. 560лв - при некви в Надежда3. аз понеже съм мноо отворен се набутах на най- дебелото, но поне го познавам пи4а и се надиавам ако има проблем да ми обърне повече внимание
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Според мене всичките са еднакви, ма понеже като ги разпитвах майсторите никой не пожела да ми обясни точно кво се слага така и не разбрах със сигурност. Тва което мога да кажа е, че ниамам предпазен клапан щото ниамало каде да се сложи и нямало нужда защото разтоянието м/у плочката и гумените пръстени на колекторите било повече от едиколко си см. което не знам дали е така или само ме будалкат, ма то ще си покаже. За сега сам минал само около 200км. и съм доволен, ниама никаква разлика във вървенето на колата или поне е много малка м/у газ и бензин, може би само при потегляне но почти не се усеща, за разлика от предишната ми кола кадето разликата се чустваше доста. Другото е че изпарителя е монтиран на много кофти място точно под акомулатора но наистина няма каде другаде освен там и от другата страна пред капака на ангренажния ремък но пък там е много близо до ремъците и е по-кофти. Майстора е бившия собственик на сервиз "Аутодикс" в Лозенец но сега го е продал и е взел ниакакви гаражи точно срещу Била на бул. България. Ако някой се интересува ще му обясния точно, че е малко завъртяно.Тва което исках да попитам, ако ниакой има идея, защо успях в 40л. ботилка да сипя само около 21-2л.FIAT MAREA 1.8 16V - ВЕЧЕ НА ГАЗ БЕШЕ
ВЕЧЕ LAINO CLIO С БАГАЖНИК
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Е тва се понася щото на мене на 60л. бутилка с поплавък са ми сипвали 66л. и как де не го пребиеш бензинджиятаZaphod написа:Защото клапанът на бутилката е прекалено стегнат - но това е по-добрият вариант - при мен бутилката е 44 литра, а мога да сипя 43
))FIAT MAREA 1.8 16V - ВЕЧЕ НА ГАЗ БЕШЕ
ВЕЧЕ LAINO CLIO С БАГАЖНИК
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар