Тъй като повечето ни автомобили - Браво/Брава/Мареа са пълен инжекцион, а от друга страна бензина поскъпна, предлагам в тази тема да съберем мнения за това кой какви проблеми има с газовата си, за да стигнем до заключението дали си струва слагането на обикновена газ уредба на пълен инжекцион?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова уредба на пълен инжекцион
Collapse
X
-
ако газовата уредба е специално за многоточков инжекцион (т. н. газов инжекцион), не би трябвало да се очаква да има сериозни проблеми, но да кажат "газаджиите", аз още не мога да отделя 1800 лв. за уредба и харча луди пари за бензин...."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
-
Колеги преди да си купя фиата се консултирах с представителите на BRC за Пловдив :D . Те ми казаха, че на пълен инжекцион няма да качат обикновенна газова уредба, защото възниквали редица проблеми вкл. и сериозни детонации. Поради тази причина се спрях на Brava 1,4 12V.BRAVA 1,4 12V
Nissan Navara
Коментар
-
ако всичко е направено както трябва и най вече да няма проблеми по ел част -кабели свещи и т.н няма никакъв проблем за пример АЗ темпра 1,8 пълна инжекция и един приятел БМВ318 също пълна инжекция и двамата сме с БРЦ обикновени няма да гърми няма да трещи всичко си е ок неговата е слагана в Пловдив но не знам точно къде ако разбера ще пишаgeorgiarg написа:Колеги преди да си купя фиата се консултирах с представителите на BRC за Пловдив :D . Те ми казаха, че на пълен инжекцион няма да качат обикновенна газова уредба, защото възниквали редица проблеми вкл. и сериозни детонации. Поради тази причина се спрях на Brava 1,4 12V.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
mariobg -
Марио, какво наричаш обикновена газова уредба, но монтирана в Италия? Да разбирам не газов инжекцион? А с изпарител? Щото аз не съм виждал "обикновена" по нашите разбирания монтирана отвън. Всички са с електрически изпарители управлявани от собствено ЦПУ плюс разните му там емулатори и т.н. Но все пак ако не е така на твоя човек, кажи го, да сложа още един минус на "небрежните" италианци. Аз доста се интересувах миналата година, като купих моя Фиат, който не е с пластмасови колектори и най-ефтиния вариант на такава с ЦПУ излиза 800 кинта. Не се отказах заради цената, а защото при нас в Стара Загора не можаха да намерят схемата за моя тип мотор. В нея всичко е показано- къде коя жица се реже и къде се свързва. Един професор /собственика/ ми обясняваше, че нямало значение какъв е мотора, той знаел и на всичко отгоре ме заряза посредата на разговора, защото дойде един със 100 годишен Москвич, на когото отиде да му се прави също на разбирач, че нещо не вървял. Естествено му теглих майната. Обаждах се в Пловдив до БРС, но те не искат да ми монтират друго освен инжекцион?! А на всичко отгоре и тях не ги интересувало мотора ми и типа на впръскването?! Между другото моята е с GM-Multec и ако някой има опит с такава система и с монтирана на нея газ, моля да сподели!Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000
Коментар
-
Като сме почнали за газовите, пълните инжекциони и плочките, дави кажа как е работата при мене.Уредбата си я сложих при пичовете на Горубляне, зад миялните гаражи. Едното момче е манияк на италианките, кара стара Аргента и той ми слага уредбата.Моя двигател е многоточкова инжекция с метални колекторни тръби, 1,8, двувалка. Уредбта е с изпарител Ловато и на инжекторите имам емулатор. Газоватае с "плочка", демек смесител по пътя на всмукването на въздуха. Превключването е автоматично.Харчи по 12 литра градско на 100, като мойто градско е главно по светофарите.За сега нямам никакви проблеми с машината, разликата във вървежа е малка, изключително съм доволен за сега.Хората дето я слагаха казаха че е много важно да е сложена кадърно уредбата не трябва да има никакви проблеми. Пичовете правеха всякакви коли, но определено разбираха от италианките.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Ти може да не си виждал, но това не означава, че няма...Доколкото знам аз, моята е точно такава и не знам да има ЦПУ за управление на изпарителя - той си е съвсем обикновен - целия е разглабян. Уредбата си дойде така и ако не я натискам, колата харчи 12 газ на градско. Под ’натискам’ разбирай ’не падам под 80 км/ч в града’...Колкото до БРЦ - ясно съм се изказал в съответният раздел - за мен тези хора далеч не заслужават славата, която имат тези уредби...Косьо написа:Марио, какво наричаш обикновена газова уредба, но монтирана в Италия? Да разбирам не газов инжекцион? А с изпарител? Щото аз не съм виждал "обикновена" по нашите разбирания монтирана отвън. Всички са с електрически изпарители управлявани от собствено ЦПУ плюс разните му там емулатори и т.н. Но все пак ако не е така на твоя човек, кажи го, да сложа още един минус на "небрежните" италианци. Аз доста се интересувах миналата година, като купих моя Фиат, който не е с пластмасови колектори и най-ефтиния вариант на такава с ЦПУ излиза 800 кинта. Не се отказах заради цената, а защото при нас в Стара Загора не можаха да намерят схемата за моя тип мотор. В нея всичко е показано- къде коя жица се реже и къде се свързва. Един професор /собственика/ ми обясняваше, че нямало значение какъв е мотора, той знаел и на всичко отгоре ме заряза посредата на разговора, защото дойде един със 100 годишен Москвич, на когото отиде да му се прави също на разбирач, че нещо не вървял. Естествено му теглих майната. Обаждах се в Пловдив до БРС, но те не искат да ми монтират друго освен инжекцион?! А на всичко отгоре и тях не ги интересувало мотора ми и типа на впръскването?! Между другото моята е с GM-Multec и ако някой има опит с такава система и с монтирана на нея газ, моля да сподели!Alles in Ordnung
Коментар
-
Веско твойта газова хич не е най-обикновенната, като се има в предвид че имаш емулатор на ламдасондата, имаш стъпков мотор за газта и т.н. Доколкото си спомням имаше поне 4 кутийки БРЦ емулатори. Ако обикновенната газова е 400-500лв, твойта не идва по-малко от 800-900 кинта.Zaphod написа:Ти може да не си виждал, но това не означава, че няма...Доколкото знам аз, моята е точно такава и не знам да има ЦПУ за управление на изпарителя - той си е съвсем обикновен - целия е разглабян. Уредбата си дойде така и ако не я натискам, колата харчи 12 газ на градско. Под ’натискам’ разбирай ’не падам под 80 км/ч в града’...Колкото до БРЦ - ясно съм се изказал в съответният раздел - за мен тези хора далеч не заслужават славата, която имат тези уредби...Косьо написа:Марио, какво наричаш обикновена газова уредба, но монтирана в Италия? Да разбирам не газов инжекцион? А с изпарител? Щото аз не съм виждал "обикновена" по нашите разбирания монтирана отвън. Всички са с електрически изпарители управлявани от собствено ЦПУ плюс разните му там емулатори и т.н. Но все пак ако не е така на твоя човек, кажи го, да сложа още един минус на "небрежните" италианци. Аз доста се интересувах миналата година, като купих моя Фиат, който не е с пластмасови колектори и най-ефтиния вариант на такава с ЦПУ излиза 800 кинта. Не се отказах заради цената, а защото при нас в Стара Загора не можаха да намерят схемата за моя тип мотор. В нея всичко е показано- къде коя жица се реже и къде се свързва. Един професор /собственика/ ми обясняваше, че нямало значение какъв е мотора, той знаел и на всичко отгоре ме заряза посредата на разговора, защото дойде един със 100 годишен Москвич, на когото отиде да му се прави също на разбирач, че нещо не вървял. Естествено му теглих майната. Обаждах се в Пловдив до БРС, но те не искат да ми монтират друго освен инжекцион?! А на всичко отгоре и тях не ги интересувало мотора ми и типа на впръскването?! Между другото моята е с GM-Multec и ако някой има опит с такава система и с монтирана на нея газ, моля да сподели!
Коментар
-
Така е - в паралелната тема съм го написал:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...ghlight=Под ’обикновена’ имам предвид уредба, която не е газов инжекцион
Alles in Ordnung
Коментар
-
Колега, къде точно се намират на Горубляне тия пичове???Кейн написа:Като сме почнали за газовите, пълните инжекциони и плочките, дави кажа как е работата при мене.Уредбата си я сложих при пичовете на Горубляне, зад миялните гаражи. Едното момче е манияк на италианките, кара стара Аргента и той ми слага уредбата.Моя двигател е многоточкова инжекция с метални колекторни тръби, 1,8, двувалка. Уредбта е с изпарител Ловато и на инжекторите имам емулатор. Газоватае с "плочка", демек смесител по пътя на всмукването на въздуха. Превключването е автоматично.Харчи по 12 литра градско на 100, като мойто градско е главно по светофарите.За сега нямам никакви проблеми с машината, разликата във вървежа е малка, изключително съм доволен за сега.Хората дето я слагаха казаха че е много важно да е сложена кадърно уредбата не трябва да има никакви проблеми. Пичовете правеха всякакви коли, но определено разбираха от италианките.Bravo HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар