Става въпрос за Бравото на което сложих ламбда контрола. А днеска го засякох - 260 км е минало с 23.5 литра, което означава 9 /100 градско ! Още веднъж специални благодарности на Янко за вентила за управление на притока, който ми намери.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Как върви тая кола - не е истина
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Как върви тая кола - не е истина
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Как върви ная кола - не е истина
zgabrovski написа:Става въпрос за Бравото на което сложих ламбда контрола. А днеска го засякох - 260 км е минало с 23.5 литра, което означава 9 /100 градско ! Още веднъж специални благодарности на Янко за вентила за управление на притока, който ми намери.
  браво и аз почвам да се замислям сериозно за ламбда контрол
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Модела беше БРЦ - Блиц (АГУ 2-ро поколение), поставено още в Италия. Имам и Джетспарк.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
еми имаше аз го сложих преди година, леко се удължиха скоростите и падна разхода с около 0.5Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Това си не е работа ако е като ламбда контрола който предлагат. Има такива овардени имена а вие само него *само рекламата му е май, с тази двоина искра и с проблемите който сьздава*. Вижте каво става с един марков ТАП когато го сложи човека описва какво става с неговата кола http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic_5547_0.html *забележете какво става с оборотите сьответно с КПД на двигателя*.pugsy написа:има ли промяна с джетспарк-аzgabrovski написа:Модела беше БРЦ - Блиц (АГУ 2-ро поколение), поставено още в Италия. Имам и Джетспарк.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Така е пич ама вече съм се набутал.. жалко че те нямаше преди година, колата харчеше 12, не можех да се примиря и го взех тоя джетспарк.Сега може да взема за бравата, свиркай като ги получиш.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Как върви тая кола - не е истина
Това е същата кола, за която беше писал преди време, че "едва тир изпреварва, на 3та трябва да я гнетиш" и т.н.,където си беше мислил, че така е със 1.4 12В мотора, нали? И почна да върви със смяна мембрани и т.н. - радвам сеzgabrovski написа:"Как върви тая кола - не е истина"Става въпрос за Бравото на което сложих ламбда контрола. А днеска го засякох - 260 км е минало с 23.5 литра, което означава 9 /100 градско ! Още веднъж специални благодарности на Янко за вентила за управление на притока, който ми намери.
 Искам и аз да помоля Qnisz, да свирка за някакви екстри да добавя на мойта, че съм със един гол изпарител само и реле за нулиране на ЕКУ-то, като минавам на бенз. Дразни ме, че трябва да чакам 10 мин - не мога в движение да прехвърля на бенз. А и ми се струва, че извънградско разхода не пада чувствително - 9, докато на бенз беше 6 при 100 км/ч. 
 Градско си е 10-11, като колата си върви доста добре и си набира екстра 4500, 5000об. Готов съм да си поверя колата за фикс и евентуален ъпгрейд на колегата Qnisz и разбира се, да си платя за това 
 п.с. Темата от ланча форума не мога да я отворя, иначе ми е много любопитно.
							
						1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Как върви тая кола - не е истина
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=14475nadq написа:Искам и аз да помоля Qnisz, да свирка за някакви екстри да добавя на мойта, че съм със един гол изпарител само и реле за нулиране на ЕКУ-то, като минавам на бенз. Дразни ме, че трябва да чакам 10 мин - не мога в движение да прехвърля на бенз. А и ми се струва, че извънградско разхода не пада чувствително - 9, докато на бенз беше 6 при 100 км/ч.
 Градско си е 10-11, като колата си върви доста добре и си набира екстра 4500, 5000об. Готов съм да си поверя колата за фикс и евентуален ъпгрейд на колегата Qnisz и разбира се, да си платя за това 
  
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
да кажа и аз нещо по темата,преди време си играх да правя аванс процесор,и имам няколко наблюдения1.ако направиш по-голямо изпреварване може да караш с по-бедна смес2.скороста на горене на пропан бутана не е еднаква при различни обороти,и при различните съотношения газ/въздухзначи за да се получи оптимален вариант,е добре да се изключи влиянието на горивната смеснапример ламда контол или газов инжекцион .сега ако колата има датчик за детонаций ,няма страшно от прекалено голям аванс,амаако няма и се подадат повече от 6 гр + бензина може да се ’’опече’’ моторасега тези тези аванс процесори изпреварването е константно,имаше един модел дето подаваше 3/6/9/15 градуса,като 6 и 9 са за метан ,15 е за слава(при такова изпреварване не може да подкараш колата)за пропан бутан подаването на повече от 6 градуса без датчик за детонаций крие рискот прегряване ,ако модела позволява 3 градуса,може да се кара и без такъв датчикиначе тези модели се слагат на датчика на коляновия вал и лъжат компа с толкова ,колкото се нагласят и определено имат ефект на газ ,още повече на метантипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Скоростта на горене си е константа. Всяко вещество гори с определена скоростМоже би при различно съдържание на кислород - и скоростта е различна.За първата изказана от теб хипотеза - не намирам никаква връзка - просто не е вярно. За втората - скоростта пак е една и съща, само ако въздуха (кислорода в него) е по-малко - непълно изгаряне.dan4o написа:...скороста на горене на пропан бутана не е еднаква при различни обороти,и при различните съотношения газ/въздух...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Как върви тая кола - не е истина
Колата е същата, градско дава 9 а извънградско - около 7.Инжекциона е на другата кола.nadq написа:Това е същата кола, за която беше писал преди време, че "едва тир изпреварва, на 3та трябва да я гнетиш" и т.н.,където си беше мислил, че така е със 1.4 12В мотора, нали? И почна да върви със смяна мембрани и т.н. - радвам сеzgabrovski написа:"Как върви тая кола - не е истина"Става въпрос за Бравото на което сложих ламбда контрола. А днеска го засякох - 260 км е минало с 23.5 литра, което означава 9 /100 градско ! Още веднъж специални благодарности на Янко за вентила за управление на притока, който ми намери.
 Искам и аз да помоля Qnisz, да свирка за някакви екстри да добавя на мойта, че съм със един гол изпарител само и реле за нулиране на ЕКУ-то, като минавам на бенз. Дразни ме, че трябва да чакам 10 мин - не мога в движение да прехвърля на бенз. А и ми се струва, че извънградско разхода не пада чувствително - 9, докато на бенз беше 6 при 100 км/ч. 
 Градско си е 10-11, като колата си върви доста добре и си набира екстра 4500, 5000об. Готов съм да си поверя колата за фикс и евентуален ъпгрейд на колегата Qnisz и разбира се, да си платя за това 
 п.с. Темата от ланча форума не мога да я отворя, иначе ми е много любопитно.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
Коментар