Днес търсих навсякъде в Плевен и не намерих такава "гарнитурка". Ще я сеча от клингерит, само че незнам колко милиметра трябва да бъде. Ако колегата може да я мерне ще му бъда благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разрешение за високия разход на газ при Фиат Браво 1.4 12 V
Collapse
X
-
Вероятно, недобра настройка. Друга причина е голямото съпротивление на всмукателният тракт - лош/запушен филтър, тесни тръби, тайно сложен от газаджиите дифузор в някой от въздуховодите.Ако настройката не може да се постигне без въздушен филтър, или ако са ти сложили стесняващ дифузор за да докарат настройките, това означава, че смесителят е неподходящо избран.pakumba написа:а аз да питам, как настройваш горе-долу въздуха? в сми, при предишната ми кола нямаше нужда да ограничавам или въобще каквото и да е по въздуха- карбуратор. докато при тази ако махна въздушния филтър и тя не може да отлепи. на какво се дължи тази разлика между карба и моното, аз не мога да се сетя сам все ощеFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
твоите мисли са логични, но не е нито едното при тях. напротив, при мен се налага да запуша малка част от въздуха, за да е добре колата, иначе става много куца- очевидно бедна смес. филтъра няма значение, пробвал съм и със стар и с нов. няма разлика. ако махна филтъра, не може да си дуржи празния ход дори, а диф-ра е сменен според предписанията на янко, а той взема данни от сайта на брц-38 мм е. беше 29, смених го, но положението е същото. не че й има нещо, просто ми е интересно обяснението на товаза колегата с плочката- 5 мм е, мерил съм я, но дори и повече да я направиш няма значение, важното е да не навлиза диф-ра в дупката на плочката на газта, че я запушваjohnfound написа:Вероятно, недобра настройка. Друга причина е голямото съпротивление на всмукателният тракт - лош/запушен филтър, тесни тръби, тайно сложен от газаджиите дифузор в някой от въздуховодите.Ако настройката не може да се постигне без въздушен филтър, или ако са ти сложили стесняващ дифузор за да докарат настройките, това означава, че смесителят е неподходящо избран.pakumba написа:а аз да питам, как настройваш горе-долу въздуха? в сми, при предишната ми кола нямаше нужда да ограничавам или въобще каквото и да е по въздуха- карбуратор. докато при тази ако махна въздушния филтър и тя не може да отлепи. на какво се дължи тази разлика между карба и моното, аз не мога да се сетя сам все ощеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Потърси си наистина оригинална гарнитура - имам предвид и като дебелина. Моята като я слагаха смениха и болтовете с по-дълги.iko79 написа:Изрязах си гарнитура от клингерит 3мм. Ако е по дебела ще трябва да търся и по дълги болтове. В динамиката се усети съвсем лека промяна при (по бързо се изтрелва и по бързо достига до високи обороти. За разхода още нямам наблюдения.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Колеги, къде в София мога да отида да ми бъде монтирана въпросната гарнитура? Препоръчайте добри газаджий, моля. По принцип в София си ми гори 13-14/100, но днес заредих 20 литра, при изминати 120 км.
това идва над 16/100...
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Написал съм по-горе София газ комерс. Намират се на Дондуков преди моста Чавдарmsotiroff написа:Колеги, къде в София мога да отида да ми бъде монтирана въпросната гарнитура? Препоръчайте добри газаджий, моля. По принцип в София си ми гори 13-14/100, но днес заредих 20 литра, при изминати 120 км.
това идва над 16/100...

Коментар
-
Плочката лесно ще я купя, въпроса ми беше къде да ми я монтират. Бях останал с убеждение, че са ти я слагали някъде във Велико Търново, но сега като прегледах по - обстойно темата.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_14Beco написа:Написал съм по-горе София газ комерс. Намират се на Дондуков преди моста Чавдарmsotiroff написа:Колеги, къде в София мога да отида да ми бъде монтирана въпросната гарнитура? Препоръчайте добри газаджий, моля. По принцип в София си ми гори 13-14/100, но днес заредих 20 литра, при изминати 120 км.
това идва над 16/100...

Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Вече се обадих в София ГазКомерс и утре ще ходя да ми оперират колата. М/у другото минах през магазина им на Хр.Ботев и дъртия пияница там дори не знаеше за какво му говоря...
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Ми защото въобще не знам къде трябва да я сложа тая плочка, не знам къде е инжектора, абе много неща не знам... В София Газ Комерс ми казаха, че всичко ще ми излезе 15 лв. (утре ще ходя) и не си заслужава да объркам нещо (а това е сигурно) за 15 кинта. Утре ще пиша какво е станалоiko79 написа:Не виждам защо не си смениш плочката сам. Не е голяма философия. Отвиваш четири болта слагаш плочката, мазваш със силикон и заспива. После си настройваш газовата, като на теб ти харесва на вървеж и газ :D
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Момчетата в сервиза ме отсвириха яко. Служителя каза, че си имам такава джаджа и то забележете - метална
Въпреки всичко колата си гори 14/100 градско... 

Освен да слагам ламбда контрол друг изход не виждам 

M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Проблема е решен :D :D :D Гарнитурата ми е сменена, плочката също, защото не беше читава + качествена настройка, разбира се. Разход преди: Градско - 14/100, Извънградско - 10 или 11/100 в зависимост от настъпването... Разход сега: Извънградско - 7,5/100, Градско все още не съм засякъл. Това е, препоръчвам операцията на всеки, който е с 1,4 и страда от висок разход.Благодарности на колегата qnisZ
M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар